Fitness Seller

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan zo wel bedenken dat je een geweldige trip hebt gehad....en tja dat vocht ben je naar een paar dagen wel weer kwijt.

We zijn benieuwd naar de rest van je verhalen ;)
Welk deel wil je horen? De rondreis in 4-wheeldrive oud-russische busjes? De meerdere bergen (heuvels) die ik opgelopen ben? Lunchen midden in de woestijn? Kampvuur bouwen om stenen te verhitten om samen met grote lappen geitenvlees in een pan te doen? Bomen verslepen voor het kampvuur? (I did!) Of de spierpijn die ik had na een hike van 10 km over de Chinese muur?
Straks ga ik foto's van m'n camera halen, dan kan ik wat laten zien... ;)

Thnx!
Ik heb wat gemist (jullie, maar ook vorderingen) zie ik - wat een pracht van een avatar-foto! Nice!

Kanonnen, wat heb ik een goed bord havermout gemist zeg!
Om de dag maar eens goed te beginnen eerst maar eens terug aan de lipo, verder tussendoor alleen groene thee (zelf geïmporteerd natuurlijk ;)) - en bij elke keer richting toilet 20 push-ups... Laten we maar eens wat gaan doen na een maand rust...

HEy!!! Je bent weer terug! Leuk!
Ik denk dat we alles wel willen horen :p De geit, de bomen, de chinese muur en pica's!

meer de eerst volgende training :o

meer de eerst volgende training :o

Heb er al een setje push-ups opzitten vanochtend ;)

Eens kijken of ik vanavond weer kan gaan... plan was eigenlijk om nuchter (met alleen wat EAS achter de kiezen) te gaan hardlopen, maar ja: om 5.00u is me toch ietsje te vroeg... (ik heb geen jetlag hoor!)

DW gaat voor de eindsprint!

Zo te lezen heb je de reis van je leven gemaakt.
Leuk om te lezen wat je allemaal beleefd hebt.
Maak je niet druk om dat vocht zoals Maaike zegt, komt ook door de druk van het vliegen.

Vast wel weer wennen aan het ritme hier...
Veel succes de laatste 1,5 week :)

Welcome back!

Zo vakantieganger het was vast leuk!
MAAR NU WEER AAN HET WERK
zweten en spierpijn kweken.
Ja we hebben je gemist ;)

Afgezien van een bijdehante gozer in de sportschool heerlijk getraind (zo eentje die geen benen traint, en tegen mij zegt dat ik schuine presses moet doen want dat staat zo mooi bij vrouwen... *grom!*).
Zelfs nog een paar PR's neergezet, en dat na een paar weken geen echte training te hebben gehad!

Alle sets zijn 6 reps, gewichten (totaal) hier genoemd:
Squat 20-25-30-35-40-40-40-45
Crunches 6-6-6 (nummer van het blok op het apparaat)
Calf raise 17-17-17
Bankdrukken 20-25-30-30-30-(4*35)
Dumbbell press 9-9-9
Deadlift EZ+15-20-25-30
Chin Up -
Dips 15-15-15

30 minuten lopen op 4,5 km/h met een hellingshoek van 15%.

Die crunches ga ik vervangen... wat een onding, dat apparaat! Heb eerst last van m'n rug om in de juist positie te komen alvorens ik aan de slag kan met mijn abs...
Voor dat ik naar de sportschool ging trouwens even de voortuin omgespit met vriendlief ;) - was meer onkruid dan planten!

Nu lekker aan de rijst met stoofvlees - Dwarf kan weer koken!

Laatst bewerkt:
Welkom terug meid!
Gelijk al weer flink aan de bak lees ik. ;)

:hello:

hey je bent terug!!
Gezellig:)

Welkom terug :D

Succes met de eindsprint, komt vast helemaal goed!

De spierpijn is vroeg dit keer: m'n buikspieren en benen beginnen nu al...
Vanochtend havermout was trouwens geweldig, al mis ik het eerste ontbijt in Beijing nu al: runderreepjes met ui, kip met cashews en rijst met ei... (BB verantwoord - valt het op dat ik mocht kiezen?)

als je denk dat ik medelijden met je had..heb je het fout ;) prachtig ontbijt :D

En dat voor € 3,50!
Jammer alleen dat ik op dat moment al in minder-eten-modus zat...
Na de eerste week Mongolië zonder trainingen merkte ik echt al dat ik met minder toe kon...

De spierpijn is vroeg dit keer: m'n buikspieren en benen beginnen nu al...
Vanochtend havermout was trouwens geweldig, al mis ik het eerste ontbijt in Beijing nu al: runderreepjes met ui, kip met cashews en rijst met ei... (BB verantwoord - valt het op dat ik mocht kiezen?)

Ieh!!! :eek: ui als ontbijt...

Geeft weer een nieuwe dimensie aan het begrip 'morning breath'. :D

:roflol: Bedenk me net ineens weer dat er tijdens m'n motorvakantietje ook een knakker mee was die echt gek was op uien. Echt elke snipper ui die er ook maar bij wie dan ook op z'n bord lag, vrat ie op en dan bestelde hij zelf nog een gerecht met monsterlijk veel uien erin, lunch + avondeten.

Het was dan ook overbodig om m'n wekker te zetten, omdat ie elke ochtend even naast de tent kwam staan, de meest klapperende knetter ever liet, gevolgd door een hartverwarmend 'Goeiemorgen!' :roflol:

Terug
Naar boven