AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

Die laatste foto is echt leuk zeg!

En stoer hoor, wassen met water uit de beek, brrrrrr!

• Topic Starter Topic Starter
Die laatste foto is echt leuk zeg!

En stoer hoor, wassen met water uit de beek, brrrrrr!
Thnx!

Dat water was met name érg koud!
Vind dat ik wel gruwelijk dik ben op die foto, maar ja: poseren zat er echt niet in... Heb ook nog een geinige foto waarbij ik op m'n knieën voorover met m'n hoofd in die kom hang: haren wassen :rolleyes:

Thnx!

Dat water was met name érg koud!
Vind dat ik wel gruwelijk dik ben op die foto, maar ja: poseren zat er echt niet in... Heb ook nog een geinige foto waarbij ik op m'n knieën voorover met m'n hoofd in die kom hang: haren wassen :rolleyes:

Dat is ook echt gruwelijk koud, als je je haar/hoofd helemaal nat moet maken met ijskoud water. Misschien nog wel erger dan de rest van je lichaam.

Heeej coole foto's! Ga je nog een x die kant op denk je?

GAAAFFFFF die foto's, haha, je alternatieve pushup vind ik erg grappig!

Ik denk dat wel alles gezien heb dat Mongolië te bieden heeft in zo'n korte rondreis in deze tijd van het jaar. Graag zou ik nog een keer terug gaan in de winter, het is dan wel -30 graden... (en dan een kortere reis waarbij je veel meer bij 'locals' op bezoek gaat, elke nacht in een ger slaapt etc)
Mocht ik terug gaan dan zal dat zijn wanneer ik dat kan combineren met een andere reis, de vlucht is me te duur (en m'n interesse in andere landen te groot) om 'alleen maar' voor Mongolië terug te gaan naar die hoek van de wereld.

Vergeten m'n eten van gisteren te melden:
1: havermout, banaan, water & vanillewhey
2: havermout, rabarber, water & vanillewhey
3: 2 boterhammen (kipfilet & pindakaas) & 2 boterhammen (kipfilet & sambal)
4: rundervink, blikje cola zero
5: 2 pita's met knoflooksaus, falafel en sla tezamen met salade
6: NightProtein en eetlepel pindakaas

Ik ben gisteren lekker de stad in gelopen (half uur heen, half uur terug) en heb eindelijk weer een kapsel (!).

Ik heb net je log weer gelezen, indrukwekkende reis, mooie fotos, dan verlies je wel gewicht met al die lange wandelingen in de hitte pfhoeee:eek: ;)

Leuke foto's hoor.
Niet het standaard vakantieland voor mij
geef mij maar een wijntje en een bord pasta ;)

Kijk eens wat ik vanochtend vond: een zichtbare bicep! :D
Het is dan wel een beetje wazige foto, maar stiekem ben ik wel trots op het feit dat ik er spierballen zie :D :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(of moet ik een pijltje zetten naar de bewuste plek?)

Jee DW, super foto's zeg....enne geen pijltje nodig voor je bicep;)

Jee DW, super foto's zeg....enne geen pijltje nodig voor je bicep;)

Thnx!
Fijn om van je te horen: ik vind jou er zó gruwelijk fantastisch uitzien - dat durf ik niet eens als voorbeeld te nemen, eerst maar eens korter haalbare doelen stellen ;)

Net mezelf afgebeuld in de sportschool - ik heb medelijden met de mensen die bij me in de buurt stonden... (deo werkte niet zo lekker met deze training en deze temperatuur, daarnaast maak ook ik geluid bij de laatste paar hh'en die ik er met pijn en moeite uit wring).

Oefening - reps - gewicht (of stand van apparaat)
Hanging Leg-raise 12-12-12-12 BW
Zittende legpress 12-12-12-12 stand 7 (en 12*stand 8!)
Legcurl 12-12-12-12 stand 5
Schuine dumbbellpress 12-12-12-12 10
Bent over row 12-12-12-12 EZ+20
Side raises 12-12-12-12 5
Dumbbell curl 12-12-8-8 7
Skull crushers 12-12-12-12 7

Daarna nog 30 min wandelen op 4,5 km/h en helling 15 (max) - is toch weer 300 Kcal...

Straks lekker vis eten :D

Laatst bewerkt:
Goed bezig hoor, maar op de foto ziet men er altijd wat dikker uit dan in werkelijkheid volgens mij dus maak je niet dik;-)
Lekker vis, wat voor vis gaat het worden?

Ik heb het idee dat hij me minder dik ziet dan ik ben... daarom juist...

Pangasiusfilet in groene curry / kokos. Lekker met rijst en salade :meal:
En omdat we het niet kunnen laten: met stokjes ipv bestek!

Ik heb het idee dat hij me minder dik ziet dan ik ben... daarom juist...

Pangasiusfilet in groene curry / kokos. Lekker met rijst en salade :meal:
En omdat we het niet kunnen laten: met stokjes ipv bestek!

Oh, ach, dat is gewoon de onzekerheid die (nagenoeg) elke vrouw schijnt te hebben, dat ze dikker zijn ook al is dat helemaal niet zo.

Een pangasiusfilet!!
Waar heb je die nou vandaan, meegenomen uit Mongolië????
Damn, dat gaat een lekker maaltje worden als ik het zo lees, alvast smakelijk eten!
Ik hou het zometeen bij volkoren spaghetti met rundergehakt en verse groentes, niet met stokjes want dan duurt het zo lang voor het op is.

Oh, ach, dat is gewoon de onzekerheid die (nagenoeg) elke vrouw schijnt te hebben, dat ze dikker zijn ook al is dat helemaal niet zo.

Een pangasiusfilet!!
Waar heb je die nou vandaan, meegenomen uit Mongolië????
Damn, dat gaat een lekker maaltje worden als ik het zo lees, alvast smakelijk eten!
Ik hou het zometeen bij volkoren spaghetti met rundergehakt en verse groentes, niet met stokjes want dan duurt het zo lang voor het op is.

Ik zal komende week weer eens een foto maken voor de map 'progressie', dan mag je zelf oordelen ;)
En de vis komt gewoon bij de Appie Hein uit de vriezer vandaan hoor :P

Ow, dacht dat die hier helemaal niet voorkwam (behalve bij Appie in de vriezer dan he).
Ik zal eens vragen morgen of ze die bij de visboer ook hebben, anders gaat het toch weer een kilo verse zalmfilet worden.

Terug
Naar boven