- Waardering
- 1.339
Ik heb die diëtiste uit moeten leggen hoe ze moet meten (grootste fout was om te vermelden dat ik ook zo'n huidplooimeter heb) - die van haar was ook van plastic!
Daarbij gelooft zij niet zo hard in een dieet met veel eiwitten...
Conclusie van vriendlief en mij: we kunnen hier echt niets mee, want:
a) Ik zit op hetzelfde gewicht als voor de vakantie
b) Ik zie mijn biceps tegenwoordig (dus zou ik spiermassa opgebouwd hebben)
c) Ik heb nog steeds hetzelfde vetpercentage?!
Die drie kloppen niet met elkaar...
En de pest is: ik kan de komende tijd niet flink aan de cardio - dat trek ik niet vlak voor de vierdaagse. Ofwel: Na 25 juli begin ik weer met hardlopen enzo...
Grosje heeft gelijk: gewoon in de spiegel blijven kijken en zorgen dat je daar blij van wordt!
Gadverdamme - ik heb me stiekem toch uit het veld laten slaan door zo'n meting... en dat terwijl ik donderdag foto's laat maken...
Daarbij gelooft zij niet zo hard in een dieet met veel eiwitten...
Conclusie van vriendlief en mij: we kunnen hier echt niets mee, want:
a) Ik zit op hetzelfde gewicht als voor de vakantie
b) Ik zie mijn biceps tegenwoordig (dus zou ik spiermassa opgebouwd hebben)
c) Ik heb nog steeds hetzelfde vetpercentage?!
Die drie kloppen niet met elkaar...
En de pest is: ik kan de komende tijd niet flink aan de cardio - dat trek ik niet vlak voor de vierdaagse. Ofwel: Na 25 juli begin ik weer met hardlopen enzo...
Grosje heeft gelijk: gewoon in de spiegel blijven kijken en zorgen dat je daar blij van wordt!
Gadverdamme - ik heb me stiekem toch uit het veld laten slaan door zo'n meting... en dat terwijl ik donderdag foto's laat maken...

Je oogt weldroger,die dieetiste weet het gewoon niet joh...vast een loi cursus gehad

of wordt dat uitgesteld tot vrijdag,