MuscleMeat

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

Succes, ik heb in elk geval al genoten van je log tot nu toe!

Rustig aan dan breekt het lijntje niet! :)

Hey dame, ik heb je logje wat doorgespit en het ziet er allemaal goed uit.

Motivatie heb jij geen tekort aan :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Hé mensen, daar ben ik weer!
Op m'n werk, beetje suf en ik kan eindelijk weer een beetje normaal uit een stoel opstaan (gisteren kon ik nauwelijks mijn benen strekken, probeer dan maar eens op te staan en weg te lopen - lukt voor geen meter!).
Dank voor alle bemoedigende woorden - ik ben blij dat de uitvaart gisteren goed is verlopen, volgens mij had iedereen er wel vrede mee (ze was 92 en een gezondheid die heel erg schommelde). Gelukkig geen schreeuwde / huilende mensenmenigte.

Vandaag was het weer vroeg op: dat is de hele week al hetzelfde, maar vandaag merk ik het extra goed lijkt het wel... Ik ben niet het type dat een ochtendhumeur heeft, maar vanochtend zat ik er wel tegenaan...

Donderdag meten & wegen: 62,2 kg en geen noemenswaardige verandering in huidplooimeting - afgezien van m'n triceps: die vliegen op en neer tussen 20 en 25 mm. Morgenochtend ga ik nog een keer meten & wegen, maar dan (a) huidplooimeting zonder triceps of (b) de meetlintmethode. Misschien wel allebei ;)

Vandaag 3 vergaderingen op m'n werk, en met name de laatste (16.15u - wie verzint dat!) heb ik helemaal geen zin in, dus daar heb ik lekker de hele dag voor om tegenop te zien... Vanavond wel weer lekker gaan trainen (ik kan weer lopen, dus waarom niet?) - training 2 is aan de beurt. Ik voel m'n rug nog wel, maar alles wat vandaag op het programma staat is redelijk rug-vriendelijk.
Huiswerk voor mezelf = youtuben op techniek squat, iedereen die suggesties heeft mag die hier natuurlijk neerzetten!

Last but not least: ik ben m'n zwemband kwijt - heeft iemand 'm gezien? :D
(gisteren had ik een jurk aan die ik al een paar jaar niet meer aan heb gehad, en het viel me op (foto gemaakt) dat ik geen gigantische bonken van heupen (meer) heb... toen ik het vriendlief zei bevestigde hij :D)

:thumb:Heerlijk als je door je harde werken eindelijk die progressie erin ziet springen!

Last but not least: ik ben m'n zwemband kwijt - heeft iemand 'm gezien? :D
(gisteren had ik een jurk aan die ik al een paar jaar niet meer aan heb gehad, en het viel me op (foto gemaakt) dat ik geen gigantische bonken van heupen (meer) heb... toen ik het vriendlief zei bevestigde hij :D)

Je kan toch wel zonder zwemmen hoop ik?

Jaa goed zeg! zomerjurkjes mogen de kast weer uit.. go girl!

neem aan dat je spiermassa hebt aan gezet ;) want je bent een halve kilo aangekomen :)

Gaat goed dus meid!

Tricep-meting gaat elke week 5 mm omhoog of omlaag - dus ga wat anders verzinnen...
Hoogst onbetrouwbaar dus.

Helaas pindakaas kan je dus van het moment dat je meer dan een 3punts meting
doet, niet om je triceps. Snap niet zo goed hoe dat zo kan fluctueren. 2 a 3mm
tot daar toe, maar 5 is wel echt veel.

Voor de rest: Goe bezig, keep it up !

Helaas pindakaas kan je dus van het moment dat je meer dan een 3punts meting
doet, niet om je triceps. Snap niet zo goed hoe dat zo kan fluctueren. 2 a 3mm
tot daar toe, maar 5 is wel echt veel.

Voor de rest: Goe bezig, keep it up !
Thnx - ik snap er zelf ook geen moer van... rest van de metingen ziet er wel goed uit...
Ik heb nu een 4 punts meting (bicep, tricep, rug (bij schouderblad) en heup...

gaat goed he dwarvie,
tijd voor nieuwe foto's :D :bow:

gaat goed he dwarvie,
tijd voor nieuwe foto's :D :bow:
Als ik thuis ben zal ik die foto van gisteren eens neergooien, met m'n zwarte jurk... op m'n werk kan ik geen foto's van m'n telefoon afhalen, laat staan op Internet zetten.

Hij gaat lekker :D

Ben benieuwd naar je nieuwe foto's!

Terug
Naar boven