- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Last but not least: ik ben m'n zwemband kwijt - heeft iemand 'm gezien?
(gisteren had ik een jurk aan die ik al een paar jaar niet meer aan heb gehad, en het viel me op (foto gemaakt) dat ik geen gigantische bonken van heupen (meer) heb... toen ik het vriendlief zei bevestigde hij)
Ik ben zwemlerares geweest

graag!neem aan dat je spiermassa hebt aan gezetwant je bent een halve kilo aangekomen
![]()
Door (wederom) geschommel met m'n triceps (pijnlijke meting iedere keer weer - letterlijk), zou het nu 28,4% zijn...
Tricep-meting gaat elke week 5 mm omhoog of omlaag - dus ga wat anders verzinnen...
Tricep-meting gaat elke week 5 mm omhoog of omlaag - dus ga wat anders verzinnen...
Hoogst onbetrouwbaar dus.
Thnx - ik snap er zelf ook geen moer van... rest van de metingen ziet er wel goed uit...Helaas pindakaas kan je dus van het moment dat je meer dan een 3punts meting
doet, niet om je triceps. Snap niet zo goed hoe dat zo kan fluctueren. 2 a 3mm
tot daar toe, maar 5 is wel echt veel.
Voor de rest: Goe bezig, keep it up !
Als ik thuis ben zal ik die foto van gisteren eens neergooien, met m'n zwarte jurk... op m'n werk kan ik geen foto's van m'n telefoon afhalen, laat staan op Internet zetten.

Als ik thuis ben zal ik die foto van gisteren eens neergooien, met m'n zwarte jurk... op m'n werk kan ik geen foto's van m'n telefoon afhalen, laat staan op Internet zetten.
Hij gaat lekker![]()