Fitness Seller

Sticky Miss Beachproof 2009

Mee doen is belangrijker dan winnen!
Ik doe mee voor de motivatie die erachter schuilt.. en het winnen neem ik er gewoon bij. Waarschijnlijk haal ik het niet, maar dan heb ik toch ook al progressie geboekt!!
Het was ook als geintje bedoeld ;)
Ik zat al aan een cut-schema, dus dit past mooi in m'n programma... Alleen 2 logs bijhouden - :rolleyes:

Ik zit alleen wel midden in de examens in juni tijden de contest... IK hoop dat dit niet doorweegt op mijn school resultaten of omgekeerd dat het me niet lukt om te gaan trainen :(

Ik zit alleen wel midden in de examens in juni tijden de contest... IK hoop dat dit niet doorweegt op mijn school resultaten of omgekeerd dat het me niet lukt om te gaan trainen :(

Jullie moeten niet zo negitief doen he!!!:(
Kom op... :D

mag ik dame nr 17 zijn dan????

Joehoe, ik heb me ook opgegeven!
Superspannend! Met de billen bloot (eeehh bijna dan :p)
Een van de mannen hier, mijn buurman zeurt me al maanden aan mijn hoofd dat ik nou eens echt goed moet gaan beginnen met goed eten en trainen. Dit is DE kans om zijn adviezen te testen.

Hoor ik daar al 18?

19... ik plus de 2 nieuwe dames.

zo he.. dat zijn er veel!!! :D leuk !!

idd! dat zijn er echt al veel

er gaan gewoon meer vrouwen meedoen, dan bij de mannen contest :D
wie had dat op voorhand durven zeggen :D

Tja :p Onderschat ons maar niet ! :p

Iedereen van de vrouwen is welkom!! Hoe meer , hoe leuker en hoe meer we elkaar kunnen steunen en motiveren!

hahaha cool zoveel vrouwen die meedoen! Wij zullen die mannen (en onszelf) eens wat laten zien!
Het lijkt me trouwens heel leuk om ook een meeting te organiseren voor de deelneemsters die dat leuk vinden. Lijkt me leuk om andere meiden te leren kennen die ook fanatiek zijn... Die zie ik maar zelden in de sportschool helaas...

De grap is ook dat iedere dame wel een excuus heeft waardoor de resultaten zullen tegenvallen (de mijne is m'n vakantie) - dus eigenlijk hebben we allemaal evenveel kans! :D

Terug
Naar boven