Fitness Seller

Sticky Miss Beachproof 2009

Ok dames, nog ff flink vol eten zodat jullie er extra slecht opstaan en dan hard aan de bak. Drink ook extra veel water voor de foto voor een dikke buik. Dan lijkt het behaalde resultaat veel groter. ;)

Zet hem op dames!

Hahaha, je bent het extra zout nog vergeten :D

Die strategie had ik ook al eerder bedacht :p maar daar kom je zelf niet echt ver mee denk ik :p

Wellicht moet er een algemene waarschuwing komen in geval van misbruik met de foto's ik denk dat het dan wel een drempeltje word om er mee te klooien. En is het voor de dames wat makkelijker om te posten.

zonder alle pagina's door te moeten lezen ik kreeg n pm dat ik n mail moet sturen.. wat moet er in die mail staan?

• Topic Starter Topic Starter
Dat de communicatie beter verloopt via de e-mail.

Ja idd, er zijn er hier nog steeds die denken dat ik niet besta. (behalve in de fantasie van RDWecto) Sommigen konden zich niet voorstellen dat zo'n rare meid echt bestaat. Maar het bewijs zal volgen :p

:roflol:

mrgoed, eindelijk gaat buuffie het zwembandje aanpakken!! Succes, mevrouw de (potentiele ex) koe :D

Nou hij is verstuurd hoor dames. :D

De mail is al iets duidelijker.. alleen snap ik het nog niet zo goed van dat symbooltje:p Maar tzal wel inorde komen zeker :d

Omdat men anders nu al foto's kan maken voor de komende 3 maanden. Door telkens ander symbooltje te vragen kan je dit voorkomen. Ander schrijf ik nu een briefje met 3 datums. Daarna zet ik bij 1 me buik uit, bij 2 sta ik poep en bij 3 sta ik strak en opgepomped. Dat alles op 1 dag. Snap je?

Omdat men anders nu al foto's kan maken voor de komende 3 maanden. Door telkens ander symbooltje te vragen kan je dit voorkomen. Ander schrijf ik nu een briefje met 3 datums. Daarna zet ik bij 1 me buik uit, bij 2 sta ik poep en bij 3 sta ik strak en opgepomped. Dat alles op 1 dag. Snap je?

uhm neen?Blooooos!!! Sorry, je weet dat sommige vrouwen dom kunnen zijn. Ik ben er soms wel zo eentje. Maar weet je wat, ik kijk het wel van een andere vrouw af hoe het moet :D

:roflol:

mrgoed, eindelijk gaat buuffie het zwembandje aanpakken!! Succes, mevrouw de (potentiele ex) koe :D

Hej je mag op deze topict niet zo hard afzeiken, anders vinden de meiden dat niet leuk :p en dan komen er minder bikinifoto's.
Trouwens we moeten binnenkort dus ff een fotoshoot organiseren coach. Ik heb de mail gehad met de uitleg. xxkusjes van je koetjeboe

Terug
Naar boven