AndroidHealthClinic

Sticky Miss Beachproof 2009

Heb de mail gehad.
Maar het moeten nog wel steeds 3 foto's zijn? Voor, zij en achterkant en dan 1 extra met het briefje erop?
En hoe moet je precies gaan staan dan? lekker ontspannen, of wel je spiertjes al een beetje aangespannen. Scheelt namelijk nogal niet wat toch?

Heb de mail gehad.
Maar het moeten nog wel steeds 3 foto's zijn? Voor, zij en achterkant en dan 1 extra met het briefje erop?
En hoe moet je precies gaan staan dan? lekker ontspannen, of wel je spiertjes al een beetje aangespannen. Scheelt namelijk nogal niet wat toch?

En kan iemand mij zo eens een voorbeeld laten zien met een foto met een briefje en zon zonnetje.. want ik snap het niet (bloos)

Mooi initiatief! Ook goed voor het image van DBB: nu wordt eindelijk duidelijk dat dit forum niet alleen puberale testosteronbommen bevat, maar dat er ook veel vrouwen actief meedoen.

En wat helemaal mooi is: de motivatie van de meiden!
Het zijn er nu al meer dan ik ooit bij de mannen contests heb gezien!

Ik denk dat ik (geheel ongezien) romina fanboy word omdat ik ook een klimmer ben.

Ik blijf dit volgen.
Veel succes allemaal!

Mooi initiatief! Ook goed voor het image van DBB: nu wordt eindelijk duidelijk dat dit forum niet alleen puberale testosteronbommen bevat, maar dat er ook veel vrouwen actief meedoen.

En wat helemaal mooi is: de motivatie van de meiden!
Het zijn er nu al meer dan ik ooit bij de mannen contests heb gezien!

Ik denk dat ik (geheel ongezien) romina fanboy word omdat ik ook een klimmer ben.

Ik blijf dit volgen.
Veel succes allemaal!

en van mij ben je geen fan?:(;):D

Heb de mail gehad.

Ja dat vroeg ik me nu ook af... maar er staat duidelijk 1foto + foto met briefje???????? dus dan zal dat wel zo zijn wel makkelijk:D

ff offtopic, maar waar klim jij dan DutchVince?

Ja dat vroeg ik me nu ook af... maar er staat duidelijk 1foto + foto met briefje???????? dus dan zal dat wel zo zijn wel makkelijk:D

Dames, er zijn 3 foto momenten.
1 Beginfoto, 1 foto na 4 weken, en 1 foto na 8 weken. (= samen 3 foto's).
Daarnaast, om het zo eerlijk mogelijk te houden, wordt er per fotomoment nog 1 extra foto gevraagd met daarop het gevraagde figuurtje.

Vóór 11 mei stuurt iedereen dus 2 foto's in.
1 foto met daarop de gewenste pose en 1 foto in dezelfde outfit waarin je dus een briefje met je Nickname + een getekend zonnetje vasthoudt.

Welke pose je aanneemt is helemaal aan jezelf.
Als het maar een Fullbody foto is (je er dus van top tot teen opstaat, gezicht herkenbaar of niet is eigen keuze).

Ik mag hopen dat het nu niet meer zo moeilijk is?

• Topic Starter Topic Starter

Dames, er zijn 3 foto momenten.
1 Beginfoto, 1 foto na 4 weken, en 1 foto na 8 weken. (= samen 3 foto's).
Daarnaast, om het zo eerlijk mogelijk te houden, wordt er per fotomoment nog 1 extra foto gevraagd met daarop het gevraagde figuurtje.

Vóór 11 mei stuurt iedereen dus 2 foto's in.
1 foto met daarop de gewenste pose en 1 foto in dezelfde outfit waarin je dus een briefje met je Nickname + een getekend zonnetje vasthoudt.

Welke pose je aanneemt is helemaal aan jezelf.
Als het maar een Fullbody foto is (je er dus van top tot teen opstaat, gezicht herkenbaar of niet is eigen keuze).

Ik mag hopen dat het nu niet meer zo moeilijk is?

Echt waar, hoe moeilijk is dit nou te begrijpen? ???

Loca snapt het.

We vragen om een zo briefje om de volgende reden. STEL, je bent nu in topshape. Dan is het erg verleidelijk om nu al gewoon 3 foto's te schieten. Je kan dan liegen door op elke foto een briefje vast te houden met een andere datum. Dat is niet zo moeilijk lijkt mij?

Om dit dus te voorkomen, geven wij 1 week voor de 3 foto momenten ( dus 3x maal in de hele contest ) het symbol wat je moet tekenen op je briefje bij je fotomoment. Zo weten we dus zeker dat die foto binnen DIE week is gemaakt. En niet al weken of mischien wel jaren van te voren.

Please, dit snappen jullie toch wel? :D

Echt waar, hoe moeilijk is dit nou te begrijpen? ???

Loca snapt het.

We vragen om een zo briefje om de volgende reden. STEL, je bent nu in topshape. Dan is het erg verleidelijk om nu al gewoon 3 foto's te schieten. Je kan dan liegen door op elke foto een briefje vast te houden met een andere datum. Dat is niet zo moeilijk lijkt mij?

Om dit dus te voorkomen, geven wij 1 week voor de 3 foto momenten ( dus 3x maal in de hele contest ) het symbol wat je moet tekenen op je briefje bij je fotomoment. Zo weten we dus zeker dat die foto binnen DIE week is gemaakt. En niet al weken of mischien wel jaren van te voren.

Please, dit snappen jullie toch wel? :D

ooo.. zegt dat dan;).... gewoon 1 foto + 1 foto met briefje, naam en zon:D
(Maar begreep...... Foto voor en achter en zij kant....)
maar gelukkig hoef dat niet:D dus 1 foto + foto met briefje:D:p

Ok, ik snap het.......maar toch wel beetje jammer, want een voor en achterkant zegt meer dan bv alleen een voorkant toch.

Je mag wel zoveel foto's als je wil posten in je log. Dit staat los van deze foto's.

Nee ze moeten wel lid zijn hier/worden.

Terug
Naar boven