AndroidHealthClinic

Sticky Miss Beachproof 2009

Ik heb het begrepen in verband met de foto's :). Ik zal mijn vriend wel even vragen om me te helpen met de foto's als hij dat wilt :p

haha dat heb ik dus ook.
Ik ben nog lang niet tevreden over mijn lichaam dus ik stel de foto maken zo lang mogelijk uit. ;)

Ik snap je wel. Maar ik ga toch morgen alvast m'n begin foto's maken. Ik vind mezelf wel best ok nu, maar wil over acht weken nog een stuk droger zijn. Ik sta nu op 17.3% en hoop over acht weken tenminste op 12% te staan. M'n trainer zegt dat het kan maar ik ben een beetje sceptisch. ik ken m'n lichaam :rolleyes: Dus neem ik alvast nu, zo vroeg mogelijk, foto's en hopelijk is dan het verschil duidelijk zichtbaar over acht weken.

Ik snap je wel. Maar ik ga toch morgen alvast m'n begin foto's maken. Ik vind mezelf wel best ok nu, maar wil over acht weken nog een stuk droger zijn. Ik sta nu op 17.3% en hoop over acht weken tenminste op 12% te staan. M'n trainer zegt dat het kan maar ik ben een beetje sceptisch. ik ken m'n lichaam :rolleyes: Dus neem ik alvast nu, zo vroeg mogelijk, foto's en hopelijk is dan het verschil duidelijk zichtbaar over acht weken.

Wow, dat is een heel mooi startpercentage!
Ik ben benieuwd naar je resultaten :)

het is maar goed dat het pas 11 mei begint en niet nu... na 2 nachten amper slapen en drink ik door :-)
FF thuis in ams noemen ze dat!
Nu maar douchen omkleden en een vodka'' tje in mn mik om mn alcohol level hoog te houden!

het is maar goed dat het pas 11 mei begint en niet nu... na 2 nachten amper slapen en drink ik door :-)
FF thuis in ams noemen ze dat!
Nu maar douchen omkleden en een vodka'' tje in mn mik om mn alcohol level hoog te houden!

haha, zeker Straks naar museumplein ofzo :P?

Ja, dacht trouwens dat degene die het meest vooruitgang maakte de wedstrijd won?
Komaan dames, de wedstrijd moet nog beginnen

Gelijk heb je,je staat er echt goed voor.
Zou echt super zijn als je na de contest op 12% komt te staan.

Terug
Naar boven