Sanne89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha dat heb ik dus ook.
Ik ben nog lang niet tevreden over mijn lichaam dus ik stel de foto maken zo lang mogelijk uit.![]()
Dus neem ik alvast nu, zo vroeg mogelijk, foto's en hopelijk is dan het verschil duidelijk zichtbaar over acht weken.Ik snap je wel. Maar ik ga toch morgen alvast m'n begin foto's maken. Ik vind mezelf wel best ok nu, maar wil over acht weken nog een stuk droger zijn. Ik sta nu op 17.3% en hoop over acht weken tenminste op 12% te staan. M'n trainer zegt dat het kan maar ik ben een beetje sceptisch. ik ken m'n lichaamDus neem ik alvast nu, zo vroeg mogelijk, foto's en hopelijk is dan het verschil duidelijk zichtbaar over acht weken.

Haha, in ruil voor goede tips is dat een deal! Bedankt.
No prob ben altijd bereid advies te geven he![]()
Wow, dat is een heel mooi startpercentage!
Ik ben benieuwd naar je resultaten![]()

Ja ik ook.... pfff zijn al hele mooie meiden bij zeg!!![]()

en nu
wij kunnen helemaal nooit zo hard trainen
hahaha nee ik ook niet meeren nu
![]()

het is maar goed dat het pas 11 mei begint en niet nu... na 2 nachten amper slapen en drink ik door :-)
FF thuis in ams noemen ze dat!
Nu maar douchen omkleden en een vodka'' tje in mn mik om mn alcohol level hoog te houden!
?hahaha nee ik ook niet meeren nu
![]()

haha daarom moeten mensen stemmen he, het is niet zo dat standaard degene met het laagste BF wint![]()
We moeten maar op remco's uitspraak vertrouwen, niet huilen nou....

Ja, dacht trouwens dat degene die het meest vooruitgang maakte de wedstrijd won?
Komaan dames, de wedstrijd moet nog beginnen
ach... steun de damens wel
Haha, we beginnen nu al te zweten, komt goed!Ja, dacht trouwens dat degene die het meest vooruitgang maakte de wedstrijd won?
Komaan dames, de wedstrijd moet nog beginnen

Ja, het is niet belangijk, als we maar ons best doen en lol hebben
toch??![]()

Ja ik ook.... pfff zijn al hele mooie meiden bij zeg!!![]()

Ik snap je wel. Maar ik ga toch morgen alvast m'n begin foto's maken. Ik vind mezelf wel best ok nu, maar wil over acht weken nog een stuk droger zijn. Ik sta nu op 17.3% en hoop over acht weken tenminste op 12% te staan. M'n trainer zegt dat het kan maar ik ben een beetje sceptisch. ik ken m'n lichaamDus neem ik alvast nu, zo vroeg mogelijk, foto's en hopelijk is dan het verschil duidelijk zichtbaar over acht weken.