- Waardering
- 1.339
Gelijk heb je,je staat er echt goed voor.
Zou echt super zijn als je na de contest op 12% komt te staan.
Ik zou al zó gelukkig zijn als ik onder de 20% zou komen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelijk heb je,je staat er echt goed voor.
Zou echt super zijn als je na de contest op 12% komt te staan.
maar toch... iemand vroeg het al ergens 10 pagina's terug maar heb geen zin alles door te lezen.
Mijn vet% is nog aardig hoog dus er kan nog veel af zeg maar... als ik me strikt hou kan ik in 8 weken veel progressie behalen.
Maar als iemand nou al vrij droog staat en al langer traint zal diegene zichtbaar niet zoveel prgressie boeken... hoe wordt daar naar gekeken dan.

maar toch... iemand vroeg het al ergens 10 pagina's terug maar heb geen zin alles door te lezen.
Mijn vet% is nog aardig hoog dus er kan nog veel af zeg maar... als ik me strikt hou kan ik in 8 weken veel progressie behalen.
Maar als iemand nou al vrij droog staat en al langer traint zal diegene zichtbaar niet zoveel prgressie boeken... hoe wordt daar naar gekeken dan.

Ik ben persoonlijk van mening dat het gaat om motivatie..uiteraard is het leuk om te winnen. Maar als je voor jezelf tevreden bent met je progressie, heb je uiteindelijk altijd gewonnen (al is het voor jezelf). We kunnen van elkaar leren. En ja, hoe verder je al bent hoe moeilijker het wordt om je progressie te zien. Wellicht is dit je drive om verder te komen![]()
heb geen flauw idee waar ik nu op zit. Maar kan me nog wel herinneren van anderhalf jaar geleden ofzo dat het nogal wat uitmaakt of je huidplooimeting doet of op zo'n weegschaal. Scheelde bij mij toen al gauw zo'n 3 procent op hetzelfde moment. Huidplooimeting gaf minder aan.maar toch... iemand vroeg het al ergens 10 pagina's terug maar heb geen zin alles door te lezen.
Dankje, daar houd ik je aan.Haha, in ruil voor goede tips is dat een deal! Bedankt.![]()
No prob ben altijd bereid advies te geven he![]()

+1Ik zou al zó gelukkig zijn als ik onder de 20% zou komen!

Ik ben persoonlijk van mening dat het gaat om motivatie..uiteraard is het leuk om te winnen. Maar als je voor jezelf tevreden bent met je progressie, heb je uiteindelijk altijd gewonnen (al is het voor jezelf). We kunnen van elkaar leren. En ja, hoe verder je al bent hoe moeilijker het wordt om je progressie te zien. Wellicht is dit je drive om verder te komen![]()
Inderdaad, met een log erbij valt er veel meer te beoordelen dan met enkel foto's.Daarom moeten jullie toch ook een logje bijhouden en alles bij elkaar wordt beoordeeld,als ik het goed had begrepen.
Daarom moeten jullie toch ook een logje bijhouden en alles bij elkaar wordt beoordeeld,als ik het goed had begrepen.

.
Leuk idee,
Ik wens alle dames succes en heel veel plezier,
want dat moet toch voor op staan..
Kom op en ga er voor, als het niet wordt wat je had verwacht, sta je er voor de zomer al weer strakker bij...
Suc6![]()

ik zou al zó gelukkig zijn als ik onder de 20% zou komen!