MuscleMeat

Sticky Miss Beachproof 2009

maar toch... iemand vroeg het al ergens 10 pagina's terug maar heb geen zin alles door te lezen.
Mijn vet% is nog aardig hoog dus er kan nog veel af zeg maar... als ik me strikt hou kan ik in 8 weken veel progressie behalen.
Maar als iemand nou al vrij droog staat en al langer traint zal diegene zichtbaar niet zoveel prgressie boeken... hoe wordt daar naar gekeken dan.

maar toch... iemand vroeg het al ergens 10 pagina's terug maar heb geen zin alles door te lezen.
Mijn vet% is nog aardig hoog dus er kan nog veel af zeg maar... als ik me strikt hou kan ik in 8 weken veel progressie behalen.
Maar als iemand nou al vrij droog staat en al langer traint zal diegene zichtbaar niet zoveel prgressie boeken... hoe wordt daar naar gekeken dan.

kijken wat de mensen de BESTE progressie vinden, de mensen hier weten ook wel hoe verder dat je al ben hoe moeilijker het is om meer progressie te boeken ;)

• Topic Starter Topic Starter

Tja...

Ik ben persoonlijk van mening dat het gaat om motivatie..uiteraard is het leuk om te winnen. Maar als je voor jezelf tevreden bent met je progressie, heb je uiteindelijk altijd gewonnen (al is het voor jezelf). We kunnen van elkaar leren. En ja, hoe verder je al bent hoe moeilijker het wordt om je progressie te zien. Wellicht is dit je drive om verder te komen ;)

Ik ben persoonlijk van mening dat het gaat om motivatie..uiteraard is het leuk om te winnen. Maar als je voor jezelf tevreden bent met je progressie, heb je uiteindelijk altijd gewonnen (al is het voor jezelf). We kunnen van elkaar leren. En ja, hoe verder je al bent hoe moeilijker het wordt om je progressie te zien. Wellicht is dit je drive om verder te komen ;)

that's the spirit.

Ik zal binnenkort ook weer eens m'n bf laten meten voor de start ;) heb geen flauw idee waar ik nu op zit. Maar kan me nog wel herinneren van anderhalf jaar geleden ofzo dat het nogal wat uitmaakt of je huidplooimeting doet of op zo'n weegschaal. Scheelde bij mij toen al gauw zo'n 3 procent op hetzelfde moment. Huidplooimeting gaf minder aan.

Ik ben ook begonnen met een BF van 24%, maar dat is ondertussen ook al drie jaar geleden. Het heeft mij ook al (een beetje) bloed, (veel) zweet en (ook wel wat) tranen gekost om hier te geraken. Ik denk dat iedereen op zijn eigen vooruitgang moet beoordeeld worden. Ik kan misschien op het einde van de acht weken droger staan, maar heb daarom niet noodzakelijk het meeste vooruitgang gemaakt. Wat ik in die drie jaar geleerd heb, is om jezelf nooit te vergelijken met anderen. Vergelijk jezelf alleen met jezelf. Iedereen is anders en elk lichaam reageert anders. Als je voor jezelf weet dat je je best hebt gedaan, dan moet je tevreden zijn met je resultaat. Want meer dan je best kan je niet doen.

Daarom moeten jullie toch ook een logje bijhouden en alles bij elkaar wordt beoordeeld,als ik het goed had begrepen.

Haha, in ruil voor goede tips is dat een deal! Bedankt. :)

No prob ben altijd bereid advies te geven he :)
Dankje, daar houd ik je aan. :)
Ik zou al zó gelukkig zijn als ik onder de 20% zou komen!
+1 :D
:thumbs: helemaal mee eens!
Daarom moeten jullie toch ook een logje bijhouden en alles bij elkaar wordt beoordeeld,als ik het goed had begrepen.
Inderdaad, met een log erbij valt er veel meer te beoordelen dan met enkel foto's.

Veel succes Dames, en ik wacht met smart op jullie foto's.

:)

Leuk idee,

Ik wens alle dames succes en heel veel plezier,
want dat moet toch voor op staan..;)

Kom op en ga er voor, als het niet wordt wat je had verwacht, sta je er voor de zomer al weer strakker bij...:)

Suc6 ;)

Doe ik wel,maar dan niet 'officieel' ;).

Ach, het kost je niks, en wie weet levert het je wat op...
Ook leuk voor jezelf - en de foto's hoeven niet zo te zijn dat je hoofd herkenbaar in beeld komt. Waarom zou je niet mee doen?

Leuk idee,

Ik wens alle dames succes en heel veel plezier,
want dat moet toch voor op staan..;)

Kom op en ga er voor, als het niet wordt wat je had verwacht, sta je er voor de zomer al weer strakker bij...:)

Suc6 ;)

Daar heb je helemaal gelijk in:)

+ 3 :d

Heel veel succes dames en ik ben erg benieuwd naar de 'before and after' foto's!
Er kan in 8 weken tijd echt ENORM veel gebeuren. Tip: houd je aan je DIEET! Super belangrijk en kan een wereld van verschil maken. Dieet bepaald toch voor zo'n 70% hoe jouw shape wordt.. En daarnaast lekker blijven trainen uiteraard! ;)

Terug
Naar boven