XXL Nutrition

Sticky Miss Beachproof 2009

Voor die afbeeldingen hebben we een apart topic ;)

Wanneer kan ik je eens een keer IRL zien Aimee? Sta je binnenkort weer ergens op de planken?

Duurt nog wel ff DW.. Ik start 1 juli weer met de voorbereiding en sta hopelijk 11 oktober dan shredded on stage in Amersfoort! :) Voorlopig ben ik nog ff flink off season. Heb vorige week zondag wel 1 showtje gedaan voor Performance in Duitsland op de FIBO. Dat was voorlopig ff het laatste. En misschien dat er nog iets komt in augustus op MuscleBeach (Vlissingen) maar dat weet ik nog niet zeker.. :) Maar sowieso is MuscleBeach erg leuk om naartoe te komen hoor en zeer motiverend! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:orly:
:yarly:

Ik zit nog steeds propvol van m'n lunch... en krijg spontaan een suikershot als ik die zoete reep al zie! Ooit Mars Delight gegeten? Nog veel erger!

Gadver!
(DW in perfect-cutting-modus)

Duurt nog wel ff DW.. Ik start 1 juli weer met de voorbereiding en sta hopelijk 11 oktober dan shredded on stage in Amersfoort! :) Voorlopig ben ik nog ff flink off season. Heb vorige week zondag wel 1 showtje gedaan voor Performance in Duitsland op de FIBO. Dat was voorlopig ff het laatste. En misschien dat er nog iets komt in augustus op MuscleBeach (Vlissingen) maar dat weet ik nog niet zeker.. :) Maar sowieso is MuscleBeach erg leuk om naartoe te komen hoor en zeer motiverend! :D
Amersfoort is een stuk dichterbij ;)
Ik zet 11 oktober alvast in m'n agenda hoor!
Ben zo ontzettend nieuwsgierig naar jou in levende lijve...

Komt goed! :) Zou toch MuscleBeach erbij zetten in de agenda, 22 augustus als ik het goed heb. Wordt echt heel leuk. Allerlei trainingen van atleten, fotoshoots en gewoon heel gezellig! :D

korte voorbereidings update.... had aan iemand gevraagd of íe me een beetje op weg kon helpen... omdat ik altijd maar van alles wat doe. Sodeju zeg... een hele huiswerkopgave meegekregen qua oefeningen.. en de grootste shock:
Zijn health city heeft gemeten hoe het met mijn BMI stond en dat was 17!!! ipv de gewenste 21 :( en blijkbaar weeg ik ipv. 61..58 bij 1.75... volgens hen dan.... NIET LEUK!!! die weegschaal op mijn sportschool liegt gewoon!!! En ik maar trots dat ik van 57 naar 61kg was geklommen... Moet dus nog een hoop uitzoeken met voeding... :(

korte voorbereidings update.... had aan iemand gevraagd of íe me een beetje op weg kon helpen... omdat ik altijd maar van alles wat doe. Sodeju zeg... een hele huiswerkopgave meegekregen qua oefeningen.. en de grootste shock:
Zijn health city heeft gemeten hoe het met mijn BMI stond en dat was 17!!! ipv de gewenste 21 :( en blijkbaar weeg ik ipv. 61..58 bij 1.75... volgens hen dan.... NIET LEUK!!! die weegschaal op mijn sportschool liegt gewoon!!! En ik maar trots dat ik van 57 naar 61kg was geklommen... Moet dus nog een hoop uitzoeken met voeding... :(
BMI zegt niks... dat weet je toch?
Het is de verhouding lengte en gewicht, en als het goed is dan is dat behoorlijk uit balans ;)
Ik heb nu een BMI van net-onder-de 25, moet ik nu gelukkiger zijn dan jij? Met mijn vetpercentage dat dichter bij de 30 dan bij de 20 ligt ben ik dat iig niet ;)

:yarly:

Ik zit nog steeds propvol van m'n lunch... en krijg spontaan een suikershot als ik die zoete reep al zie! Ooit Mars Delight gegeten? Nog veel erger!

Gadver!
(DW in perfect-cutting-modus)

Ik was er eerst een beetje terughoudend over,ondanks dat veel dietisten en artsen chroom aanbevelen bij trek (honger bestaat hier in Nederland niet echt...).Maar het werkt bij mij echt super !

Ik was er eerst een beetje terughoudend over,ondanks dat veel dietisten en artsen chroom aanbevelen bij trek (honger bestaat hier in Nederland niet echt...).Maar het werkt bij mij echt super !

Klopt - heb ik ook een tijdje geprobeerd tegen de zoete trek.
Wat bij mij ook érg goed helpt is Lipo-6x - is wel een fatburner, maar wel eentje die je daarbij de tijd laat vergeten omdat je geen honger hebt. Ik moet nu een wekker zetten om op tijd te eten...

Leuk om allemaal te lezen!! heel veel succes allemaal!

Jij hebt precies het tegenovergestelde als de meesten van ons, best moeilijk.
Mijn man is ook een ecto ;),zit het hele jaar op 6 tot 8% maar groeien is lastiger.
Ik hoop dat je wat extra gewicht kan pakken mede door de begeleiding die we krijgen.

Succes iig!

precies ja het omgekeerde :-/
en ik moet me de pl**ris werken om niet aan te komen :-/
naja zo zie je maar!
Overgens top figuur SJ2!!! verdomme ik zou bijna een moord plegen om dat te bereiken ;)
Als wat tips wil over voeding ofzo sj (mocht je niet zoveel weten kheb geen idee) dont hasitate to contact me :-)
Morgen ga ik weer serieus verder. Ben ff 4 dagern thuis geweest en Qday geveird dus het was eigenlijk gedoemd om te mislukken.

ik ga trouwens ff elk topic ermee volspammen ofzo. Maar ik zoek nog steeds een (goedkope)vetmeter. als ik google word ik iedere keer van site naar site doorgestuurd mar niet niet echt eentje kunnen vinden any idea's?

precies ja het omgekeerde :-/
en ik moet me de pl**ris werken om niet aan te komen :-/
naja zo zie je maar!
Overgens top figuur SJ2!!! verdomme ik zou bijna een moord plegen om dat te bereiken ;)
Als wat tips wil over voeding ofzo sj (mocht je niet zoveel weten kheb geen idee) dont hasitate to contact me :-)
Morgen ga ik weer serieus verder. Ben ff 4 dagern thuis geweest en Qday geveird dus het was eigenlijk gedoemd om te mislukken.

ik ga trouwens ff elk topic ermee volspammen ofzo. Maar ik zoek nog steeds een (goedkope)vetmeter. als ik google word ik iedere keer van site naar site doorgestuurd mar niet niet echt eentje kunnen vinden any idea's?

in praha? als je gewoon die Accufitness meter koopt ?

nee ben nu in amsterdam ga vanavond weer terug.

de wat?

bestaat er niet gewoon 1 voor 20 euro ofzo :-/

werkt die meettang niet die ik bij mn pa in de gereedschapskist kan vinden? :D

even nog wat motivatie posten ipv twix..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

580690253_66622c3feb_m.jpg

739018691_6356cdcdc4_m.jpg

747988366_7e34fd1403.jpg

739018521_873f177fdc.jpg

Zoek de verschillen.. kijk vooral naar die benen :p

580751336_33afad8db4.jpg

kzat trouwens op de site te kijken van muscle en fitness... maar ik denk dat ik die fotoshoot toch aan andere ga overlaten lol... je kan in 8 weken veel bereiken maar niet een toplichaam om in dat blaadje te komen :-/

• Topic Starter Topic Starter
Ten eerste moet je de fotoshoot winnen. Ten tweede is de shoot niet gelijk na de 8 weken. We zullen hiervoor een datum en lokatie moeten plannen.

Ben ik ff een paar dagen weg en zie ik dit.
Heb zelfs een PM gekregen over het Topic (alsof ik mee mag doen :) )
Ja ik ben erg veel bij de dames te vinden (ben een liefhebber) maar ik lijk er niet op.
Tjonge maar wat een goed initiatief!!
Ik ben erg nieuwsgierig hoe dit gaat aflopen.
Er lopen genoeg potentieele winaressen rond op de dutch BB.com met genoeg pit en doorzettingsvermogen om ver te komen.
Het is ook eens tijd dat de dames ook laten zien dat BB niet alleen voor de macho mannen is (Girl powerrrrrr)
Succes allemaal ;)
ennnn ik hou jullie allemaal persoonlijk in de gaten

Terug
Naar boven