XXL Nutrition

Sticky Miss Beachproof 2009

Ben vanmorgen weer naar de sportschool geweest en heb me even laten meten. Helaas doen ze dus geen huidplooimeting meer, dus dan maar op de weegschaal gestaan. M'n gewicht is 52,8 kilo bij een bf van 22,1%. Aangezien ik nu net weer een weekje bezig ben, kan ik daar de komende week wel wat leuks van maken denk/hoop ik. Wel moet ik voorzichtig zijn met m'n pols, want heb vorige week in de rotsen de pees van m'n middelvinger een beetje verrot getrokken, dus klimmen doe ik ff een paar weekjes niet meer. Des te meer tijd voor de sportschool ;)
Alvast veel plezier en succes iedereen, ik heb er iig al zin in.

Morgen ga ik de foto's maken! Vanaf wanneer kan d'r met de log begonnen worden (ik kan daar overheen gelezen hebben als 't al gevraagd is)?

Gister als 'laatste avondmaal' ;) pizza gehad, en dat loop ik vandaag dus te bezuren..

Morgen ga ik de foto's maken! Vanaf wanneer kan d'r met de log begonnen worden (ik kan daar overheen gelezen hebben als 't al gevraagd is)?

Gister als 'laatste avondmaal' ;) pizza gehad, en dat loop ik vandaag dus te bezuren..

neem aan dat je nu al de sportschool in bent gedoken ? gezien je comment bij je pic?

ja 1 ding is mij ook niet duidelijk, we moeten onze foto's mailen, open jij voor iedereen dan een topic Ryu met onze foto's of moeten we dat gewoon zelf gaan doen?

ja 1 ding is mij ook niet duidelijk, we moeten onze foto's mailen, open jij voor iedereen dan een topic Ryu met onze foto's of moeten we dat gewoon zelf gaan doen?

Ik hoor net van Ryu dat hij een centraal topic aanmaakt met de 'beginfoto's' van alle deelneemsters.
In dat topic plaatst hij ook de links naar de individuele logs.
Deze log hoort elke deelneemster zelf aan te maken.
(Dit kan ongeveer vanaf 9 mei, exacte datum wordt nog genoemd).
En wederom, in deze logs mogen alle deelneemsters zoveel foto's, filmpjes etc. plaatsen als ze willen.
Verder moet Ryu ook in het weekend werken, dus als jullie nog brandende vragen hebben zullen jullie even geduld moeten hebben.
(Of stuur even een mailtje:)).

Ben ik ff een paar dagen weg en zie ik dit.
Heb zelfs een PM gekregen over het Topic (alsof ik mee mag doen :) )
Ja ik ben erg veel bij de dames te vinden (ben een liefhebber) maar ik lijk er niet op.
Tjonge maar wat een goed initiatief!!
Ik ben erg nieuwsgierig hoe dit gaat aflopen.
Er lopen genoeg potentieele winaressen rond op de dutch BB.com met genoeg pit en doorzettingsvermogen om ver te komen.
Het is ook eens tijd dat de dames ook laten zien dat BB niet alleen voor de macho mannen is (Girl powerrrrrr)
Succes allemaal ;)
ennnn ik hou jullie allemaal persoonlijk in de gaten

Thanks voor de steun grosje! Ik heb er ook super zin in, om met de meiden ff wat te laten zien! :D

Hier ook een kleine update:
Gister een trouwerij van een hele goede vriend gehad, dus dat was qua voeding niet helemaal wat het moet worden. Maar vandaag weer netjes verder.
Ik heb het aantal trainingen in de sportschool aardig opgehoogd en zorg ervoor dat ik iedere keer ongeveer 1000 kcal verbrand. Te meten met mijn hartslagmeter. Daarmee ben ik ongeveer 1 u en 45 min bezig. Alleen cardio of kracht(fullbody 3xpw) en cardio lijkt qua tijd niet zoveel uit te maken. Ik wil binnenkort me ook weer even laten doorlichten qua gewicht en vet%. Ze hebben op de sportschool een Salusmeter oid. Zal wel niet supernauwkeurig zijn, maar ik hoop wel over 9 weken een verbetering te kunnen zien.
Zo nu ff eten en dan op naar de sportschool.

Succes allemaal meiden!

Hier ook een kleine update:
Gister een trouwerij van een hele goede vriend gehad, dus dat was qua voeding niet helemaal wat het moet worden. Maar vandaag weer netjes verder.
Ik heb het aantal trainingen in de sportschool aardig opgehoogd en zorg ervoor dat ik iedere keer ongeveer 1000 kcal verbrand. Te meten met mijn hartslagmeter. Daarmee ben ik ongeveer 1 u en 45 min bezig. Alleen cardio of kracht(fullbody 3xpw) en cardio lijkt qua tijd niet zoveel uit te maken. Ik wil binnenkort me ook weer even laten doorlichten qua gewicht en vet%. Ze hebben op de sportschool een Salusmeter oid. Zal wel niet supernauwkeurig zijn, maar ik hoop wel over 9 weken een verbetering te kunnen zien.
Zo nu ff eten en dan op naar de sportschool.

Succes allemaal meiden!

hmmpf ik kom ff terug van n paar dagen NL.
Heb onwijs slecht gegeten en teveel gedronken :o
Weer ff recht trekken, morgen weer de keto op gaan pakken!

Zal ik nog eens een leuke tip geven? :D Een sixpack is uiteraard geweldig om te hebben en mensen vragen me ook weleens (alleen als ik dus super droog ben..) hoe ik aan die blokjes kom.. Antwoord is: ik train eigenlijk nooit buik!!! Veel mensen denken dat je enorm veel buikspieroefeningen moet doen voor een buik als op die foto hierboven.. Is niet nodig.. Je gebruikt je buik bij bijna al je andere oefeningen al. Iedereen heef blokjes, alleen bij de meeste (en ook bij mij) zitten ze grotendeels van het jaar verstopt onder een laag vet! Hoe krijg je ze te voorschijn? Dieten en cardio (op nuchtere maag)!

:thumbs:succes

Laatst bewerkt:
Zal ik nog eens een leuke tip geven? :D Een sixpack is uiteraard geweldig om te hebben en mensen vragen me ook weleens (alleen als ik dus super droog ben..) hoe ik aan die blokjes kom.. Antwoord is: ik train eigenlijk nooit buik!!! Veel mensen denken dat je enorm veel buikspieroefeningen moet doen voor een buik als op die foto hierboven.. Is niet nodig.. Je gebruikt je buik bij bijna al je andere oefeningen al. Iedereen heef blokjes, alleen bij de meeste (en ook bij mij) zitten ze grotendeels van het jaar verstopt onder een laag vet! Hoe krijg je ze te voorschijn? Dieten en cardio (op nuchtere maag)!
Thanks! :thumb:
Dit is dus het type bericht dat waarschijnlijk verwijderd gaat worden.

Terug
Naar boven