Sanne89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kan hier al lang niet meer volgenIk kijk even 1 dag mijn mail niet na en er zijn weer enkele pagina's bij...

Gewoon lekker googlen. Zoek een leuk plaatje uit als voorbeeld.![]()
Het is meer dat ik niet weet wat ik aan zal doen (wel of geen strandkleding), dat soort geneuzel...

Het is meer dat ik niet weet wat ik aan zal doen (wel of geen strandkleding), dat soort geneuzel...

Zal ik nog eens een leuke tip geven?Een sixpack is uiteraard geweldig om te hebben en mensen vragen me ook weleens (alleen als ik dus super droog ben..) hoe ik aan die blokjes kom.. Antwoord is: ik train eigenlijk nooit buik!!! Veel mensen denken dat je enorm veel buikspieroefeningen moet doen voor een buik als op die foto hierboven.. Is niet nodig.. Je gebruikt je buik bij bijna al je andere oefeningen al. Iedereen heef blokjes, alleen bij de meeste (en ook bij mij) zitten ze grotendeels van het jaar verstopt onder een laag vet! Hoe krijg je ze te voorschijn? Dieten en cardio (op nuchtere maag)!
En we hebben er 22!!!!!!!
Welkom Aurora81 !!! Succes!![]()

Leuk om allemaal te lezen!! heel veel succes allemaal!
Maar toch zie je bij sommige vrouwen een strakke buik en bij andere echte mooie blokjes? Dit verschil ligt toch wel aan de training en voeding?
En nog even een vraagje over de cardio op nuchtere maag. Dan spreekt de verbranding toch ook eerder je eigen spiermassa aan?
Ik las toevallig net een stuk en daarin stond, als ik het goed onthouden heb: dat als je cardio doet het eerst je kooldydraten aanspreekt en als dat op is je eigen vetten. Dus als je later op de dag cardio doet en daarna geen koolhydraten meer eet, maar eiwitten, dat het dan je eigen vetten blijft aanspreken, alleen wel maar een korter gedeelte van de dag, omdat het al later is natuurlijk. Als je 's morgens cardio doet, dan moet je toch nog wel koolhydraten eten op de dag en gaat het de koolhydraten aanspreken ipv je eigen vetten.
Hoe denk jij hier over dan?
zooooo, net fototjes gemaakt van buurvrouwtje "Nina"... dus die zullen eerdaags ook geplaatst worden![]()