Ceska
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
me 2, denk dat ik ook maar gewoon mijn bikini pak... en dan het tweede vraagstuk... in welke pose, gewoon à la zak aardappelen voor me uitstaren of wat? hahahaIk ga deze week een beginfoto maken, twijfel alleen nog gruwelijk hoe & wat...

@ aimee heb je ervaring met t keto dieet?
haal ik dan ook nog mn voordeel eruit op als ik keto doe op een nuchtere maag te cardioen?
oefkie, ik ga ook meedoen. zal niet te diep in mijn dieet gaan want ik moet eigenlijk pas 1 juni beginnen met cutten ivm wedstijd(en) in het najaar. mijn eerste.
maar zoals altijd, heb ik geen geduld. ik wil NU (liefst gisteren) goed uitzien. dus zal ik in ieder geval beter op mijn voeding letten. dus mijn junken beperken tot 1 keer per week.
ik moet eerlijk zijn. de concurrentie nivo ligt hoog hier. best goeie start figuren allemaal. succes dames!![]()

Valt me altijd op dat vrouwen die een vechtsport hebben gedaan,dat die altijd vrij hard voor hun doel gaan .Ook op fitnessgebied.
Heerlijk is dat: geen van de dames heeft ook maar een beetje geduld!

Over nuchtere cardio gaan veel verhalen de ronde.
'n Paar tips:
- voornamelijk nuttig voor wie de laatste beetjes vet moet aanspreken
- voornamelijk nuttig voor wie geen ketodieet volgt
- altijd op een matig tempo: intensieve cardio jaagt de verhouding KH:vet die verbruikt wordt omhoog, wat iets gematigd wordt als je een ketodieet volgt
Alternatieven:
- na afloop van je KT , omdat je dan meer vet en minder KH verbrandt
- bij een ketodieet maakt het tijdstip van de dag niet meer zoveel uit
- evt als je Juliette Bergmann's methode volgt: voor het slapen gaan.. tijdens je slaap verbrand je relatief gezien het meeste vet.. de kans op te veel KH verbranden na afloop van cardio vermindert dan wel
- doe HIIT maar dan goed gevoed
Wie echt de laatste beetjes vet kwijt wil, moet eens 'The Stubborn Fat Solution' aanschaffen van Lyle McDonald. Super boek!
Over nuchtere cardio gaan veel verhalen de ronde.
'n Paar tips:
- voornamelijk nuttig voor wie de laatste beetjes vet moet aanspreken
- voornamelijk nuttig voor wie geen ketodieet volgt
- altijd op een matig tempo: intensieve cardio jaagt de verhouding KH:vet die verbruikt wordt omhoog, wat iets gematigd wordt als je een ketodieet volgt
Alternatieven:
- na afloop van je KT , omdat je dan meer vet en minder KH verbrandt
- bij een ketodieet maakt het tijdstip van de dag niet meer zoveel uit
- evt als je Juliette Bergmann's methode volgt: voor het slapen gaan.. tijdens je slaap verbrand je relatief gezien het meeste vet.. de kans op te veel KH verbranden na afloop van cardio vermindert dan wel
- doe HIIT maar dan goed gevoed
Wie echt de laatste beetjes vet kwijt wil, moet eens 'The Stubborn Fat Solution' aanschaffen van Lyle McDonald. Super boek!
Nog één week te gaan en dan mogen jullie 'beginnen'. Ben zelf al reuze benieuwd naar jullie foto's van nu en over 8weken.
Heb geduld nog even en dan .........KNALLEN

Nog één week te gaan en dan mogen jullie 'beginnen'. Ben zelf al reuze benieuwd naar jullie foto's van nu en over 8weken.
Heb geduld nog even en dan .........KNALLEN
Eigenlijk doe ik dat het hele jaar door, tenminste ik probeer het. Anders zou ik op 8 weken niet veel kunnen verwezelijken en zouden er vanonder het vet niet veel spieren te voorschijn komen, denk ik... 
even nog wat motivatie posten ipv twix..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.bodyrecomposition.com/the-stubborn-fat-solutionUntil men are 10-12% body fat and females are ~15-17% body fat, the information in this book is not necessary (although it will still be informative).

hier hoef ik me voorlopig geen zorgen over te maken - dat scheelt alweer :d