XXL Nutrition

Sticky Miss Beachproof 2009

erg leuk en aardig, maar ik wil geen vet verliezen... iemand tips wat ik allemaal kan eten?
via google heb ik uitgevonden dat ik zo'n 2800kc p dag moet hebben.. heb ik dan aan een bruine boterham met beleg of 6 en 2 warme borden eten voldoende ongeveer?

erg leuk en aardig, maar ik wil geen vet verliezen... iemand tips wat ik allemaal kan eten?
via google heb ik uitgevonden dat ik zo'n 2800kc p dag moet hebben.. heb ik dan aan een bruine boterham met beleg of 6 en 2 warme borden eten voldoende ongeveer?

Van die 2080 kan ik alleen maar dromen :eek:. www.caloriechecker.nl wel een handige site opzich.

Uitgaande van maximale kcal: 6 boterhammen zijn met niet mager beleg iets van 150kcal, dus dat is 900. Avondeten, 2 borden.. 1000? Dus nee ;)

damn, ik check die site en kijk hoeveel ik vandaag op heb... dat valt vies tegen zeg!
En ik maar zeuren dat ik zo veel eet.. valt mee!! Ik check die site en resultaat:

Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1703 kcal

Heb niet eens in de gaten dat ik zo weinig eet :eek:

damn, ik check die site en kijk hoeveel ik vandaag op heb... dat valt vies tegen zeg!
En ik maar zeuren dat ik zo veel eet.. valt mee!! Ik check die site en resultaat:

Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1703 kcal

Heb niet eens in de gaten dat ik zo weinig eet :eek:

Misschien kan je maaltijdvervangers en proteïne-repen inplannen in je schema? Dit maakt het wat makkelijker, elke keer "iets" moeten klaarmaken neemt veel tijd in beslag en zo kom je waarschijnlijk ook niet aan je calorieën.

Nootjes zijn ook zeer gezond, en bevatten veel kcal verhoudingsgewijs :) En verder anders bulkschema's van de heren hier bekijken denk ik, zij zijn kampioen in veel kcal binnen krijgen ;)

Vette vis zoals zalm, makreel, haring e.d. bevatten ook veel kcal + goede omega 3 vetten.
Neem wat meer koolhydraten zoals aardappelen, rijst, pasta en bonen.

Eventueel kan je nog weightgainers proberen.

Met jouw 1700kcal per dag val ik af dus dat moet voor jou ook echt te weinig zijn.
Succes met laden! :)

2800 Kcal... ik kan daar alleen maar over dromen...!!!
Met een beetje geluk, volharding, doorzettingsvermogen en de geijkte bloed-zweet-tranen wil ik komende winter gaan bulken. Oh, ik hoop zó dat ik dan droog genoeg sta...!!!

kip en tonijn wrappers :D

Google maar op wrappers ...

tartaar burgers

tonijnburgers ...

Waarvan je de recepten ook gewoon kunt vinden op google

Woensdag m'n vet% laten meten, spannend!! :p

Spannend.
Ik laat het donderdag meten,helaas niet met een huidplooimeter dus ik weet niet wat het werkelijk is.
Wel zal ik globaal weten of het de goede kant op gaat.

Woensdag m'n vet% laten meten, spannend!! :p

Spannend.
Ik laat het donderdag meten,helaas niet met een huidplooimeter dus ik weet niet wat het werkelijk is.
Wel zal ik globaal weten of het de goede kant op gaat.

Ik ben benieuwd!

Ik heb ook goed meetinstrument maar ik zit volgens mij nog steeds rond de 20%.
Nu hebben we tenminste allemaal een reden om extra ons best te doen. :)

Succes dames! Het begint te korten nu zeker :D

Vanavond of anders donderdag / vrijdag eens foto's maken... We zijn een tijdje terug verhuisd, dus moet eens kijken of ik m'n statief nog ergens kan vinden :rolleyes:
Ik wil m'n foto's wel zelf maken...

2800 Kcal... ik kan daar alleen maar over dromen...!!!
Met een beetje geluk, volharding, doorzettingsvermogen en de geijkte bloed-zweet-tranen wil ik komende winter gaan bulken. Oh, ik hoop zó dat ik dan droog genoeg sta...!!!

Ik kan me voorstellen dat 2800kcal veel is voor een vrouw. Maar op den duur gaat het je volgens mij echt tegen staan. De hele tijd maar eten maken ed :(

Ik wil niet heel erg rolbevestigend overkomen, maar ik heb absoluut geen moeite met (lekker) koken! Tegen de tijd dat eten koken / maken me tegen staat ben ik ook m'n levenslust kwijt...

Terug
Naar boven