- Waardering
- 551
Zoek je nog een portier met al die binnenkomers?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoek je nog een portier met al die binnenkomers?

erg leuk en aardig, maar ik wil geen vet verliezen... iemand tips wat ik allemaal kan eten?
via google heb ik uitgevonden dat ik zo'n 2800kc p dag moet hebben.. heb ik dan aan een bruine boterham met beleg of 6 en 2 warme borden eten voldoende ongeveer?
erg leuk en aardig, maar ik wil geen vet verliezen... iemand tips wat ik allemaal kan eten?
via google heb ik uitgevonden dat ik zo'n 2800kc p dag moet hebben.. heb ik dan aan een bruine boterham met beleg of 6 en 2 warme borden eten voldoende ongeveer?
. www.caloriechecker.nl wel een handige site opzich.erg leuk en aardig, maar ik wil geen vet verliezen... iemand tips wat ik allemaal kan eten?

damn, ik check die site en kijk hoeveel ik vandaag op heb... dat valt vies tegen zeg!
En ik maar zeuren dat ik zo veel eet.. valt mee!! Ik check die site en resultaat:
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1703 kcal
Heb niet eens in de gaten dat ik zo weinig eet![]()

Nummer 23 is binnen!
thanks ryu. LET'S GET READY TO RUMBLEEEE :shoot:
J/K.succes iedereen!
Spannend.
Ik laat het donderdag meten,helaas niet met een huidplooimeter dus ik weet niet wat het werkelijk is.
Wel zal ik globaal weten of het de goede kant op gaat.

2800 Kcal... ik kan daar alleen maar over dromen...!!!
Met een beetje geluk, volharding, doorzettingsvermogen en de geijkte bloed-zweet-tranen wil ik komende winter gaan bulken. Oh, ik hoop zó dat ik dan droog genoeg sta...!!!

Ik kan me voorstellen dat 2800kcal veel is voor een vrouw. Maar op den duur gaat het je volgens mij echt tegen staan. De hele tijd maar eten maken ed![]()