XXL Nutrition

Sticky Miss Beachproof 2009

in dat geval :D maar je moet wel wat over hebben voor je voeding...aangezien daar je progressie mee staat of valt.

Ik wil niet heel erg rolbevestigend overkomen, maar ik heb absoluut geen moeite met (lekker) koken! Tegen de tijd dat eten koken / maken me tegen staat ben ik ook m'n levenslust kwijt...

Ik ben ook wel dol op koken. Maar rijst, vis en groenten (zonder saus) is nu niet bepaald een uitdaging. Ik train samen met mijn vriend en ik maak steeds in het weekend al onze bakjes voor de hele week klaar: 5 kg vis bakken, 8 kg groenten, 3,5 kg aardappelen, ... dat hangt me echt de keel uit. Maar liever dat, dan elke dag een half uur in de keuken te staan. :brew:

Nieuwe dingen uitproberen? Ik kan me voorstellen dat rijst, vis, ei en groente het prima zouden doen als soort van gebakken koeken...
Kruiden doen ook al een hoop...
en natuurlijk de wrap / omelet / aardappelpannenkoek - oh, misschien moet ik maar weer eens wat nieuwe dingen proberen als de keuken af is!

Nieuwe dingen uitproberen? Ik kan me voorstellen dat rijst, vis, ei en groente het prima zouden doen als soort van gebakken koeken...
Kruiden doen ook al een hoop...
en natuurlijk de wrap / omelet / aardappelpannenkoek - oh, misschien moet ik maar weer eens wat nieuwe dingen proberen als de keuken af is!

Ik hou me warm aanbevolen als je besluit je recepten te bundelen in een boek! :D

Ik hou me warm aanbevolen als je besluit je recepten te bundelen in een boek! :D

Vandaag een nieuw recept geprobeerd:
ingredienten:
klein blikje tonijn op water
klein blikje mais
2 schijven ananas (op sap)

Beschrijving:
gooi alles bij elkaar in een schaaltje, mengen....

en eten maar...
Voedingswaarde: (moet ik nog even opzoeken, volgt nog)
Mijn collega's vonden het raar maar ik vond het wel weg te krijgen

Vandaag een nieuw recept geprobeerd:
ingredienten:
klein blikje tonijn op water
klein blikje mais
2 schijven ananas (op sap)

Beschrijving:
gooi alles bij elkaar in een schaaltje, mengen....

en eten maar...
Voedingswaarde: (moet ik nog even opzoeken, volgt nog)
Mijn collega's vonden het raar maar ik vond het wel weg te krijgen
collega's vinden alles raar! daar zijn het collega's vor

Ja inderdaad, als collega's het niet raar vinden moet je je zorgen gaan maken. (behalve als je er al zolang werkt dat ze gewend zijn dat je "anders" bent)

Dat is bij mij al het geval. Ik ben ook één keer boos geworden omdat ik de zoveelste opmerking (lees stomme grap) over m'n eten echt beu was. Sindsdien is het gedaan :D

Dat is bij mij al het geval. Ik ben ook één keer boos geworden omdat ik de zoveelste opmerking (lees stomme grap) over m'n eten echt beu was. Sindsdien is het gedaan :D

Goedzo Girrllpower! :D

Maar wat denk je van mijn recept? Lijkt het enigzins verstandig/in verhouding etc?

invriezen per portie?

Terug
Naar boven