Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil niet heel erg rolbevestigend overkomen, maar ik heb absoluut geen moeite met (lekker) koken! Tegen de tijd dat eten koken / maken me tegen staat ben ik ook m'n levenslust kwijt...

Nieuwe dingen uitproberen? Ik kan me voorstellen dat rijst, vis, ei en groente het prima zouden doen als soort van gebakken koeken...
Kruiden doen ook al een hoop...
en natuurlijk de wrap / omelet / aardappelpannenkoek - oh, misschien moet ik maar weer eens wat nieuwe dingen proberen als de keuken af is!

Ik hou me warm aanbevolen als je besluit je recepten te bundelen in een boek!![]()
collega's vinden alles raar! daar zijn het collega's vorVandaag een nieuw recept geprobeerd:
ingredienten:
klein blikje tonijn op water
klein blikje mais
2 schijven ananas (op sap)
Beschrijving:
gooi alles bij elkaar in een schaaltje, mengen....
en eten maar...
Voedingswaarde: (moet ik nog even opzoeken, volgt nog)
Mijn collega's vonden het raar maar ik vond het wel weg te krijgen
collega's vinden alles raar! daar zijn het collega's vor
Ja inderdaad, als collega's het niet raar vinden moet je je zorgen gaan maken. (behalve als je er al zolang werkt dat ze gewend zijn dat je "anders" bent)

Dat is bij mij al het geval. Ik ben ook één keer boos geworden omdat ik de zoveelste opmerking (lees stomme grap) over m'n eten echt beu was. Sindsdien is het gedaan![]()

Goedzo Girrllpower!
Maar wat denk je van mijn recept? Lijkt het enigzins verstandig/in verhouding etc?

erg leuk en aardig, maar ik wil geen vet verliezen... iemand tips wat ik allemaal kan eten?
via google heb ik uitgevonden dat ik zo'n 2800kc p dag moet hebben.. heb ik dan aan een bruine boterham met beleg of 6 en 2 warme borden eten voldoende ongeveer?
nope - met plezier kap ik een blik achterover, evt. met de modificaties die ik al noemde...
Ik eet ook havermout met plezier weet je wel?
tonijn eet ik enkel weer volgens het laatst geposte recept. Krijg kots nijgingen bij enkel tonijn