Fitness Seller

Sticky Miss Beachproof 2009

Bedankt :) Momenteel sta ik er nog niet zo goed bij, dat zal je wel zien op de begin foto's. Maar het doel is om er over 8 weken beter uit te zien dan de foto's in m'n gallery, die zijn van een fotoshoot vorig jaar, waar ik speciaal naartoe getraind heb. Dit jaar doe ik opnieuw een fotoshoot, op 4 juli om de vooruitgang te kunnen zien die ik in het afgelopen jaar heb gemaakt. En het is ook gewoon een goede stimulans om af te trainen voor de zomer. Nu met de contest erbij heb ik een dubbele stimulans :) Maar er is dus nog veel werk aan de winkel :o

omdat ik echt geen spieren heb, ik train me suf,jajaja ja ik weet verkeerd anders had ik allang wel spieren gehad, maar vind me lichaam wel best zo..dus als ik mee zou doen , zou je niet een voor en na zien en ik zou in het niets vallen bij de dames die wel goed hun best doen..dus ik moedig liever de dames aan die het wel verdienen aan aangemoedigd te worden

zie dat de geciteerde tekst er niet bij staat..ach ja maakt ook niet uit

Hej contest-meiden en meelezers.
Mogen we al beginnen met onze log? Ik heb al veel te vertellen..

Vandaag ging de training voor het eerst sinds mijn start slecht.. zat weinig power in.. misschien wat meer slapen..

En mijn hartslagmeter is kapot. Ik geloof dat het de borstband is. Mijn hartslag bleef steeds zo'n 60.. terwijl ik aardig aan het hijgen was :eek:
Balen...

• Topic Starter Topic Starter
Tyl zou een eigen sectie maken voor jullie. Zal 1 deze dagen wel komen.

omdat ik echt geen spieren heb, ik train me suf,jajaja ja ik weet verkeerd anders had ik allang wel spieren gehad, maar vind me lichaam wel best zo..dus als ik mee zou doen , zou je niet een voor en na zien en ik zou in het niets vallen bij de dames die wel goed hun best doen..dus ik moedig liever de dames aan die het wel verdienen aan aangemoedigd te worden

Juist meedoen!
Tips krijgen over het verbeteren van je training, toch progressie zien en wellicht ook aanpassingen aan je voedingsschema. Is veel belangrijker dan er 'ripped' bij staan deze zomer. Het gaat om je eigen progressie!

laatste weekend voor de wedstijd ...

Zijn de dames nog van plan om even flink te junken? Of zitten ze al helemaal in contest dieet?

Zijn de dames nog van plan om even flink te junken? Of zitten ze al helemaal in contest dieet?
Ik denk dat ik het niet zo lekker vind om na 50 km lopen flink te gaan junken... ofwel: gewoon hardcore doorgaan! ;-)

moet fftjes mn ei kwijt... laatste week gaat t ff niet goed met mij. heb niet getrained en heb me totaal niet aan mn voedings schema gehouden! het was een echte junkweek. Ik zit een beetje in n dip en heb een beetje gezeik/problemen om meheen. heb ook gewoon geen zin om te trainen nu ff en ik heb de hele week extreem vroege diensten dus heb er ook geen fut voor!

Hopelijk heeft deze ene week niet teveel slechts voor me opgeleverd gezien ik toch goed bezig was. ik hoop dat het niet teveel invloed om mn lichaam heeft gehad. Ik ben van plan om zondag mn keto weer op te gaan pakken en weer wat te gaan trainen!

hopelijk kan ik in die 8 weken een hoop bereiken en goedmaken!

Ik probeer mezelf in toom te houden! :) (al maakt een dagje in het weekend natuurlijk ook niet zo'n verschil :D - mits je wel oplet wat je dan naar binnen schuift -)

Zaterdag aan de slag met de foto, de ideeen beginnen te groeien. Nu nog een geschikte bikini..!

Gisteren mijn laatste All you can eat Sushi maal genuttigd :meal:
Ervoor heb ik al schoon gegeten en dat hou ik zo!

moet fftjes mn ei kwijt... laatste week gaat t ff niet goed met mij. heb niet getrained en heb me totaal niet aan mn voedings schema gehouden! het was een echte junkweek. Ik zit een beetje in n dip en heb een beetje gezeik/problemen om meheen. heb ook gewoon geen zin om te trainen nu ff en ik heb de hele week extreem vroege diensten dus heb er ook geen fut voor!

Hopelijk heeft deze ene week niet teveel slechts voor me opgeleverd gezien ik toch goed bezig was. ik hoop dat het niet teveel invloed om mn lichaam heeft gehad. Ik ben van plan om zondag mn keto weer op te gaan pakken en weer wat te gaan trainen!

hopelijk kan ik in die 8 weken een hoop bereiken en goedmaken!

Kop op Ceska! :)
Vanaf ga je ervoor!!!

Gisteren mijn laatste All you can eat Sushi maal genuttigd :meal:
Ervoor heb ik al schoon gegeten en dat hou ik zo!

Goed zeg!!
van het weekend me laatste zak M&M'S!! jammie:D zal elk hapje er van genieten haha:D
in die 8 wk GEEN SNOEP!:D
Heb er echt zin in!!
Jullie ook damens?

Goed zeg!!
van het weekend me laatste zak M&M'S!! jammie:D zal elk hapje er van genieten haha:D
in die 8 wk GEEN SNOEP!:D
Heb er echt zin in!!
Jullie ook damens?

hahaha ja ik heb er zin in! Mijn contestdieet is al ingegaan!

Ceska, volhouden he! Als je ff in de put zit is er niks mis met even rust te nemen en je aandacht aan andere zaken schenken. Dan weer lekker gaan trainen en dan voel je je vast weer beter!

Trouwens: sushi is niet zo erg slecht toch? Weet eigenlijk de voedingswaardes niet....

M&M's? Die heb ik al verschoven naar de hoek 'niet lekker' - of ik het nou meen of niet... ;)

Terug
Naar boven