Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Momenteel sta ik er nog niet zo goed bij, dat zal je wel zien op de begin foto's. Maar het doel is om er over 8 weken beter uit te zien dan de foto's in m'n gallery, die zijn van een fotoshoot vorig jaar, waar ik speciaal naartoe getraind heb. Dit jaar doe ik opnieuw een fotoshoot, op 4 juli om de vooruitgang te kunnen zien die ik in het afgelopen jaar heb gemaakt. En het is ook gewoon een goede stimulans om af te trainen voor de zomer. Nu met de contest erbij heb ik een dubbele stimulans
Maar er is dus nog veel werk aan de winkel 

omdat ik echt geen spieren heb, ik train me suf,jajaja ja ik weet verkeerd anders had ik allang wel spieren gehad, maar vind me lichaam wel best zo..dus als ik mee zou doen , zou je niet een voor en na zien en ik zou in het niets vallen bij de dames die wel goed hun best doen..dus ik moedig liever de dames aan die het wel verdienen aan aangemoedigd te worden
Ik denk dat ik het niet zo lekker vind om na 50 km lopen flink te gaan junken... ofwel: gewoon hardcore doorgaan! ;-)laatste weekend voor de wedstijd ...
Zijn de dames nog van plan om even flink te junken? Of zitten ze al helemaal in contest dieet?
laatste weekend voor de wedstijd ...
Zijn de dames nog van plan om even flink te junken? Of zitten ze al helemaal in contest dieet?
(al maakt een dagje in het weekend natuurlijk ook niet zo'n verschil
- mits je wel oplet wat je dan naar binnen schuift -)laatste weekend voor de wedstijd ...

moet fftjes mn ei kwijt... laatste week gaat t ff niet goed met mij. heb niet getrained en heb me totaal niet aan mn voedings schema gehouden! het was een echte junkweek. Ik zit een beetje in n dip en heb een beetje gezeik/problemen om meheen. heb ook gewoon geen zin om te trainen nu ff en ik heb de hele week extreem vroege diensten dus heb er ook geen fut voor!
Hopelijk heeft deze ene week niet teveel slechts voor me opgeleverd gezien ik toch goed bezig was. ik hoop dat het niet teveel invloed om mn lichaam heeft gehad. Ik ben van plan om zondag mn keto weer op te gaan pakken en weer wat te gaan trainen!
hopelijk kan ik in die 8 weken een hoop bereiken en goedmaken!

Gisteren mijn laatste All you can eat Sushi maal genuttigd
Ervoor heb ik al schoon gegeten en dat hou ik zo!
zal elk hapje er van genieten haha

Goed zeg!!
van het weekend me laatste zak M&M'S!! jammiezal elk hapje er van genieten haha
![]()
in die 8 wk GEEN SNOEP!
Heb er echt zin in!!
Jullie ook damens?
Loesbiet,
Doe jij niet mee? Ik zag foto's die je had gepost en volgens mij ben jij keihard aan het werk!
Gewoon doen joh!
grtz
Aurora