M&M's? Die heb ik al verschoven naar de hoek 'niet lekker' - of ik het nou meen of niet...![]()
M&M's??

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M&M's? Die heb ik al verschoven naar de hoek 'niet lekker' - of ik het nou meen of niet...![]()

Die hoek van m'n brein idd...

hihihi....Vandaag een personeelsuitje. Ruim 14 uur onderweg met mensen die alles eten wat los en vast zit..
En ik maar wortels knagen.![]()

Haha bugs bunny das afzien.Vandaag een personeelsuitje. Ruim 14 uur onderweg met mensen die alles eten wat los en vast zit..
En ik maar wortels knagen.![]()

Okay als oldtimer ga ik meedoen met de fotocontest, ik doe dit in de eerste plaats om de dames vooral de wat oudere te steunen in de beachcontest. Juist omdat het best zwaar is om vol te houden en je foto te posten op dit forum. En in de tweede plaats doe ik het om te kijken of ik nog de disipline heb om te cutten. Ik weeg nu 115 kilo en weet niet hoeveel bf ik heb, maar ga proberen om met 110 kilo en een % of 10-12 voor de dag te komen.
Ik hoop dat er meer oudjes mee doen zodat ik niet alleen sta
Dames zet hem op ik steun jullie op mijn manier!

TOP! Jij snapt 'm!Okay als oldtimer ga ik meedoen met de fotocontest, ik doe dit in de eerste plaats om de dames vooral de wat oudere te steunen in de beachcontest. Juist omdat het best zwaar is om vol te houden en je foto te posten op dit forum. En in de tweede plaats doe ik het om te kijken of ik nog de disipline heb om te cutten. Ik weeg nu 115 kilo en weet niet hoeveel bf ik heb, maar ga proberen om met 110 kilo en een % of 10-12 voor de dag te komen.
Ik hoop dat er meer oudjes mee doen zodat ik niet alleen sta
Dames zet hem op ik steun jullie op mijn manier!
Doe jij ook mee?
TOP! Jij snapt 'm!
Het gaat om je eigen progressie en je eigen winst die je er uit haalt, niet alleen om de contest te winnen. Mijn steun heb jij alvast, ben benieuwd wat alle heren in petto hebben...
dus nee 
Nou en?! Je kunt dus niet mooi op een foto staan? Ik denk het wel...heb niet het doel om deze zomer droog te staandus nee
![]()
Nou en?! Je kunt dus niet mooi op een foto staan? Ik denk het wel...

Ik dacht toch echt dat ik een flink aantal procentjes hoger zit dan jij - en ik doe ook mee met een foto-contest!mijn bf is momenteel niet foto waardig voor een contest![]()
Eerst zien, dan geloven!als ik mn hoofd op de foto zet scoor ik gelijk zoveel punten dat ik van m win hoor![]()