AndroidHealthClinic

Sticky Miss Beachproof 2009

handig als je geen chocola lust :P

Afgezien van een knagende honger op dit moment (over een half uurtje mag ik van mezelf gaan eten, ik heb genoeg op alleen weet m'n maag dat niet), heb ik helemaal geen moeite met clean eten... misschien wordt dat nog anders, maar voorlopig zit ik vol in competitie-modus!

Vandaag een personeelsuitje. Ruim 14 uur onderweg met mensen die alles eten wat los en vast zit.. :D
En ik maar wortels knagen. :p

Ohh dus appeltaart zit er ook niet in 8 weken lang
vind een stuk appelgebak wel lekker na een paar uur mtb-e

weet iemand toevallig of handbike, ook goed is voor de spieropbouw van het bovenlichaam ?? wil anders wel een paar uur per week gaan bike op zwaar verzet

... vanavond een verjaardagsfeestje...
Hij eet geen gluten, en ik wil geen koolhydraten (na m'n avondeten).

Okay als oldtimer ga ik meedoen met de fotocontest, ik doe dit in de eerste plaats om de dames vooral de wat oudere te steunen in de beachcontest. Juist omdat het best zwaar is om vol te houden en je foto te posten op dit forum. En in de tweede plaats doe ik het om te kijken of ik nog de disipline heb om te cutten. Ik weeg nu 115 kilo en weet niet hoeveel bf ik heb, maar ga proberen om met 110 kilo en een % of 10-12 voor de dag te komen.
Ik hoop dat er meer oudjes mee doen zodat ik niet alleen sta:o
Dames zet hem op ik steun jullie op mijn manier!

Okay als oldtimer ga ik meedoen met de fotocontest, ik doe dit in de eerste plaats om de dames vooral de wat oudere te steunen in de beachcontest. Juist omdat het best zwaar is om vol te houden en je foto te posten op dit forum. En in de tweede plaats doe ik het om te kijken of ik nog de disipline heb om te cutten. Ik weeg nu 115 kilo en weet niet hoeveel bf ik heb, maar ga proberen om met 110 kilo en een % of 10-12 voor de dag te komen.

respekt jonge man :D:thumbup:

TOP! Jij snapt 'm!
Het gaat om je eigen progressie en je eigen winst die je er uit haalt, niet alleen om de contest te winnen. Mijn steun heb jij alvast, ben benieuwd wat alle heren in petto hebben...

mijn bf is momenteel niet foto waardig voor een contest :)
Ik dacht toch echt dat ik een flink aantal procentjes hoger zit dan jij - en ik doe ook mee met een foto-contest!
Daarbij kun je waarschijnlijk niet op tegen (knuffel)beer Yin Yang!

als ik mn hoofd op de foto zet scoor ik gelijk zoveel punten dat ik van m win hoor ;)

Terug
Naar boven