- Waardering
- 551
Haha daar zit wat in.als ik mn hoofd op de foto zet scoor ik gelijk zoveel punten dat ik van m win hoor![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha daar zit wat in.als ik mn hoofd op de foto zet scoor ik gelijk zoveel punten dat ik van m win hoor![]()

Vandaag een personeelsuitje. Ruim 14 uur onderweg met mensen die alles eten wat los en vast zit..
En ik maar wortels knagen.![]()
Okay als oldtimer ga ik meedoen met de fotocontest, ik doe dit in de eerste plaats om de dames vooral de wat oudere te steunen in de beachcontest. Juist omdat het best zwaar is om vol te houden en je foto te posten op dit forum. En in de tweede plaats doe ik het om te kijken of ik nog de disipline heb om te cutten. Ik weeg nu 115 kilo en weet niet hoeveel bf ik heb, maar ga proberen om met 110 kilo en een % of 10-12 voor de dag te komen.
Ik hoop dat er meer oudjes mee doen zodat ik niet alleen sta
Dames zet hem op ik steun jullie op mijn manier!
.Zeg... je beschrijft nu mijn vriendje!Alles beter dan een gozer waarvan de bovenarmen even groot zijn als mijn onderarmen of niet eens.
En hij zei dat ie niet zo goed kon opdrukken,omdat ie lang is.
Nee,dat heeft eigenlijk het recht niet om zich een man te mogen noemen,vind ik![]()
Bij deze van mij geen aanmoediging... lekker puh!nee, want als ik verlies, word ik psychisch een wrak![]()
Okay als oldtimer ga ik meedoen met de fotocontest, ik doe dit in de eerste plaats om de dames vooral de wat oudere te steunen in de beachcontest. Juist omdat het best zwaar is om vol te houden en je foto te posten op dit forum. En in de tweede plaats doe ik het om te kijken of ik nog de disipline heb om te cutten. Ik weeg nu 115 kilo en weet niet hoeveel bf ik heb, maar ga proberen om met 110 kilo en een % of 10-12 voor de dag te komen.

Top man ben ik niet alleen tussen die jonge godenGoed man!
Ik ben geen partij voor jou en de rest van de hulken maar denk dat ik als mede ouwe lul jou toch ga steunen en mee ga doen.
Mijn foto's van een week of 2 terug werden goed ontvangen dus hoef me niet te schamen.
Ga me is ff verdiepen in de spelregels

En we hebben de 25 gehaald! Is dat even een trap in de ballen van alle persimisten van vorige maand!![]()