Fitness Seller

Sticky Miss Beachproof 2009

Vandaag een personeelsuitje. Ruim 14 uur onderweg met mensen die alles eten wat los en vast zit.. :D
En ik maar wortels knagen. :p

ik had cursus vandaag en ze hadden de meest lekker choco muffins, dougnuts, gevulde wafels, boterkoeken etc. ik heb maar mijn wasa crackers met amandelpasta gegeten. voel me nu wel goed dat ik niet was bezweken aan de verleiding. maar ze zagen zooo lekker uit. ik kon zweren dat ze mijn naam riepen. "eat me, EAT ME".

Okay als oldtimer ga ik meedoen met de fotocontest, ik doe dit in de eerste plaats om de dames vooral de wat oudere te steunen in de beachcontest. Juist omdat het best zwaar is om vol te houden en je foto te posten op dit forum. En in de tweede plaats doe ik het om te kijken of ik nog de disipline heb om te cutten. Ik weeg nu 115 kilo en weet niet hoeveel bf ik heb, maar ga proberen om met 110 kilo en een % of 10-12 voor de dag te komen.
Ik hoop dat er meer oudjes mee doen zodat ik niet alleen sta:o
Dames zet hem op ik steun jullie op mijn manier!

Alles beter dan een gozer waarvan de bovenarmen even groot zijn als mijn onderarmen of niet eens :eek:.

En hij zei dat ie niet zo goed kon opdrukken,omdat ie lang is.???
Nee,dat heeft eigenlijk het recht niet om zich een man te mogen noemen,vind ik :o

En hij zei dat ie niet zo goed kon opdrukken,omdat ie lang is.???
Nee,dat heeft eigenlijk het recht niet om zich een man te mogen noemen,vind ik :o

Push-ups, chin-ups: geen probleem voor die ecto van mij!
Die push-ups doe ik 'm wel na, maar chinnen: pffff....

Haha,ik hoop niet dat je vriend mee leest.

kleine kans... geen interesse in bb...

Okay als oldtimer ga ik meedoen met de fotocontest, ik doe dit in de eerste plaats om de dames vooral de wat oudere te steunen in de beachcontest. Juist omdat het best zwaar is om vol te houden en je foto te posten op dit forum. En in de tweede plaats doe ik het om te kijken of ik nog de disipline heb om te cutten. Ik weeg nu 115 kilo en weet niet hoeveel bf ik heb, maar ga proberen om met 110 kilo en een % of 10-12 voor de dag te komen.

Ik hou het in de gaten Yin. Even kijken of je de dames nog kunt laten zien hoe het moet :D

Goed man!
Ik ben geen partij voor jou en de rest van de hulken maar denk dat ik als mede ouwe lul jou toch ga steunen en mee ga doen.
Mijn foto's van een week of 2 terug werden goed ontvangen dus hoef me niet te schamen.
Ga me is ff verdiepen in de spelregels

Oke, ik val er midden in! Heb nog een poging gedaan eerst alle berichten te lezen, maar werd eigenlijk steeds enthousiaster en dus ik vond dat ik wel naar het eind van deze topic mocht, om te zeggen dat ik ook mee wil doen! Jeeeeeehhh!
Heb ook al een foto gemaakt... brrrr spannend! Kan alleen geen digitaal gummetje vinden voor m'n hoofd.:p

• Topic Starter Topic Starter
En we hebben de 25 gehaald! Is dat even een trap in de ballen van alle persimisten van vorige maand! :D:D

Succes Sue en Loesbiet!!!!!!!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

pfff ik moet nog steeds fotos van mezelf maken :-/

Gezien de eerdere progressie van Loesbiet,denk ik dat ze best wel kans maakt.

Goed man!
Ik ben geen partij voor jou en de rest van de hulken maar denk dat ik als mede ouwe lul jou toch ga steunen en mee ga doen.
Mijn foto's van een week of 2 terug werden goed ontvangen dus hoef me niet te schamen.
Ga me is ff verdiepen in de spelregels
Top man ben ik niet alleen tussen die jonge goden:D

• Topic Starter Topic Starter
En nummer 26 erbij!

Succes Cecile9910!

Terug
Naar boven