XXL Nutrition

Miss Beachproof 2011 - with a little drop of Poison

Bezoekers in dit topic

Hee, ik ben er, ik ben er nog, maar... Ik ga dit keihard verliezen! :o

Zelfs al zou je er exact hetzelfde uitzien als toen je begon met de contest, dan zou je nog niet verliezen.
En je hebt nog aardig wat weekjes joh, no worries.
 
Haha ja voel je er veel voor... je begint dus al gevoelens voor me te krijgen? :roflol: Grapje natuurlijk!
Maar lijkt me erg gezellig... ik wacht je berichtje wel even af en dan kijken we wat het handigste is om af te spreken. :thumbs:

:roflol: Ik moet wel oppassen wat ik zeg hier! :D ;)

Heb je net ge-pm'd :)

Zelfs al zou je er exact hetzelfde uitzien als toen je begon met de contest, dan zou je nog niet verliezen.
En je hebt nog aardig wat weekjes joh, no worries.

:) Thanks! :)

Ik heb me vanochtend gewogen en gemeten. Ik sta nu op 64.2 kg met 19% vet. Heb er 1.6 kg massa bij sinds ik begon in april en zo'n 2 à 2.5% minder vet. :D Een echte cut kun je dit niet noemen dus. :p

Enneh... ik heb nog welgeteld 4 weken. Tijd voor drastische maatregelen als ik nog een beetje vet kwijt wil raken voor de contest. En dat wil ik wel! Vandaar dat ik vandaag ben begonnen aan een keto dieet. Ik zie er gigantisch tegenop, maar 4 weken zijn te overzien, dus ik ga het gewoon doen.

De eerste week ga ik mijn kh langzaam afbouwen. Vandaag 100g, morgen 85g... Over een week zit ik op 20g kh per dag en dat ga ik dan bijna 3 weken proberen vol te houden. Met mijn maatje de fotograaf heb ik op 30 juli afgesproken voor de fotoshoot. De 27e of de 28e ga ik daarom misschien al refeeden, afhankelijk van hoe ik er dan uitzie.

Verder moet ik ook anders gaan trainen. De korte sets met veel gewicht die ik nu doe gaan me niet meer lukken met 20g kh per dag, en ik vind het belangrijk dat ik zoveel mogelijk massa behoud, want nu dat het me eindelijk gelukt is om 60 kg te benchen heb ik geen zin om veel terug te zakken in de gewichten! Ik ga de komende 4 weken daarom op hypertrofie trainen, met sets tussen de 8 en de 12, hooguit 15 herhalingen. En daarna, als ik weer koolhydraten mag eten, ga ik weer lekker op kracht trainen. :)

Heb nog steeds niet zoveel tijd om te loggen, maar de kcal en macronutriënten van mijn voeding zal ik wel elke dag proberen te posten, bij wijze van stok achter de deur, zodat ik minder snel in de verleiding kom om van mijn dieet af te wijken. Ik haat diëten en ik heb er niet veel van gebakken tot nu toe :o, maar nu is het meenens, dus... :help: ;)

Vandaag:

Kcal: 1735,5
Eiwit: 242,4 g (56,2%)
Koolhydraten: 100,6 g (23,3%)
Vetten: 39,1 g (20,4%)
 
De eerste week ga ik mijn kh langzaam afbouwen. Vandaag 100g, morgen 85g... Over een week zit ik op 20g kh per dag en dat ga ik dan bijna 3 weken proberen vol te houden. Met mijn maatje de fotograaf heb ik op 30 juli afgesproken voor de fotoshoot. De 27e of de 28e ga ik daarom misschien al refeeden, afhankelijk van hoe ik er dan uitziet.

:eyebrow:
Hahaha nee ik zal nu ophouden. Heb je bericht gelezen, zal morgen even antwoorden. :D
 
Nou, loggen blijft lastig, maar ik houd me wel aan mijn keto dieet, en het werkt! :D Het is wel wennen dat ik zelfs moet oppassen welke groenten ik nou precies eet, omdat ik anders al snel boven de 20 g koolhydraten zit die ik elke dag mag eten, maar de resultaten liegen er niet om. :) Ik ben in deze 1,5 week al droger geworden dan in de 2 maanden hiervoor!

Trainen is ook wennen. De sets van 12 tot 15 herhalingen met veel minder gewicht dan ik gewend ben, de verzuring aan het eind van de sets... Ik zal blij zijn als ik weer op kracht kan gaan trainen! :rolleyes:

Ik haat die verzuring! :p Daarom heb ik nu een pot bèta-alanine gekocht, ik ben benieuwd of het gaat helpen!
 
nice to know you are still working out:)
 
Klinkt heftig. Voor je doelen vast perfect, maar geen problemen met je dagelijks leven?
 
nice to know you are still working out:)

Jaaaaa :) Kan het toch niet laten :p

Goed dat het lukt!

Ik sta er echt van te kijken hoe goed dit voor mij werkt! :) Maandag ga ik weer wegen en meten om de "tussenstand" na 2 weken te evalueren. De spiegel en mijn vriend zeggen :thumb: :D

Klinkt heftig. Voor je doelen vast perfect, maar geen problemen met je dagelijks leven?
Ik heb nog geen problemen ondervonden. :dunno: Moet alleen anders trainen, dat is alles. Waar dacht je precies aan, AbFab?
 
Lijkt me qua concentratie en humeur vreselijk om zo weinig carbs te eten. En misschien erg moe? Of wen je daar snel aan?
 
Laatst bewerkt:
Wow! Respect voor je doorzettingsvermogen!

Wat eet je zoal op een dag? Kun je dat eens posten? En op hoeveel kcal zit je ongeveer?

Succes met je weging a.s. maandag!
 
Lijkt me qua concentratie en humeur vreselijk om zo weinig carbs te eten. En misschien erg moe? Of wen je daar snel aan?

Ik heb gedurende de eerste week de koolhydraten rustig afgebouwd: ik begon met 100 g koolhydraten (ongeveer wat ik gewend was), de volgende dag 80 g, dan 60, 45, 35, 25. En de tweede week ben ik onder de 20 g per dag gaan zitten. De eerste week had ik inderdaad heel weinig puf om te trainen, maar deze week gaat het al stukken beter. Je went er inderdaad aan :) Je lichaam maakt "de switch" en gaat efficiënter vet verbranden.

Wow! Respect voor je doorzettingsvermogen!

Wat eet je zoal op een dag? Kun je dat eens posten? En op hoeveel kcal zit je ongeveer?

Succes met je weging a.s. maandag!

Thanks :)

Wat ik eet is elke dag anders, want ik vind het belangrijk om het zo gezond en gevarieerd mogelijk te houden, maar hier zie je een voorbeeld:

VoorbeeldKetoVoedingsschema.jpg

De calorieën zijn ook elke dag anders, want soms heb ik gewoon honger en dan eet ik een extra stuk kaas of zo :o
 
Bedoel meer of je nog wel genoeg energie hebt voor andere dingen dan trainen.

Wil het ook ooit eens proberen, maar daar zie ik wel heel erg tegenop. Kan dan moeilijk een paar weken vrij nemen :D
 
Bedoel meer of je nog wel genoeg energie hebt voor andere dingen dan trainen.

Wil het ook ooit eens proberen, maar daar zie ik wel heel erg tegenop. Kan dan moeilijk een paar weken vrij nemen :D

O ja, absoluut! Ik zag er ook enorm tegenop, maar na de eerste week valt het allemaal reuze mee. De eerste week is wel een beetje lastig, dus misschien geen verkeerd idee, als je eraan wilt beginnen, om een rustige week te kiezen zonder al te veel afspraken, stress en drukke dingen.
 
ach ik zie dat wel goed komen hier....
 
Weer eens een training posten:)
 
yepp alles komt goed .....let maar eens op
 
Weer eens een training posten:)

Je hebt gelijk ;)

Vandaag: Rug en Biceps

Warming-Up: 6 min fietsen

Deadlift:

12 x 60 kg
12 x 70 kg
12 x 80 kg :D De laatste 3 gingen heeeeel zwaar!

Bent Over Row:

12 x 40 kg
12 x 50 kg
6 x 60 kg + 8 x 40 kg

Small Grip Cable Pull-Down

12 x 36 kg
12 x 36 kg
12 x 36 kg

Low Row

4 x 12 x alle blokjes van de kabelstellage, was eigenlijk te licht

Chin Ups

2 :o (wel supernetjes, helemaal gestrekt onderin - en vorige week kon ik het nog niet :D)

Barbell Curls

3 x 6 x 20 kg

Cardio en cooling-down overgeslagen :D


Vanochtend dus gewogen en gemeten: 61,2 kg en 18,5%. En inmiddels 2 weken aan de keto. Het bevalt me wel en het werkt ook erg goed, maar ik heb wel af en toe fantasieën van reuzenporties patat met pindasaus :roflol: Ik zal blij zijn als het erop zit!
 
wait.....

12 x 80 kg deads... Ik denk dat je 1 rm max omhoog is gegaan sinds de laatste keer toen we samen trainde!

jammer van die laatste tekst, nu heb ik honger....:(

goeie training dame!
 
Zo mag ik het zien;)
 
Back
Naar boven