Fitness Seller

MissF @ YBF 2007 !!!!!!!!

Thanks allemaal voor de felicitaties..

Ik heb idd genoten en ben blij dat dat uitstraalde.. Vanavond ook weer een reportage te zien in 4 in t Land, dus kijken daarnaar.. (RTL4, 22.25uur)

Ik heb nu nog geen mening mbt of ik 1 of 2 had moeten worden, ik heb Stacey's act niet gezien en ook de Qturns en verplichtte poses niet.. Maar het voelt goed.. Ik wist dat het zwaar zou worden, ze is goed. Hier op t forum heet ze Pixie..

Zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet teleurgesteld ben, ben van binnen ook een sportvrouw ;)

Was echt laat gisteren en ik zou t ook niet vervelend vinden als het evement naar zaterdag word verschoven en dat iedereen wel op de uitslag kan wachten.. Doordat ik heel de nacht ervoor niet heb geslapen, heb ik t nu maar ingehaald, word net half uur geleden wakker en wil eigenlijk nog door, maar moet om 16.00uur als weer trainen, moet zondag weer aan de bak in Engeland.

Foto's zijn echt stoer, zie nu zelf pas de vooruitgang, zelfs al met 27mei' NAC wedstrijd..

Groetjes, MissF

Laatst bewerkt:
Heb je een paar keer zien rondlopen, je bent maar een kort vrouwtje he? :p Helaas niet met je kunnen babbelen. Je was in topshape dame, super :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Was toppie meid ! echt supershape !!

Gefeliciteerd met je 2e plek MissF!

Toen ik je zag lopen, dacht ik al.. die ziet er goed droog uit dus die zal zeker haar klasse winnen. Maar moet eerlijk toegeven, dat het meisje die eerste werd in jullie klasse er echt top uitzag! Het zal close geweest zijn tussen jullie, maar ik denk dat ze hier toch iets meer naar massa icm hardheid hebben gekeken. Dan andere meisje (Stacy geloof ik) was iets voller op haar bovenlijf (vooral schouders) en dat heeft waarschijnlijk in haar voordeel gewerkt.

Maar al met al, een mooie prestatie!

@testo had je eigenlijk toch nog wel verwacht en ik niet alleen...

Sorry,bro.

Had er geen zin in en ben achteraf alleen maar blij dat ik niet geweest ben.

Kan mn tijd wel beter besteden dan me te ergeren aan dat amateuristische zooitje daar.

Volgende week Atlas-cup,gab!

Bacootje?:D

zo'n 3 meter bij jou vandaan, heb jou wel gezien :D :D

en nog ff met jacky staan ouwehoeren :eek:

Zo klein ben ik nou geworden,.... je ziet me niet eens staan :treuren::janken:
ik heb je ook niet gezien :(

@ missf, je zag er fantastisch uit!
en ik hoop dat je prutje nog gesmaakt heeft :D

Veel succes in Engeland!!

zag er idd goed uit naomi! en om nu alweer vooruitgang met den haag te zien is ook weer iets om dankbaar voor te zijn en een overwinning..want dat is waar het ook om gaat in deze sport; jezelf blijven perfectioneren en verbeteren..en dat is je zeker gelukt!

Sorry,bro.

Kan mn tijd wel beter besteden dan me te ergeren aan dat amateuristische zooitje daar.

hehehe ik zal het hier eens voorstellen eens kijken wat de baas zegt maar verwacht eigenlijk van niet.....:(
is ook weeral twee uur rijden...

je hebt XXLtje wel gezien ik stond even aan een tefeltje met twee anderen toen ik jou even riep dat was XXLtje die bij mij stond denk maar eens even goed na ;)

Je zag er heel goed uit, ongelofelijk droog!!

• Topic Starter Topic Starter
Citaat:
Origineel gepost door XXLtje
zo'n 3 meter bij jou vandaan, heb jou wel gezien

en nog ff met jacky staan ouwehoeren

Zo klein ben ik nou geworden,.... je ziet me niet eens staan :janken:

Zie je Jacky ,... ze kijken dwars door me heen :janken: :janken: :janken:

Haha , nee geintje ,... ik stond bij jacky en z'n vrouwtje aan een staantafel samen met iemand van onze sportschool ( klein indotje )

Sorry,bro.

zo erg was het nou ook weer niet.....anders organiseer jij toch een keer een wedstrijd? De BACO cup?:D

1577765972_df5d00a7b8.jpg

1576875003_6d26d12740.jpg

1577765512_99eb47ebec.jpg

1576874513_9da5cb969e.jpg

Net een heerlijk borst/triceps training met mijn cardio gedaan.. Was geweldig..

Morgen benen, woensdag schouders/biceps en donderdag rug

Dieet gaan we ook weer wat experimenteren..

Zie je Jacky ,... ze kijken dwars door me heen :janken: :janken: :janken:

Haha , nee geintje ,... ik stond bij jacky en z'n vrouwtje aan een staantafel samen met iemand van onze sportschool ( klein indotje )

ik wist toch niet dat jij dat was? :(:o

wist jij wel wie ik was dan? :D

Net 4 in het land gezien, was weer een leuk stukje! :thumb:

zag je net op tv, goed hoor!

godver, gemist.... wordt et nog herhaald?

niet herhaald, komt terecht bij rtlgemist morgen of woensdag.. Vorige week stond het de dag erna er al op..

Ik vond het echt stoer, nog beter als de eerste reportage.. Heel positief..

Mag wel zeggen dat ik beetje trots op mezelf bent toch? ;)

niet herhaald, komt terecht bij rtlgemist morgen of woensdag.. Vorige week stond het de dag erna er al op..

Ik vond het echt stoer, nog beter als de eerste reportage.. Heel positief..

Mag wel zeggen dat ik beetje trots op mezelf bent toch? ;)

Ja hoor, mag. :P

Zou ik ook zijn.

Nice job! :clap:

Terug
Naar boven