Zo, heerlijk 2 weken rust gehad mbt trainen, nu gaat het weer kriebelen.. Hou het voor december nog wel bij een 3-dag split, maar nu 1x in de week.
Gisteren heb ik benen getraind
10min crosstrainer als warm-up vervolgens:
3x15 leg extensions
3x15 back stepping lunge op verhoging
3x12 side lunge
3x15 leg curl
3x12 stiffed leg deadlift
3x12 butt shaper (geen idee hoe dat app precies heet

)
4x15 adductor
3x25 calf raises in leg press app
3x20 donkey raises
en vervolgens nog 20min non-stop buik zonder gewicht
1:10min bezig en 503kcal
Morgen zal ik schouders met armen/buik en vrijdag borst+rug/buik trainen.. Zo wil ik het tot het einde vh jaar gaan doen.. 4 januari start in weer met de 3 day split 2x per week..
Ik weet wel wat ik wil veranderen en/of verbeteren aan mijn lijf, maar nog niet precies wanneer ik weer een wedstrijd ga doen.. Ik wilde eerst volgend jaar weer wat gaan doen, maar dan gaat mijn vriendin ook de marathon van New York rennen en dan gaan we er al eerder heen en dat is niet geheel gratis.. Wedstrijdvoorbereiding etc ook niet, dus ik vind dat we beter 2010 moeten gaan voor USA en 2011 voor een wedstrijd voor mij..
Ik heb dan ook het gevoel dat ik er meer van kan genieten, omdat ik dan geen zorgen heb, van " zullen we het financieel trekken" etc.. En ik weet dat ik 2 jaar hard kan werken aan mijn punten van verbetering.. Ik heb het tenslotte afgelopen 2 jaar ook gedaan en niet geheel onverdienstelijk en dat stimuleert deze beslissing ook als ik heel eerlijk ben..
Wat denken jullie? Is het gek hoe ik denk.. Hoe staan jullie hier in?