peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
as zaterdag weer een fotoshoot.. Ik sta model voor studenten fotografie.. Ben benieuwd![]()

oa Dexter seizoen 2, moest zo lachen met eerste seizoen dat ik benieuwd ben hoe het allemaal verder gaat.. De miniserie The Prisoner 2009.. Iemand die al gezien?minuten, uren, dagen.. het vliegt allemaal zo voorbij.. Nog maar 3dagen, 72uur, 4320minuten en dan zit ik bij mijn trainer in huis..
Drie dagen depleten en dan laden.. Heb dan ook tijdens het laden rust (buiten mijn poses en routine) dus heb om de tijd/uren door te komen aantal dingen gedownloadoa Dexter seizoen 2, moest zo lachen met eerste seizoen dat ik benieuwd ben hoe het allemaal verder gaat.. De miniserie The Prisoner 2009.. Iemand die al gezien?
Verder paar films; Julie & Julia, My sister's keeper en 2012.. Denk dat ik daar wel een weekje mee zoet ben toch?
Ik ga maar even een 2 uurtjes pitten voor ik aan mijn middagcardio/buik en rugsessie ga beginnen.. Vervolgens nog even 4uur werken en dan zit mijn dag er weer op..
@The Special K: Nog even geduld, na de wedstrijd plaats ik ze ;-)
Ben je erbij de 29e? Doe je mee of kijken?
PS Dankje..

Laatste trainingen voor volledige rust met laden.. Lekker zonnebanken, manicure, pedicure hihi.. Ervan genieten en niet te veel stressen..