MuscleMeat

MissF's achtergrondverhaal en logboek

Heel veel succes met de laatste 6 weken!
Je hebt nu zeker een erg streng dieet vergeleken met afgelopen tijd of bouw je langzaam de cals af?

• Topic Starter Topic Starter
nu nog 5 weken.. Spanning stijgt.. Maar geniet van elke training..

Morgen weer meten, nu nog lekker knallen :D

as zaterdag weer een fotoshoot.. Ik sta model voor studenten fotografie.. Ben benieuwd :D

Was erg leuk en leerzaam.. Heb veel van mijn poses voor de wedstrijd kunnen oefenen om deze goed vast te houden.. Daar wel mega spierpijn aan overgehouden overigens..
Na de wedstrijd zal ik de foto's pas plaatsen :D

Wat leuk dat je weer een fotoshoot had.:)
Fijn dat je ervan hebt geleerd en het leuk was!

minuten, uren, dagen.. het vliegt allemaal zo voorbij.. Nog maar 3dagen, 72uur, 4320minuten en dan zit ik bij mijn trainer in huis..

Drie dagen depleten en dan laden.. Heb dan ook tijdens het laden rust (buiten mijn poses en routine) dus heb om de tijd/uren door te komen aantal dingen gedownload :D oa Dexter seizoen 2, moest zo lachen met eerste seizoen dat ik benieuwd ben hoe het allemaal verder gaat.. De miniserie The Prisoner 2009.. Iemand die al gezien?
Verder paar films; Julie & Julia, My sister's keeper en 2012.. Denk dat ik daar wel een weekje mee zoet ben toch?

Ik ga maar even een 2 uurtjes pitten voor ik aan mijn middagcardio/buik en rugsessie ga beginnen.. Vervolgens nog even 4uur werken en dan zit mijn dag er weer op..

minuten, uren, dagen.. het vliegt allemaal zo voorbij.. Nog maar 3dagen, 72uur, 4320minuten en dan zit ik bij mijn trainer in huis..

Drie dagen depleten en dan laden.. Heb dan ook tijdens het laden rust (buiten mijn poses en routine) dus heb om de tijd/uren door te komen aantal dingen gedownload :D oa Dexter seizoen 2, moest zo lachen met eerste seizoen dat ik benieuwd ben hoe het allemaal verder gaat.. De miniserie The Prisoner 2009.. Iemand die al gezien?
Verder paar films; Julie & Julia, My sister's keeper en 2012.. Denk dat ik daar wel een weekje mee zoet ben toch?

Ik ga maar even een 2 uurtjes pitten voor ik aan mijn middagcardio/buik en rugsessie ga beginnen.. Vervolgens nog even 4uur werken en dan zit mijn dag er weer op..

Ik ben zo benieuwd naar de foto's van die shoot!

Natuurlijk duim ik mee voor de 1ste plaats...
Spannend!

@The Special K: Nog even geduld, na de wedstrijd plaats ik ze ;-)

Ben je erbij de 29e? Doe je mee of kijken?

PS Dankje..

@The Special K: Nog even geduld, na de wedstrijd plaats ik ze ;-)

Ben je erbij de 29e? Doe je mee of kijken?

PS Dankje..

Moest het niet zo ver zijn vanuit Gent voor mij dan kwam ik zeker kijken.
Voorlopig heb ik nog geen wedstrijdambities, mijn vriendin komt nu soms al gek door mijn 'vreemde' eetgewoontes :D

Heel veel succes de komende dagen nog!!! Kan helaas niet kijken, maar we gaan de foto's natuurlijk wel in de gaten houden!!!
Hoe gaat ie nu?

Leuk! Wij komen kijken..leuk dat er wat mensen van db meedoen!!! Succes nog 1 week!!

Ps ( puur toeval dat ik dezelfde naam als jou heb gekozen..ik had me al ingelogd..(missy was al bezet..) toen d8 ik nou Miss H is wel leuk..niet wetende dat er al een MissF aanwezig was hier..en wat voor één! wou ik ff kwijt)

Nogmaals nog een weekie..succes met de laatste loodjes..

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Sue
Hoe gaat het hier?

Heeeeel veel succes nog die laatste dagen. Ben echt heel benieuwd naar je eindresultaat!

zoals beloofd..

IMG_3258.JPG

IMG_3267.JPG

IMG_3278.JPG

IMG_3371.JPG

IMG_3398.JPG

IMG_3401.JPG

IMG_3403.JPG

IMG_3411.JPG

IMG_3409.JPG

dan ook alvast wat foto's van de wedstrijd die ik her en der gevonden heb :D

foto Albert2.jpg

user5329_pic3082_1259537124.jpg

user5329_pic3084_1259537124.jpg

user5329_pic3085_1259537214.jpg

user5329_pic3088_1259537214.jpg

ybf 2009 093.JPG

Image15.jpg

ybf 2009 096.JPG

100_2512.jpg

Mooie foto's, jij bent me een party droog....super!

Gefeliciteerd! :)

Kreeg je die pizza helemaal op zonder buikpijn?

Terug
Naar boven