Foto's post ik sowieso pas na de YBF as zondag. Je kunt uiteraard ook live komen kijken

Hoe meer zielen, hoe meer vreugde..
Maar zoals je ziet ben ik eindelijk thuis, gevoederd en uitgepakt.. Althans gedeeltelijk, laat mijn tas met wedstrijdspullen lekker staan voor zondag.. hihi.. Ook gelijk mijn boodschappen gedaan, want morgen start de voorbereiding voor zondag alweer..
Vervolg van verslag van vanmorgen:
Na het ochtendprogramma wat een uur eerder eindigde, hadden we 3 uur rust voordat het avondpragramma van start ging. Daarin wat op de pc gekeken, op internet gezeten en een uurtje geslapen.. Ik dacht dat om 21:00uur de routines pas plaatsvonden, maar ik kwam van een koude kermis thuis. Ik lag heerlijk achter op mijn rug en met de benen omhoog en mijn ogen gesloten toen ik in de verte ineens numero UNO hoorde roepen. Ik denken, ik heb nummer 1.. Schik dus wakker en zeg dat ik er ben en vraag wat er is. Ik moet backstage me klaarmaken voor de routine want die gaan van start.. WAT!!! die is toch pas om 21:00uur? Nee, zegt hij dan is de prijsuitreiking.. Dus enorm gehaast en amper opgewarmd sta ik op het podium voor mijn routine.. Hij ging niet geheel vlekkeloos en heb halverwege een black-out, ga gelukkig wel door en kom er uiteindelijk wel weer in.. Voor mijn gevoel sta ik soms stil, maar de video terugkijkend valt de schade enorm mee.. In mijn hoofd was het echt een blamage..
Brenda en Cecilia staan al achter op me te wachten om te vragen wat er is gebeurd, want zij waren net zo verbaasd als ik dat ik toen al moest.. Dus ze hebben me even alleen laten jammeren achter in de zaal.. Maar toen zag ik de routine van de uiteindelijke winnares en zij had echt een indrukwekkende routine, waarin het te zien was dat ze een turnachtergrond heeft.. Ik wist dat ik het haar erg moeilijk had gemaakt met de Q-turns en verplichtte poses en daar zal ik misschien ietswat voorsprong hebben, maar de routine heeft zij terecht naar zich toegetrokken.. Ik ben erg benieuwd naar het juryrapport..
Dus inderdaad rond 21:00uur de prijsuitreiking met 5 Muscle Mania (BB) dames, waar ik 2e werd achter Annarosa.. Ik was en ben nog steeds dolblij..
Morgen start mijn dieet en training voor zondag weer, dus nu daar op focussen.. Hopelijk zie ik een aantal van jullie in Beverwijk als atleet of als begeleider/supporter. Iedereen alvast veel succes en plezier toegewenst.