XXL Nutrition

Mission (im)possible

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga wat nieuwe foto's posten ook al is de maand nog niet voorbij.
3 weken geleden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu 3 weken later
Ik ben wel blij tot dusver, het zijn nog geen spieren te noemen maar ik zie er alvast voller uit.
gcqMql.jpg

Lekker door trainen! Je haar ook veranderd zie ik? Ziet er wat vlotter uit!

Gaat de goeie kant op. Ga zo door man.

Thanks beide, ja kapsel is veranderd
Ik hou van deze foto, geeft mezelf moed :)

Gewoon blijven knallen.
Lekker veel eten, lekker veel trainen en alles geven!
dan ben je over een jaar al een beetje beest :)

Nice jonge. Nu moet je gaan beesten, alles geven. Trainen en eten moet een gewoonte worden. Over een maandje weer een foto maken

Je ziet wel verschil, wat ben je aangekomen?

4-5 kilo bijgekomen.

Mooie gains, je gezicht toont ook wat voller.

Je ziet goed verschil ga zo door.

succes met je doelen, ik ben ook erg mager begonnen, in me log kan je wel foto's zien en stats.
in 4 jaar tijd tot een indrukwekkend fysiek gekomen op natuurlijke wijze, door middel van keihard trainen en eten! als ik het kan kan jij het ook ;)
de key is dicipline en schijt hebben aan de rest. zolang jij het wil kan je het ook.
heel erg veel succes, en niet te vaak in de spiegel kijken in het begin, het ****ed je mind!
had in de 1e anderhalf jaar heel vaak dat ik bijna stopte omdat k maar niet vooruitging.
ik paste me voeding aan en bam ik begon te groeien, pas na anderhalf jaar ofso.

Goed bezig hoor , keep it up mate !

iedereen moet ergens beginnen,, het voordeel is misschien dat je geen uitgekiend proper dieet hoeft te volgen, gewoon alles lekker vreten wat je tegen komt; Succes :)

Huppa jij komt er wel! Vol blijven houden, veel geduld hebben en lekker blijven eten :D Komt het helemaal goed hoor. Elke 6 maand even foto's maken en dan komt het goed buddy :)

Niets dan respect. Denk dat de meesten met jouw lichaamsbouw zich daar bij neerleggen, omdat ze niet geloven dat ze een mooi gespierd fysiek kunnen krijgen.
Keep up the good work, ik ga je topic volgen!

Goede motivatie voor jezelf zulke fotos, en je ziet idd al verschil! Keep it up ;)

Thanks aan allen, de commentaar doet ontzettend deugd.
Mijn eerste doel echte doel is de zomer. Ik zou er alles voor doen om eens met opgeheven hoofd naar het strand/zwembad te gaan en de meisjes denken "die is best nog gespierd voor een mager iemand". Of een keer vol zelfvertrouwen de sauna doen. Nu is het in elke dag k*t om met vel over been te douchen onder gespierde kerels die alles graag laten zien. Maar daar raak ik wel overheen. Eten is en blijft een hel. Ik probeer me dagelijks goed te vullen. De shake geeft ook een extra boost. Ik heb me altijd als een goede eter bekeken maar eigenlijk valt dat wel tegen, het is niet zo simpel om nonstop te eten.

hoezo is eten een hel? Leg eens verder uit...
Daarnaast, hoe ziet jouw typische dag er uit qua maaltijden en tijdstippen?

Terug
Naar boven