XXL Nutrition

MisterApollo in da gym

• Topic Starter Topic Starter
Post gewoon wat foto's gemaakt met een echte camera, met zo'n crappy mobiel kan je ook geen goede indruk krijgen.

Beste ik heb geen gewoon camera, die foto's die ik front heb gemaakt is gewoon echt check de formaat en iemand heeft al bevestigd dat ie direct uit NokiaE71 komt. Alleen dat ene van XXL is beetje veranderd.

haha die misterapollo ziet ze echt vliegen

Lol gast dat doe ik niet. Dat maak jij ervan. En waarom ga je iemand vergelijken die anabolen gebruikt en drie jaar traint misschien 2 jaar serieus en iemand die nog amper 1 jaar traint?

En bovendien wacht ik even zijn stats af en nogmaals ik zal ff de originele foto posten morgen. En @ XXL je ziet zelf dat de eerste foto die ik ook origineel maat heb gepost dat die niet verkleint is. Die ene die jij gepost hebt is langer gemaakt waardoor ik wat slanker lijk.

Lol is dit puur omdat je me niet mag vanwege mijn oude topic? Ik heb volgens mij bigger chest dan meneer Lenny en mijn armen zijn 45cm.
Mijn chest is 129-130.

Dus wtf kom je lullen met weggeblazen? Bovendien train ik nog korter dan een jaar en gebruik ik geen AAS.
lol

Lol gast dat doe ik niet. Dat maak jij ervan. En waarom ga je iemand vergelijken die anabolen gebruikt en drie jaar traint misschien 2 jaar serieus en iemand die nog amper 1 jaar traint?

En bovendien wacht ik even zijn stats af en nogmaals ik zal ff de originele foto posten morgen. En @ XXL je ziet zelf dat de eerste foto die ik ook origineel maat heb gepost dat die niet verkleint is. Die ene die jij gepost hebt is langer gemaakt waardoor ik wat slanker lijk.
Je kan vanuit de a4'tjes aan de muur afleiden dat de aspect ratio niet klopt, heb ik toch duidelijk gemaakt? Of kan je dat niet bevatten ofzo.

:roflol:

+1 voor philly en GetXXL

Met die laatste foto is met de aspect ratio geklooid, of dat zijn geen a4'tjes. De verhouding van die a4'tjes is namelijk echt geen sqrt(2) (ofwel, 1.4~, zoals bij alle a-formaten)

Het hoort ongeveer zo te zijn :

wchf9s.png
Ewaja swa val je even door de mand :P meimaand trollmaand

Haha wie is hier de troll ik of die twee zielige figuren die beetje lopen kloten met foto's en zogenaamde logische verklaringen neer zetten. Wat een homo's irl schijtend in hun broek op internet big dudes. Tjappies. Ik zou jullie eens irl willen ontmoeten, hebben jullie een meet en greet evenementen hier op het forum? Graag zou ik eventjes daarbij aanwezig willen zijn.

apollo trek je er niks van aan bro, je ziet er awesome uit voor je leeftijd, doe gewoon je ding man 1 love peace

Haha wie is hier de troll ik of die twee zielige figuren die beetje lopen kloten met foto's en zogenaamde logische verklaringen neer zetten. Wat een homo's irl schijtend in hun broek op internet big dudes. Tjappies. Ik zou jullie eens irl willen ontmoeten, hebben jullie een meet en greet evenementen hier op het forum? Graag zou ik eventjes daarbij aanwezig willen zijn.
Ik was zondag nog aanwezig bij de Artemis Cup.

En heb jij geen wiskunde (of "rekenen" voor jou) gehad op de basisschool?

De verhouding van 'n a4'tje (en van alle a-formaten) is de wortel van 2. Je kan vanuit je foto het vrij makkelijk opmeten en dan kom je uit op iets meer dan 1.25 i.p.v. 1.4 (wortel van 2), je moet dus de breedte horizontaal vermeniguldigen met 0.90, en dan krijg je de juiste verhouding. Dat jij nu het IQ van 'n wasknijper hebt betekent niet dat ik ongelijk heb.

Ik kan heel goed wiskunde en wil het je leren bij een volgende dbb meeting. Die foto die je gepost hebt beste man. Zo staat ie niet op mijn mobiel. Misschien heb je die A4 beetje rechter gezet maar te lang door getrokken waardoor ik ietsjes slanker lijk.
Dus wnnr gaan we es wiskunde doen? Je lijkt me wel een grappig gast.

Genoeg over de verhoudingen van die foto, dit gaat nergens meer over.

:roflol: Misternerd, beter kap je gewoon. Je graaft voor jezelf alleen maar een dieper graf

Nee dankje, ik ben momenteel bezig met Taylorreeksen, numerieke differentiatie en differentiaalrekening, en de kwadratuurformule van Gauss. Ik betwijfel dat je ooit 'n universiteit van binnen hebt gezien, dus ik bespaar je de moeite :kiss:

Laatst bewerkt:
Geen wonder dat Mister Apollo zo groot is geworden, t*ring wat heeft hij een honger.

Gast laat je niet zo op de kast jagen, jij bent toch tevreden met wat je hebt bereikt. Kan jou het wat rotten wat iemand anders (die je waarschijnlijk nooit tegen zal komen) er van vindt.

Aktie -> reaktie en je stelt je heel erg kinderachtig op.

Haha het lijkt wel alsof ik met een paar ongestelde wijven op een terras zit en er loopt een lekkere chick in een kort jurkje langs. Dan gaan ze ook altijd zitten afzeiken. The jelly is strong. Die gast is buff, deal with it.

Iemand die bedrijfseconomie studeerd ziet de universiteit elke dag.

En at dennis, gast ga back naar je anorexia log. Ik krijg zo'n indruk dat je bij mij op de sportschool zit.

Zo ja zeg het dan ff dan gaan we eens om de tafel zitten.

:roflol: Oke sorry man, ik ga nu weer 3 dagen niet eten omdat je mijn gevoelens hebt pijn gedaan.

Terug
Naar boven