MuscleMeat

MisterApollo in da gym

haha het lijkt wel alsof ik met een paar ongestelde wijven op een terras zit en er loopt een lekkere chick in een kort jurkje langs. Dan gaan ze ook altijd zitten afzeiken. The jelly is strong. Die gast is buff, deal with it.

+1

Nee dankje, ik ben momenteel bezig met Taylorreeksen, numerieke differentiatie en differentiaalrekening, en de kwadratuurformule van Gauss. Ik betwijfel dat je ooit 'n universiteit van binnen hebt gezien, dus ik bespaar je de moeite :kiss:
Ik heb morgen een wiskunde examen, zou je mijn examen willen maken en mijn naam + examennummer er dan boven willen schrijven? Als je je best doet, dan slaag ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Alvast bedankt.

Ik heb morgen een wiskunde examen, zou je mijn examen willen maken en mijn naam + examennummer er dan boven willen schrijven? Als je je best doet, dan slaag ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Alvast bedankt.
Vwo neem ik aan? Als je vragen hebt kan je wel pm'en, al is die stof voor mij wel alweer 2 jaar geleden.

Vwo neem ik aan? Als je vragen hebt kan je wel pm'en, al is die stof voor mij wel alweer 2 jaar geleden.
HAVO, sorry, nog makkelijker. Ik denk dat nu nog vragen stellen een beetje te laat is. Heb het hele jaar eigenlijk nog niets gesnapt. Ik mis gewoonweg de basis, vorig jaar extreem slecht les gekregen. Alleen grote 2en, 3en en kleine 4tjes gehaald dit jaar... 't Was ook meer een grapje hoor, vrees dat ik morgen zelf rond 13:30 moet proberen wat puntjes bij elkaar zien te sprokkelen...:mad:

Back on topic jongens! Ik vind het meer dan vermakelijk.

Alle topics van MisterApollo zijn erg vermakelijk,
ik lees ze altijd met veel plezier.

Misterapollo,

Wellicht is het handig om in het vervolg een foto te laten maken ipv in de gymspiegel.

De spiegels in de gym rekken je nl altijd nogal uit..

Verder overigens een goed fysiek hoor!

Ookal is het uitgerekt, in normaal formaat heeft hij alsnog een goed fysiek, dus snap niet waarom mensen hem steeds flamen ??? Lijkt me niet erg voor voor hem. Ook doet hij er nog een universitaire opleiding bij, toch wel respect daarvoor, niet veel mensen hebben een goed fysiek en een universitaire opleiding.

Laatst bewerkt:
Ookal is het uitgerekt, in normaal formaat heeft hij alsnog een goed fysiek, dus snap niet waarom mensen hem steeds flamen ??? Lijkt me niet erg voor voor hem. Ook doet hij er nog een universitaire opleiding bij, toch wel respect daarvoor, niet veel mensen hebben een goed fysiek en een universitaire opleiding.

Je bent wel heel naïef om te geloven dat hij ooit een universiteit van binnen heeft gezien.

Haha wie is hier de troll ik of die twee zielige figuren die beetje lopen kloten met foto's en zogenaamde logische verklaringen neer zetten. Wat een homo's irl schijtend in hun broek op internet big dudes. Tjappies. Ik zou jullie eens irl willen ontmoeten, hebben jullie een meet en greet evenementen hier op het forum? Graag zou ik eventjes daarbij aanwezig willen zijn.

Dit soort reacties man, echt waar kerel wat zet je jezelf toch voor paal.
Oh ja, ik stel geen prijs op verdere haat en/of dreigpm's van je dus laat dat maar achterwege.

goed fysiek.. mischien niet belangrijk voor je... maar krachtstats?

apollo boy leuk fysiek heb je alleen waarom altijd zoveel controversie rondom je foto's..hoe moeilijk kan het zijn om gwn fotos zoals iedereen te posten eh..dus ik moet denk ik met GetXXL meegaan in zn ''nog nooit van binnen een uni gezien te hebben'' uitspraak :D

Ik heb soms wel een beetje het idee dat de mannen van DBB het altijd dwars is blijven zitten dat Apollo het uiteindelijk toch wel was. De mannen die de avond dat hij het eerst hier aanklopte met foto's het hardst riepen dat hij een troll was. Trollen nu nog steeds maar al te graag zijn topics lijkt het soms :D

goed fysiek maar de persoon zelf is gewoon een dikke FAIL!

Genoeg maar weer, wie blijft bashen krijgt een topicban.

goed fysiek

Terug
Naar boven