MuscleMeat

Mitsymo's vreet en trainingslog

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Life is good!!!

Cutten gaat zowaar steeds wat beter. Voel me goed en vermaak me nog steeds prima!
Taille vanmorgen 69.0, gewicht wisselt tussen de 65.5 en 66.2.
Lang leve de warmte, maakt het cutten een stuk makkelijker. :roflol:

Een echte log zal het voorlopig niet worden. Trainen gaat eigenlijk wel lekker.

Weinig "moeten" maar vooral mogen trainen. Vandaag EINDELIJK weer de 100kg grens met deadlift verbroken. 105kg is een feit hehe. Happy! :cheer:

En ja ja ja progress foto's kunnen weer gemaakt worden, waarbij de aandacht door 2 schatten wordt op geëist!

Bekijk bijlage 500189

Die 2 schatjes zaterdag uit het asiel gehaald. Had niet beter kunnen treffen!

Dus doei doei ik ben even de crazy catlady uithangen!
mooi die 2 vloerkleedjes, hoeveel graden ken je die wassen? :windup:
 
Life is good!!!

Cutten gaat zowaar steeds wat beter. Voel me goed en vermaak me nog steeds prima!
Taille vanmorgen 69.0, gewicht wisselt tussen de 65.5 en 66.2.
Lang leve de warmte, maakt het cutten een stuk makkelijker. :roflol:

Een echte log zal het voorlopig niet worden. Trainen gaat eigenlijk wel lekker.

Weinig "moeten" maar vooral mogen trainen. Vandaag EINDELIJK weer de 100kg grens met deadlift verbroken. 105kg is een feit hehe. Happy! :cheer:

En ja ja ja progress foto's kunnen weer gemaakt worden, waarbij de aandacht door 2 schatten wordt op geëist!

Bekijk bijlage 500189

Die 2 schatjes zaterdag uit het asiel gehaald. Had niet beter kunnen treffen!

Dus doei doei ik ben even de crazy catlady uithangen!
Prachtig, die katten, jullie lijken het met elkaar getroffen te hebben!

Je shape gaat ook goed, ik zie lijnen op benen en armen.
 
mooi die 2 vloerkleedjes, hoeveel graden ken je die wassen? :windup:
Hé in m'n log wordt er alleen met liefde over m'n beesten gesproken he. Ben niet voor niets een crazy catlady!

Prachtig, die katten, jullie lijken het met elkaar getroffen te hebben!

Je shape gaat ook goed, ik zie lijnen op benen en armen.
Ja!! Is echt een gouden match!

Thanks! :evil2: sta daar nog relatief ontspannen hehe.
Kan zowaar zeggen dat ik langzaam aan tevreden met mezelf ben. En dat zonder m'n droom fysiek
 
Thanks! :evil2: sta daar nog relatief ontspannen hehe.
Kan zowaar zeggen dat ik langzaam aan tevreden met mezelf ben. En dat zonder m'n droom fysiek
Goed gezelschap doet wonderen voor het zelfbeeld, al is uiteindelijk het enige dat dit gezelschap echt interesseert dat er op gezette tijden een hapje en een drankje staat.

Verbetering tov vorige foto's lijkt er duidelijk te zijn.
 
Hé in m'n log wordt er alleen met liefde over m'n beesten gesproken he. Ben niet voor niets een crazy catlady!


Ja!! Is echt een gouden match!

Thanks! :evil2: sta daar nog relatief ontspannen hehe.
Kan zowaar zeggen dat ik langzaam aan tevreden met mezelf ben. En dat zonder m'n droom fysiek

Beetje beesten altijd goed.
Ze zien er wel lief uit, in tegenstelling tot het baasje :windup:
 
Goed gezelschap doet wonderen voor het zelfbeeld, al is uiteindelijk het enige dat dit gezelschap echt interesseert dat er op gezette tijden een hapje en een drankje staat.

Verbetering tov vorige foto's lijkt er duidelijk te zijn.
Dank je!
Deze twee zijn vooral onwijs aanhankelijk. Heerlijk van die 2 plakkers die steeds voor m'n voeten lopen :roflol:


Beetje beesten altijd goed.
Ze zien er wel lief uit, in tegenstelling tot het baasje :windup:
Hahaha heb je daar een foto van gezien? Weet alleen dat het baasje ze in het asiel heeft gestopt en dit bazinnetje ze er uit gehaald heeft :p hahaha
 
Hahaha heb je daar een foto van gezien? Weet alleen dat het baasje ze in het asiel heeft gestopt en dit bazinnetje ze er uit gehaald heeft :p hahaha

Ik bedoelde natuurlijk het bazinnetje :P
 
Lieve mensen, het is hier mooi geweest. :wave:

Ik heb besloten mijn logje te sluiten. Ik zal zeker zo nu en dan wat logjes van iedereen lezen en jullie foto's bewonderen.

Maar ik heb m'n doel behaald! Ik wilde m'n ronde schouders weer terug van toen ik in m'n wedstrijd voorbereiding zat. Ik kan denk ik zeggen dat me dat gelukt is.
Het heeft me 4 jaar gekost om te komen waar ik wilde. Waarvan z'n 2.5/3jaar grotendeels revalideren en aankloten. Het laatste 1,5/1 jaar serieus schouders kunnen trainen.

Voor nu heb ik nog geen idee wat ik wil en ga doen voor de toekomst. Voor nu lekker een beetje blijven bouwen en vooral te veel genieten van alle leuke dingen naast het bodybuilden.

Als laatste berichtje in m'n log een progressie foto waarbij de linker foto genomen is 6 dagen voor m'n schouderblessure en rechts van gisteren.

inCollage_20200828_140852942__01.jpg


P.s voor de oplettende kijker.. ja dat is hetzelfde shirt :roflol:
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven