XXL Nutrition

Mitsymo's vreet en trainingslog

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Eeeeeeennnnn het was weer tijd voor rug!!!

Wel wat last van vermoeidheid op het moment, maar niet zo gek met het werk.
:pctired:

Gisteravond toch maar besloten om een rustdag te nemen. Die heb ik goed gebruikt. 1,5 uur heerlijk op de bank liggen slapen!

Lat pull op m'n favoriete machine.
8x60kg
8x65kg
8x70kg
8x75kg

Kneeling lat pull in de cable fly
10x30kg
10x35kg
10x40kg
10x40kg

Rackpull
Aangezien ik nog spierpijn had van legday.
6x80kg
6x90kg
6x100kg
6x105kg
3x110kg
Weg focus, schoot in de lach. Had eigenlijk 5 reps willen doen

Db row
8x18kg
8x20kg
8x22kg
8x22kg
8x22kg

Seated cable row.
10x40kg
10x45kg
10x45kg
10x45kg
10x45kg

Shrugs
10x40kg
10x40kg
10x40kg
Deze bewust in laag gewicht en 3 sets aangezien ik morgen nog even het water in wil voor een zwemtraining.

Dieet zelfde als de andere dagen. Netjes rond de 2200.

huidige shape staat links. 300gram lichter dan de rechter 1,5 maand geleden. Lang leve spiergeheugen


inCollage_20200715_200337916.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eeeeeeennnnn het was weer tijd voor rug!!!

Wel wat last van vermoeidheid op het moment, maar niet zo gek met het werk.
:pctired:

Gisteravond toch maar besloten om een rustdag te nemen. Die heb ik goed gebruikt. 1,5 uur heerlijk op de bank liggen slapen!

Lat pull op m'n favoriete machine.
8x60kg
8x65kg
8x70kg
8x75kg

Kneeling lat pull in de cable fly
10x30kg
10x35kg
10x40kg
10x40kg

Rackpull
Aangezien ik nog spierpijn had van legday.
6x80kg
6x90kg
6x100kg
6x105kg
3x110kg
Weg focus, schoot in de lach. Had eigenlijk 5 reps willen doen

Db row
8x18kg
8x20kg
8x22kg
8x22kg
8x22kg

Seated cable row.
10x40kg
10x45kg
10x45kg
10x45kg
10x45kg

Shrugs
10x40kg
10x40kg
10x40kg
Deze bewust in laag gewicht en 3 sets aangezien ik morgen nog even het water in wil voor een zwemtraining.

Dieet zelfde als de andere dagen. Netjes rond de 2200.

huidige shape staat links. 300gram lichter dan de rechter 1,5 maand geleden. Lang leve spiergeheugen


Bekijk bijlage 497389
Verschil op de benen ook!

Om niet te hoeven zeggen dat ik nieuwsgierig ben naar je poes: zijn er ook foto's van de bewoner van de stellage achter je die je hier of elders op het forum wilt delen?
 
Damn wat een beestachtige training! Zoveel gewicht :o !
Goeie progressie ook :heart: .
 
Lekkere training weer gehad, goeie shape ook :thumbs:
 
Verschil op de benen ook!

Om niet te hoeven zeggen dat ik nieuwsgierig ben naar je poes: zijn er ook foto's van de bewoner van de stellage achter je die je hier of elders op het forum wilt delen?
de bewoner die er moest komen is helaas bij m'n ex gebleven.. de krabpaal stond al klaar voor ik besloot de 2 maatjes niet uit elkaar te halen..
 
Om niet te hoeven zeggen dat ik nieuwsgierig ben naar je poes: zijn er ook foto's van de bewoner van de stellage achter je die je hier of elders op het forum wilt delen?

Waarom kan ik dit niet lezen zonder een dubbel gevoel er bij te krijgen? :p
 
Da's niet leuk, maar misschien wel het liefste wat je kon doen.
M'n huisdieren zijn alles voor me.. dus dat is zachtjes uitgedrukt. Juist daardoor besloten om niet de egoïst te zijn en ze uit elkaar te halen. Ze zijn echt onafscheidelijk, dus ik zou er meer kwaad mee gedaan hebben dan dat zij er gelukkig van zouden worden.
 
Eeeeeeennnnn het was weer tijd voor rug!!!

Wel wat last van vermoeidheid op het moment, maar niet zo gek met het werk.
:pctired:

Gisteravond toch maar besloten om een rustdag te nemen. Die heb ik goed gebruikt. 1,5 uur heerlijk op de bank liggen slapen!

Lat pull op m'n favoriete machine.
8x60kg
8x65kg
8x70kg
8x75kg

Kneeling lat pull in de cable fly
10x30kg
10x35kg
10x40kg
10x40kg

Rackpull
Aangezien ik nog spierpijn had van legday.
6x80kg
6x90kg
6x100kg
6x105kg
3x110kg
Weg focus, schoot in de lach. Had eigenlijk 5 reps willen doen

Db row
8x18kg
8x20kg
8x22kg
8x22kg
8x22kg

Seated cable row.
10x40kg
10x45kg
10x45kg
10x45kg
10x45kg

Shrugs
10x40kg
10x40kg
10x40kg
Deze bewust in laag gewicht en 3 sets aangezien ik morgen nog even het water in wil voor een zwemtraining.

Dieet zelfde als de andere dagen. Netjes rond de 2200.

huidige shape staat links. 300gram lichter dan de rechter 1,5 maand geleden. Lang leve spiergeheugen


Bekijk bijlage 497389
Mooi :clap:
 
Zo wat een ruk training was dit!
Werd eerst op m'n werk door m'n leidinggevende en collega's naar de huisarts gestuurd ivm een oogontsteking. Ferrari rood is niet lelijk dacht ik, waren ze het niet mee eens :dunno:
En aangezien ik er toch was, leek het me verstandig om eens te melden dat ik nu een maand of 2 met wat flankpijn rondloop.

Conclusie, antibiotica druppels voor m'n oog en moet een echo nieren laten maken om nierstenen uit te sluiten . Voel me niet ziek of dergelijke, dus dacht lekker te gaan trainen.

Maar na dat geduw in m'n zij voelde het aanspannen en met name het ontspannen van m'n core niet echt lekker comfortabel.
En trainen met een bril is gewoon kut. Helaas is lenzen nu echt even geen optie.

Dus het resultaat:
Bicep curl (cable) met rechte stang
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x40kg

DB curl
12x10kg
10x12kg
10x12kg
12x10kg

Cross body hammer curl
8x12kg
8x12kg
8x12kg

Tricep push down straight bar
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg

Bent over tricep extension met touwtje
8x35kg
8x40kg
8x45kg

Triceps extension, cable, rev grip per hand
8x15kg
8x15kg
8x15kg
8x15kg

Voedsel zelden als voorheen. Rond de 2200kcal. Wel een vochtpropje op het moment en voel me vandaag wat leeg.
Morgen lunch met de familie ivm een verjaardag, dus zal zeker een stuk taart nemen en genieten van de broodjes.
 
Een weekendje zonder sportschool. Zaterdagochtend een poging gedaan om te gaan hardlopen, maar er was meer ploeteren dan dat ik op souplesse liep. :o

Eigenlijk stond er aan het einde van de dag een benen training gepland, maar na terugkomst van de verjaardag voelde ik me niet echt top. Temp van 38 en wat zeurend gevoel in mn flank. Thanks to the doctor.. :no:

Zondag in huis aan het schilderen geweest, dus wederom geen training. F1 een weer heerlijk kunnen gebruiken voor wat extra slaap.. blijkbaar was een nacht van 10 uur slaap niet voldoende :roflol:

Besloten om terug te gaan naar 6 trainingen in de week. 4kt en 2 cardio met name omdat ik het zwemmen momenteel echt te leuk vind. Dit kost me alleen wat meer hersteltijd dan gepland, dus moet echt wat gaan schrappen van m'n planning.

Vandaag een rug training, omdat ik m'n schema omgegooid heb. Wel zonder deadlift, rackpull en bent over row, aangezien mn flank na vrijdag nog steeds niet echt lekker voelt.
Ook totaal niet leeg getraind, had deze training best 2x achter elkaar kunnen doen.

Lat pull machine
8x65kg
8x70kg
8x75kg
8x75kg

Aaah fuck ringvinger van mn linkerhand compleet gevoelloos. Dat is kut!
Normaal wordt het gevoel minder en begint het te tintelen, dit was dus niet echt fijn.

Kneeling lat pull in cable fly
12x35kg
12x40kg
12x40kg
12x40kg grip is wel even opletten ..

Reardelts in cable fly
12x10kg
12x10kg
12x10kg
12x10kg

Chest supported row
Even voorzichtig begonnen, omdat ik m'n grip niet meer vertrouwde
10x10kg
12x15kg
10x20kg
Deze set kun je dus meer zien als feeders..

10x25kg
10x30kg
10x30kg

DB row
8x20kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg

En abs. Inmiddels merk ik dat ik hier wat plezier in begin te krijgen. :)

Morgen wat cardio of op de fiets naar het werk en dan met name m'n schouder wat rust gunnen.

 
Momenteel weinig zin en tijd om te loggen.
heb er een training uit gegooid, omdat het echt te veel was voor m'n lijf 5kt en 1 a 2 zwemtrainingen in de week.

werk is een bitch op het moment, maar ach de dagen vliegen voorbij.


Daarnaast eindelijk weer wat motivatie gevonden voor de verbouwing. Zaterdag in m'n uppie een laminaatvloer in de keuken gelegd. Met een beetje creativiteit ging dat best aardig.

Sommige trainingen gaan ruk en andere gaan heerlijk.
Kleine pr op smalle stand Squat. 6x50kg.
Backward lunges van 12kg db per hand naar 18kg.
En vandaag rack pull 120kg!

Voedsel.. tja het heet niet voor niets een vreetlog. Goedgekeurd als 2e ontbijt op de zaterdag.

IMG-20200725-WA0007.jpeg
 
Jup, er wordt nog steeds getraind, niet gelogd.

gisteren een lekkere rugtraining gedraaid. Rack pull waarbij ik vorige week voor het eerst 120kg wist te behalen kon gisteren gewoon met 2 reps.

Afgelopen weekend m'n cheat overgeslagen en netjes m'n 2K gevolgd. Probeer minder IFYM te eten en bewuster m'n maaltijden te plannen. Prepbakjes staan gevuld in de vriezer. Gewicht inmiddels gezakt naar 66.6 kg het duivelse getal :evil2:

Kijk deze maand nog even aan hoe het gaat, wss vanaf september langzaam m'n kcal weer verhogen. 2k is gewoon een honger dieet. :dunno:

Sinds gisteren gestart met creatine, dus m'n gewicht zal wel weer wat omhoog gaan.
en vanmorgen een goeie schouderpomp van m'n zwemtraining.
inCollage_20200804_085115185.jpg
 
Motivatie babe! Looking good.

Door jou ga ik nu ook weer even fatsoenlijk eten... ik wil ook zulke schouders drool:
 
Jup, er wordt nog steeds getraind, niet gelogd.

gisteren een lekkere rugtraining gedraaid. Rack pull waarbij ik vorige week voor het eerst 120kg wist te behalen kon gisteren gewoon met 2 reps.

Afgelopen weekend m'n cheat overgeslagen en netjes m'n 2K gevolgd. Probeer minder IFYM te eten en bewuster m'n maaltijden te plannen. Prepbakjes staan gevuld in de vriezer. Gewicht inmiddels gezakt naar 66.6 kg het duivelse getal :evil2:

Kijk deze maand nog even aan hoe het gaat, wss vanaf september langzaam m'n kcal weer verhogen. 2k is gewoon een honger dieet. :dunno:

Sinds gisteren gestart met creatine, dus m'n gewicht zal wel weer wat omhoog gaan.
en vanmorgen een goeie schouderpomp van m'n zwemtraining.
Bekijk bijlage 499363
Over duivels gesproken, wat een schouders, armen en taille, goed bezig!
 
Motivatie babe! Looking good.

Door jou ga ik nu ook weer even fatsoenlijk eten... ik wil ook zulke schouders drool:
Thanks schat! Als je maar weet dat ik dankzij jou m'n vacuümpose weer netjes doe smorgens :heart:

Over duivels gesproken, wat een schouders, armen en taille, goed bezig!
Dank je!
 
Delts❤
 
Life is good!!!

Cutten gaat zowaar steeds wat beter. Voel me goed en vermaak me nog steeds prima!
Taille vanmorgen 69.0, gewicht wisselt tussen de 65.5 en 66.2.
Lang leve de warmte, maakt het cutten een stuk makkelijker. :roflol:

Een echte log zal het voorlopig niet worden. Trainen gaat eigenlijk wel lekker.

Weinig "moeten" maar vooral mogen trainen. Vandaag EINDELIJK weer de 100kg grens met deadlift verbroken. 105kg is een feit hehe. Happy! :cheer:

En ja ja ja progress foto's kunnen weer gemaakt worden, waarbij de aandacht door 2 schatten wordt op geëist!

IMG_20200810_204438__01.jpg


Die 2 schatjes zaterdag uit het asiel gehaald. Had niet beter kunnen treffen!

Dus doei doei ik ben even de crazy catlady uithangen!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven