XXL Nutrition

Mitsymo's vreet en trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Racks pulls zijn vooral een ego-booster, zeker als je vanaf boven de knie tilt (kijk eens hoeveel gewicht ik kan verplaatsen!!!) Als oefening op zich zie ik daar geen meerwaarde in als je al deadlifts doet en die je goed afgaan.

ff je andere log doorgelezen, pffffff wat een story
Goed dat je zelf niet opgeeft, medici laten je vaak in de steek is ook mijn ervaring helaas
Als je die zenuw blijft prikkelen door training zal het lichaam zich steeds weer herstellen
dat is mijn gedachte. ..misschien wel dicht bij je oude nivo wie weet,
het loont zeker de moeite om door te gaan, succes!!! ;)

Racks pulls zijn vooral een ego-booster, zeker als je vanaf boven de knie tilt (kijk eens hoeveel gewicht ik kan verplaatsen!!!) Als oefening op zich zie ik daar geen meerwaarde in als je al deadlifts doet en die je goed afgaan.
Doe ze ook mid shin.. ik zie voor een bodybuilder het nut van deadlifts eigenlijk niet meer

Aiiiiii das idd minder....je zal vast al vanalles geprobeerd hebben...ellende wil je niet teveel stress :(
Heeft een tijd geduurd voordat ik weer kon squatten, rackpulls pas eind van me prep dit jaar weer mee begonnen.. deadlift wel geprobeerd maar voelt gewoon niet meer goed plus bang dat het er weer in schiet

• Topic Starter Topic Starter
ff je andere log doorgelezen, pffffff wat een story
Goed dat je zelf niet opgeeft, medici laten je vaak in de steek is ook mijn ervaring helaas
Als je die zenuw blijft prikkelen door training zal het lichaam zich steeds weer herstellen
dat is mijn gedachte. ..misschien wel dicht bij je oude nivo wie weet,
het loont zeker de moeite om door te gaan, succes!!! ;)

Dank je! Precies mijn gedachten. Zo nu en dan krijg ik een klein stukje gevoel terug, dus dat betekent dat ik ergens iets goed doe.
Ben van mening, zolang ze niet volledig zijn doorgesneden, maar beschadigd dat m'n lichaam dit toch grotendeels moet kunnen herstellen.

Dank je! Precies mijn gedachten. Zo nu en dan krijg ik een klein stukje gevoel terug, dus dat betekent dat ik ergens iets goed doe.
Ben van mening, zolang ze niet volledig zijn doorgesneden, maar beschadigd dat m'n lichaam dit toch grotendeels moet kunnen herstellen.
precies het lichaam zal altijd zn uiterste best doen om te herstellen....als je maar geduld hebt en positief blijft...en soms gaat het niet zoals je wilt / voelt ..elk stapje is er een :)

precies het lichaam zal altijd zn uiterste best doen om te herstellen....als je maar geduld hebt en positief blijft...en soms gaat het niet zoals je wilt / voelt ..elk stapje is er een :)

Hahaha ja dat geduld is nog wel eens een dingetje.. ben niet z'n geduldig type :roflol:
Sinds januari pas echt 100% m'n eigen weg gegaan. Alle adviezen van iedereen in de wind geslagen en gaan doen wat ik dacht dat goed was. Tot nu toe zeer tevreden met die keuze :D

Hahaha ja dat geduld is nog wel eens een dingetje.. ben niet z'n geduldig type :roflol:
Sinds januari pas echt 100% m'n eigen weg gegaan. Alle adviezen van iedereen in de wind geslagen en gaan doen wat ik dacht dat goed was. Tot nu toe zeer tevreden met die keuze :D
zolang je overeind blijft is het goed toch? :D:D:cool:

In!

:popcorn:

In! :D

Vandaag op het programma borst biceps! :cool:

Had onwijs veel zin om te gaan trainen. Meestal gaan die trainingen waardeloos, maar niet zeiken en gewoon doen mentaliteit vandaag.

Met resultaat!

Damn wat ging dit lekker! Weer wat progressie geboekt wbt gewichten. Motiveert zo lekker. En moet stiekem bekennen dat ik toch even verwonderd in de spiegel heb staan kijken tijdens biceps. Lijkt toch echt een klein beetje vooruitgang in te zitten. :flex:

Dumbbell bench press
12x12kg 12x14kg 10x16kg 8x18kg!!!! Yeah !

Standing cable high-to-lowflyes
15x20kg 12x25kg 12x25kg
15x20 even vast houden.

Flat dumbbell fly
3x15 X 6kg rustig uitgevoerd.
7kg was weg, 5 was te makkelijk en 8kg te zwaar. :grumble:

Biceps

Bicepcurl
1x12x8kg per arm, te makkelijk
1x10x10kg per arm.
2x 8x12 kg per arm.

Barbell curl
Babybarbell (13kg)
12x no weights
3x10x +5 kg

One arm cable curl.
3x8x15 kg.

Wat buik oefeningen. Laat ik daar ook maar eens mee beginnen.

Gisteren nog wat cardio gedaan. Stairmaster nog niet gefixt, dus even op de hometrainer los gefietst en daarna weer de trappen op en af gerend in huis.
* Nog steeds geen klachten van de buren :roflol:

Vandaag weer op de fiets naar het werk en loop tussen de middag 30 min richting het park en terug.

Op naar morgen!

Training van vandaag, eigenlijk niet logwaardig maar goed.
Ging nergens naar. Energieloos en leeg.

Ook deze trainingen horen erbij, dus mag eigenlijk niet zeuren na de lekkere training van gister.

na de warming up:

Plate loaded legpress
3x8x120kg, echt even de gedachte gehad. Serieus wat kom ik hier doen :roflol:

Opstap voorwaards
3x12xper been, zonder gewicht.

Walking lunges
4x10 per been x 10kg dumbbell per kant

Seated leg curl
4x10x45kg

Leg extension
12x50kg
10x55kg
8x 60kg

Stiff leg deadlift
3x10x40kg

Abductor machine
3x8x50kg

That's all folks.

Dergelijke trainingen (gevoelsmatig dan) horen er inderdaad ook bij. Volgende keer gaat het weer beter. Je zal wel zien! :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven