mitsymo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.649
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
Haha true! Gisteren werd m'n man in de sportschool aangesproken dat ik een stuk droger en groter werd. Instant ego boost!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Doe ze ook mid shin.. ik zie voor een bodybuilder het nut van deadlifts eigenlijk niet meerRacks pulls zijn vooral een ego-booster, zeker als je vanaf boven de knie tilt (kijk eens hoeveel gewicht ik kan verplaatsen!!!) Als oefening op zich zie ik daar geen meerwaarde in als je al deadlifts doet en die je goed afgaan.
Deadlifts geven me alleen maar ellende .. en als ik kracht in me benen wil squat ik wel
Aiiiiii das idd minder....je zal vast al vanalles geprobeerd hebben...ellende wil je niet teveel stressDeadlifts geven me alleen maar ellende .. en als ik kracht in me benen wil squat ik wel

Heeft een tijd geduurd voordat ik weer kon squatten, rackpulls pas eind van me prep dit jaar weer mee begonnen.. deadlift wel geprobeerd maar voelt gewoon niet meer goed plus bang dat het er weer in schietAiiiiii das idd minder....je zal vast al vanalles geprobeerd hebben...ellende wil je niet teveel stress![]()
ff je andere log doorgelezen, pffffff wat een story
Goed dat je zelf niet opgeeft, medici laten je vaak in de steek is ook mijn ervaring helaas
Als je die zenuw blijft prikkelen door training zal het lichaam zich steeds weer herstellen
dat is mijn gedachte. ..misschien wel dicht bij je oude nivo wie weet,
het loont zeker de moeite om door te gaan, succes!!!![]()
precies het lichaam zal altijd zn uiterste best doen om te herstellen....als je maar geduld hebt en positief blijft...en soms gaat het niet zoals je wilt / voelt ..elk stapje is er eenDank je! Precies mijn gedachten. Zo nu en dan krijg ik een klein stukje gevoel terug, dus dat betekent dat ik ergens iets goed doe.
Ben van mening, zolang ze niet volledig zijn doorgesneden, maar beschadigd dat m'n lichaam dit toch grotendeels moet kunnen herstellen.

precies het lichaam zal altijd zn uiterste best doen om te herstellen....als je maar geduld hebt en positief blijft...en soms gaat het niet zoals je wilt / voelt ..elk stapje is er een![]()

zolang je overeind blijft is het goed toch?Hahaha ja dat geduld is nog wel eens een dingetje.. ben niet z'n geduldig type
Sinds januari pas echt 100% m'n eigen weg gegaan. Alle adviezen van iedereen in de wind geslagen en gaan doen wat ik dacht dat goed was. Tot nu toe zeer tevreden met die keuze![]()

precies! Meestal gaat dat best goed