MuscleMeat

Mitsymo's vreet en trainingslog

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ook..beide schouders die dwarsliggen. Past wel bij m'n karakter :cool:
De ene heeft rust nodig, de ander juist het tegenovergestelde :roflol:
Zou dit onder een gespleten persoonlijkheid vallen.?
iets van de zwakste schakel in de ketting sterker maken.
symetrie is voor iedereen wel een ding, ik ben rechtshandig en mn linker bicaps en schouder is groter waarschijnlijk omdat die meer rust krijgt

je wilt er niet uit zien als de klokkenluider wel? Oooops :windup: :p
 
iets van de zwakste schakel in de ketting sterker maken.
symetrie is voor iedereen wel een ding, ik ben rechtshandig en mn linker bicaps en schouder is groter waarschijnlijk omdat die meer rust krijgt

je wilt er niet uit zien als de klokkenluider wel? Oooops :windup: :p

Train zoveel mogelijk wat links aan kan, omdat aan die kant de amyotrofie zit. Precies om de reden dat je aangeeft, symmetrie.
Om het makkelijk te maken ben ik linkshandig. Heel erg praktisch, omdat vooral de motoriek voor dingen als schrijven behoorlijk aangetast is.
 
Train zoveel mogelijk wat links aan kan, omdat aan die kant de amyotrofie zit. Precies om de reden dat je aangeeft, symmetrie.
Om het makkelijk te maken ben ik linkshandig. Heel erg praktisch, omdat vooral de motoriek voor dingen als schrijven behoorlijk aangetast is.
Tja...de gebruiksaanwijzing goed doornemen :)
 
Tja...de gebruiksaanwijzing goed doornemen :)

Hahaha nog niet gevonden op google. :haha:

Ach ik klaag wel, maar eigenlijk moet ik blij zijn dat ik nu momenten heb zonder pijn. :bow:
Dus de zeur en klaag modus gaat weer in de kast hehe
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Hahaha nog niet gevonden op google. :haha:

Ach ik klaag wel, maar eigenlijk moet ik blij zijn dat ik nu momenten heb zonder pijn. :bow:
Dus de zeur en klaag modus gaat weer in de kast hehe
Je hebt al veel gewonnen toch? als je die zenuwen en muscles blijft prikkelen blijven ze zich ook aanpassen/herstellen aan de zwaardere belasting lijkt mij :)
 
Je hebt al veel gewonnen toch? als je die zenuwen en muscles blijft prikkelen blijven ze zich ook aanpassen/herstellen aan de zwaardere belasting lijkt mij :)

Ja, dat zeker! Heb mezelf weer moeten leren aankleden en alles. Dus ben al een heel eind!

Ja dat hoop ik dus ook. Ben al een heel stuk verder dan ik zou moeten komen, dus waarom nu stoppen :cool:
 
Ah. Toch nog eens een training :p
 
Ja, dat zeker! Heb mezelf weer moeten leren aankleden en alles. Dus ben al een heel eind!

Ja dat hoop ik dus ook. Ben al een heel stuk verder dan ik zou moeten komen, dus waarom nu stoppen :cool:
lekker doorbuffelen, hoe vaker....hoe beter :pressing:
 
Respect hoor voor je afgelegde weg! Keep on going :)
 
Hang in there, het wordt (veel) beter!! ;)
 
Weer tijd voor een logje!

Dieet gaat verrassend goed op het moment. Nog steeds genoeg te snoepen in huis, maar geen behoefte aan. :toothpick:
Zit iedere dag onder m'n max wat ik als streef heb wbt m'n calorieën.
Eiwitten/vetten/koolhydraten wisselen per dag. Ik eet vooral naar behoefte. Heb ik meer behoefte aan vetten, dan gaan die omhoog.

Zit momenteel rond de 1500 a 1600 kcal per dag. Voel me hier nu goed bij, dus houd dit even aan. Eens kijken hoe het verloop is.

Gisteren geen kt, wel cardio. 30 min op de stairmaster. Intensiteit op geschroefd en m'n conditie gaat weer wat vooruit.

Vandaag het huis maar eens onder handen genomen als cardio. Telt ook toch? :cool:

Schouder blijft wel vervelend. Kraakt en bewegingen als een front raise gaan niet.
Gelukkig borst biceps op het programma! :flexbiceps:

Onwijs veel zin om te trainen en voor m'n training in opperbeste stemming! :D
Nu bestaan er jammer genoeg irritante mensen die dit heel goed weten te veranderen..

Tijdens m'n training doe ik namelijk bijna alles voor de spiegel..
Zo dus ook vandaag. Lekker simpel wat biceps met dumbbells, heerlijk.
Gaat er ineens een fucking kerel voor me staan. Ik vraag vriendelijk of hij even wil opschuiven. Nog geen 5 minuten later... 2e kerel die voor me gaat staan.. dan word mijn opmerking al minder vriendelijk als in.. " ga eens aan de kant, je staat voor de spiegel! "
Om het af te maken .. ja het kan blijkbaar, komt ook nummer 3. Ik sta verdorie nog geen 1.5 meter van de spiegel!!
Lichtelijk geïrriteerd en toch echt inmiddels chagrijnig van die lompe harken " ga aan de kant!! Dumbbell naar je hoofd kun je krijgen !! :mad::headbang::scold: Dat laatste kwam er iets harder uit dan de bedoeling was....

Resultaat was wel dat ik daarna ineens ruimte om me heen had. Top!

Al met al verder een redelijke training.
Dumbbells met de bench press moesten alleen aangegeven worden, omdat ik ze vanuit die beweging nu niet omhoog krijg.
Eenmaal de bench press zelf is geheel pijnloos.

DB bench press
15x10kg
15x12kg
15x14kg

Dumbell fly
2x15x6kg
2x15x7kg

Fly machine
3x15x25kg

Standing cable high-to-lowflyes
4x15x15kg

Biceps

Bicep curl met dumbbell
3x12x9kg

Bicep curl met bb van 13kg
4x15x13kg

Cross body bicep curl met kabel.
5x15x10kg.
 
Weer tijd voor een logje!

Dieet gaat verrassend goed op het moment. Nog steeds genoeg te snoepen in huis, maar geen behoefte aan. :toothpick:
Zit iedere dag onder m'n max wat ik als streef heb wbt m'n calorieën.
Eiwitten/vetten/koolhydraten wisselen per dag. Ik eet vooral naar behoefte. Heb ik meer behoefte aan vetten, dan gaan die omhoog.

Zit momenteel rond de 1500 a 1600 kcal per dag. Voel me hier nu goed bij, dus houd dit even aan. Eens kijken hoe het verloop is.

Gisteren geen kt, wel cardio. 30 min op de stairmaster. Intensiteit op geschroefd en m'n conditie gaat weer wat vooruit.

Vandaag het huis maar eens onder handen genomen als cardio. Telt ook toch? :cool:

Schouder blijft wel vervelend. Kraakt en bewegingen als een front raise gaan niet.
Gelukkig borst biceps op het programma! :flexbiceps:

Onwijs veel zin om te trainen en voor m'n training in opperbeste stemming! :D
Nu bestaan er jammer genoeg irritante mensen die dit heel goed weten te veranderen..

Tijdens m'n training doe ik namelijk bijna alles voor de spiegel..
Zo dus ook vandaag. Lekker simpel wat biceps met dumbbells, heerlijk.
Gaat er ineens een fucking kerel voor me staan. Ik vraag vriendelijk of hij even wil opschuiven. Nog geen 5 minuten later... 2e kerel die voor me gaat staan.. dan word mijn opmerking al minder vriendelijk als in.. " ga eens aan de kant, je staat voor de spiegel! "
Om het af te maken .. ja het kan blijkbaar, komt ook nummer 3. Ik sta verdorie nog geen 1.5 meter van de spiegel!!
Lichtelijk geïrriteerd en toch echt inmiddels chagrijnig van die lompe harken " ga aan de kant!! Dumbbell naar je hoofd kun je krijgen !! :mad::headbang::scold: Dat laatste kwam er iets harder uit dan de bedoeling was....

Resultaat was wel dat ik daarna ineens ruimte om me heen had. Top!

Al met al verder een redelijke training.
Dumbbells met de bench press moesten alleen aangegeven worden, omdat ik ze vanuit die beweging nu niet omhoog krijg.
Eenmaal de bench press zelf is geheel pijnloos.

DB bench press
15x10kg
15x12kg
15x14kg

Dumbell fly
2x15x6kg
2x15x7kg

Fly machine
3x15x25kg

Standing cable high-to-lowflyes
4x15x15kg

Biceps

Bicep curl met dumbbell
3x12x9kg

Bicep curl met bb van 13kg
4x15x13kg

Cross body bicep curl met kabel.
5x15x10kg.
Rode rage.
 
Zijn die drie musketeers intussen al bekomen van hun beauty contest vandaag? :D
Goed getraind vandaag mitsy. Ondanks de pijntjes die je ervaart, heb je toch doorgezet! :thumb:
 
Gaat er ineens een fucking kerel voor me staan. Ik vraag vriendelijk of hij even wil opschuiven. Nog geen 5 minuten later... 2e kerel die voor me gaat staan.. dan word mijn opmerking al minder vriendelijk als in.. " ga eens aan de kant, je staat voor de spiegel! "
Om het af te maken .. ja het kan blijkbaar, komt ook nummer 3. Ik sta verdorie nog geen 1.5 meter van de spiegel!!

Hangry girl is hangry
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven