MuscleMeat

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Haha.

Dat is inderdaad jammer "Flowegrrl"

Ik en "Tjok" hebben toch een wat hechtere band dan de meeste mensen, als enige 2 actieve n*gers op dit board.. Het doet me pijn als ik zie dat hij het ijzer de rug toekeert.
"Jesaja", maak je geen zorgen. Het ijzer zal ik nooit de rug toekeren. Alleen ik heb echt time off van fysieke stress nodig.:p Hierna zal ik terugkomen en sterker dan ooit worden, ik denk namelijk aan een creatinekuur.

"Jesaja", maak je geen zorgen. Het ijzer zal ik nooit de rug toekeren. Alleen ik heb echt time off van fysieke stress nodig.:p Hierna zal ik terugkomen en sterker dan ooit worden, ik denk namelijk aan een creatinekuur.

Damn Tjok...weet je zeker dat je zo'n kuur aandurft? Is nogal heftig spul hoor!

Damn Tjok...weet je zeker dat je zo'n kuur aandurft? Is nogal heftig spul hoor!
:p Nee, ik neem zelfs geen extra whey eiwitten meer. Puur natuur (uit "normale" voeding dus), baby!

voordat ik de roflol smileys in m'n topic voorbij zie gaan; i know.

Nee, ik stop met bikkelen voordat ik mezelf sloop.

wijs besluit...ik had je nog gewaarschuwd Jonkie....;)
Je gaat nog wel meegooien in het seizoen hoop ik ?
Doe jijzelf Lub afberichten ?

Wellicht wijs om een goed trainingsprogramma op te laten stellen ?

Rust uit dan kom je sterker terug (doe ik ook ) ;)

wijs besluit...ik had je nog gewaarschuwd Jonkie....;)
Je gaat nog wel meegooien in het seizoen hoop ik ?
Doe jijzelf Lub afberichten ?

Wellicht wijs om een goed trainingsprogramma op te laten stellen ?

Rust uit dan kom je sterker terug (doe ik ook ) ;)
Ja, Lub had me erover gesproken en zou me erover mailen, over het trainingsprogramma. Aangezien hij het nog niet gedaan heeft zal ik 'em wel ff een mailtje sturen.

Ehm, ik zie nu net dat hij me een mail gestuurd heeft.

als je meer wilt, dan hoor ik dat...
(ik ken Lub een beetje....)

sterkte, ga weer op de bank (vandaag wat mogen fietsen en knie is meteen dik :( )
rustenrustenrustenikwordtgekvandatrustenaaaarrghhjjk

als je meer wilt, dan hoor ik dat...
(ik ken Lub een beetje....)

sterkte, ga weer op de bank (vandaag wat mogen fietsen en knie is meteen dik :( )
rustenrustenrustenikwordtgekvandatrustenaaaarrghhjjk
Sterkte terug man...

Hehe, hij heeft me ook een deadlift/bankdrukschema van hans holkema toegestuurd - week 1:

Deadliften 1x10x150 2x8x170 2x6x180 2x5x210 1x8x170

Zo sterk ben ik nog lang niet. :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik snap er nu niet veel van. :S (Die duizendtallen.)

vi0gfp.jpg

Duizendtallen zijn totaal aantal gelifte kilogrammen.

Ik snap eigenlijk de hoge reps op de powercleans niet, ik merk zelf weinig krachtgains van zulke hoge reps op powercleans..

Laatst bewerkt:
vi0gfp.jpg

Duizendtallen zijn totaal aantal gelifte kilogrammen.

Ik snap eigenlijk de hoge reps op de powercleans niet, ik merk zelf weinig krachtgains van zulke hoge reps op powercleans..

Je leert efficienter tillen door Hoge Reps op Cleans.. en het is een Cardio oefening :D

hoezo efficienter leren tillen?

hoezo efficienter leren tillen?

Stel je tilt teveel uit je rug.. Dan begeeft hij het vanzelf.. en leer je je benen meer te gebruiken..

De manier waarop je het meeste het snelste kunt tillen.. komt het dichtst bij de ideale techniek. Als je nu meer reps dan nodig maakt.. Merk je vanzelf of je efficient (zorgvuldig) bezig bent ofniet. De makkelijkste manier om te tillen ligt het dichtst bij de efficientste...

(sorry [Afbeelding niet meer beschikbaar] slaat aan)

Stel je tilt teveel uit je rug.. Dan begeeft hij het vanzelf.. en leer je je benen meer te gebruiken..

De manier waarop je het meeste het snelste kunt tillen.. komt het dichtst bij de ideale techniek. Als je nu meer reps dan nodig maakt.. Merk je vanzelf of je efficient (zorgvuldig) bezig bent ofniet. De makkelijkste manier om te tillen ligt het dichtst bij de efficientste...

Ik volg je toch echt niet in deze theorie hoor Ari. Als ik vermoeid raak (meer reps doe), dan komen alle fouten juist meer naar boven. Daarom dat ik niet hoger dan doubles bij C&J & triples bij snatch ga. Als je meer reps maakt ga je echt niet een betere techniek krijgen. Grote gewichthefcoaches raden net singles aan om techniek te leren.

Misschien dat het voor atletiek zijn nut kan hebben om boven de 3 reps te gaan bij OL maar ik zie toch nauwelijks echte gewichtheffers dit doen. Niet om techniek te leren, en zeker niet om sterker te worden.

Ideaal is het zeker niet wat ik vertel.. Maar wij hebben inderdaad trainingsmethodes waarbij we juist onder vermoeidheid complexe technieken moeten uitvoeren. Om te controleren waar het fout/minder gaat en dus extra aandacht aan besteed moet worden.

De zwakste schakel binnen zo'n beweging gaat juist onder vermoeidheid het eerste zijn gebreken vertonen.

Maar dit betekent dus inderdaad niet - zoals jij al zegt - dat je techniek er door verbeterd of kracht omhoog gaat.. het staat buitenkijf dat hoe minder reps hoe meer Power-Output en dat techniek het beste wordt (aan)geleerd als men fris is). Maar is het dan verkeerd als men niet bezig is met de wedstrijd sport om meerdere reps te maken, denk het niet. Noodzakelijk ook zeer zeker niet. Maar afwisseling van spijs doet eten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven