- Waardering
- 554
Neeeeeeeee!
(Ik weet dat je het tegen Tjok hebt, ik antwoord voor hem.)
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(Ik weet dat je het tegen Tjok hebt, ik antwoord voor hem.)"Jesaja", maak je geen zorgen. Het ijzer zal ik nooit de rug toekeren. Alleen ik heb echt time off van fysieke stress nodig.Haha.
Dat is inderdaad jammer "Flowegrrl"
Ik en "Tjok" hebben toch een wat hechtere band dan de meeste mensen, als enige 2 actieve n*gers op dit board.. Het doet me pijn als ik zie dat hij het ijzer de rug toekeert.
Hierna zal ik terugkomen en sterker dan ooit worden, ik denk namelijk aan een creatinekuur."Jesaja", maak je geen zorgen. Het ijzer zal ik nooit de rug toekeren. Alleen ik heb echt time off van fysieke stress nodig.Hierna zal ik terugkomen en sterker dan ooit worden, ik denk namelijk aan een creatinekuur.
Damn Tjok...weet je zeker dat je zo'n kuur aandurft? Is nogal heftig spul hoor!
Nee, ik neem zelfs geen extra whey eiwitten meer. Puur natuur (uit "normale" voeding dus), baby!

Ja, Lub had me erover gesproken en zou me erover mailen, over het trainingsprogramma. Aangezien hij het nog niet gedaan heeft zal ik 'em wel ff een mailtje sturen.wijs besluit...ik had je nog gewaarschuwd Jonkie....
Je gaat nog wel meegooien in het seizoen hoop ik ?
Doe jijzelf Lub afberichten ?
Wellicht wijs om een goed trainingsprogramma op te laten stellen ?
Rust uit dan kom je sterker terug (doe ik ook )![]()
Sterkte terug man...als je meer wilt, dan hoor ik dat...
(ik ken Lub een beetje....)
sterkte, ga weer op de bank (vandaag wat mogen fietsen en knie is meteen dik)
rustenrustenrustenikwordtgekvandatrustenaaaarrghhjjk

Sterkte terug man...
Hehe, hij heeft me ook een deadlift/bankdrukschema van hans holkema toegestuurd - week 1:
Deadliften 1x10x150 2x8x170 2x6x180 2x5x210 1x8x170
Zo sterk ben ik nog lang niet.![]()
Heb je de 1.5 al gesloten?

![]()
Duizendtallen zijn totaal aantal gelifte kilogrammen.
Ik snap eigenlijk de hoge reps op de powercleans niet, ik merk zelf weinig krachtgains van zulke hoge reps op powercleans..

Omdat je energie moet behouden voor de andere reps.
Stel je tilt teveel uit je rug.. Dan begeeft hij het vanzelf.. en leer je je benen meer te gebruiken..
De manier waarop je het meeste het snelste kunt tillen.. komt het dichtst bij de ideale techniek. Als je nu meer reps dan nodig maakt.. Merk je vanzelf of je efficient (zorgvuldig) bezig bent ofniet. De makkelijkste manier om te tillen ligt het dichtst bij de efficientste...