- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vorige week vrijdag was m'n laatste training, dat's dus nu een week terug?
Ik ga zo naar de gym om ff te powercleanen. Als ik de 110 weer voorgeslagen krijg post ik er een filmpje van.
M'n powerclean doel verander ik van 120 naar 140 aangezien ik de 120 over 2 maanden ofzo al verwacht.
Ik heb de hele week al een brandend verlangen naar de sportschool, ik moet erheen! Ik ga trouwens alleen een paar setjes cleanen, niks anders. Ik wil kijken of ik die 110 nog erop krijg..Begin nou gewoon maandag weer! Je neemt rust voor jezelf hoor, niet voor ons. Nog een weekendje kan geen kwaad, is wel goed voor je.
Ik heb nooit gezegd dat ik ouderlijk klinken erg vind.

Ik heb de hele week al een brandend verlangen naar de sportschool, ik moet erheen! Ik ga trouwens alleen een paar setjes cleanen, niks anders. Ik wil kijken of ik die 110 nog erop krijg..
Brandend verlangen is wel goed, des te leuker is het maandag weer.Na 't weekend weer 3 keer pw, iig 2 onderdelen per keer. Ik heb nog een cheapass caber gevonden van een steigerpijp, moet alleen wat verzinnen voor die scherpe randen. Dan heb ik in principe alle onderdelen.. behalve farmer's walk.LUISTER NAAR JE VROUW(tje)
Staan er nog HG trainingen op het schema ?
Bedankt dat je't zegt, ik wist helemaal niet dat er een generale repetitie was op de 26e. Maar ik ben van de partij.Doe je nog mee aan de generale repetitie op 26 april ?
Deze scores tel ik mee in de RANKINGS, dus zijn officieel![]()
Dan alsnog gewoon eentje jatten? Lijkt me niet dat ze die zo weggeven..Ik zou toch een naar Staatsbosbeheer gaan voor je cabertje....
Bedankt dat je't zegt, ik wist helemaal niet dat er een generale repetitie was op de 26e. Maar ik ben van de partij.
Dan alsnog gewoon eentje jatten? Lijkt me niet dat ze die zo weggeven..
Waar jat je een stalen pijp van 50mm dik en 2+m vandaan?Ik heb mn axle ook gejat... traint 10x zo lekker als je weet dat ie gratis was!
Vanavond of morgenavond dan maar ff het bos in.