MuscleMeat

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
**** it. Ene week doe ik wel singles, doubles en triples en de andere gewoon hoge reps.:p

Nog een week niet trainen.. pff..

Vorige week vrijdag was m'n laatste training, dat's dus nu een week terug?:D
Ik ga zo naar de gym om ff te powercleanen. Als ik de 110 weer voorgeslagen krijg post ik er een filmpje van.

M'n powerclean doel verander ik van 120 naar 140 aangezien ik de 120 over 2 maanden ofzo al verwacht.

Vorige week vrijdag was m'n laatste training, dat's dus nu een week terug?:D
Ik ga zo naar de gym om ff te powercleanen. Als ik de 110 weer voorgeslagen krijg post ik er een filmpje van.

M'n powerclean doel verander ik van 120 naar 140 aangezien ik de 120 over 2 maanden ofzo al verwacht.

Begin nou gewoon maandag weer! Je neemt rust voor jezelf hoor, niet voor ons. Nog een weekendje kan geen kwaad, is wel goed voor je.

Of klink ik nu weer te 'ouderlijk'?

Begin nou gewoon maandag weer! Je neemt rust voor jezelf hoor, niet voor ons. Nog een weekendje kan geen kwaad, is wel goed voor je.
Ik heb de hele week al een brandend verlangen naar de sportschool, ik moet erheen! Ik ga trouwens alleen een paar setjes cleanen, niks anders. Ik wil kijken of ik die 110 nog erop krijg..

Ik heb de hele week al een brandend verlangen naar de sportschool, ik moet erheen! Ik ga trouwens alleen een paar setjes cleanen, niks anders. Ik wil kijken of ik die 110 nog erop krijg..

Doe het niet! Ik geef je 50 euri als je nog een weekend rust neemt. :p Brandend verlangen is wel goed, des te leuker is het maandag weer.

Ik heb teveel brandende verlangens deze week..:p

Ok, ik weet wel iets in ruil ervoor. :kiss:

LUISTER NAAR JE VROUW(tje) :)

Staan er nog HG trainingen op het schema ?

Ik ben benieuwd naar je filmpjes.. persoonlijk denk ik dan 5 dagen genoeg rust is.. maar wie ben ik :) Ik weet niet hoe erg je naar de klote was. Ik ga binnenkort ook weer een tijdje powercleanen denk ik... klinkt toch wel erg buff een 120 powerclean :o

LUISTER NAAR JE VROUW(tje) :)

Staan er nog HG trainingen op het schema ?
Na 't weekend weer 3 keer pw, iig 2 onderdelen per keer. Ik heb nog een cheapass caber gevonden van een steigerpijp, moet alleen wat verzinnen voor die scherpe randen. Dan heb ik in principe alle onderdelen.. behalve farmer's walk.

Doe je nog mee aan de generale repetitie op 26 april ?
Deze scores tel ik mee in de RANKINGS, dus zijn officieel ;)

Ik zou toch een naar Staatsbosbeheer gaan voor je cabertje....

Ik heb mn axle ook gejat... traint 10x zo lekker als je weet dat ie gratis was!

Bedankt dat je't zegt, ik wist helemaal niet dat er een generale repetitie was op de 26e. Maar ik ben van de partij.

Dan alsnog gewoon eentje jatten? Lijkt me niet dat ze die zo weggeven..

juist !

Mail anders nog even met Lub....het is een ondelring wedstrijdje met je trainingsmaten in Folsgare.

:eyebrow:Neem je Bloempje mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven