Fitness Seller

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
M'n kilt is vandaag onverwacht aangekomen, ik wou 'em eigenlijk gaan ophalen maar om een of andere reden hebben ze 'em zonder te melden naar me opgestuurd. Heb er ook (nog) niet voor betaald..

Foto van zelfgemaakte farmers:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lengte: 1m
Sleeves: ong. 25cm (erg kort I know.)
Dikte "sleeves": 48mm

Lengte Handvatten: ong. 14cm (ook krap I know)
Dikte handvatten: 40mm

Verder weet ik niet hoe ze lopen of in de hand voelen. Ik heb ze zelf nog niet uitgetest ivm geen 50mm schijven thuis. Ik hoop dat ze goed in balans zijn en dat er genoeg ruimte is om te lopen.

Ze zijn trouwens nog niet helemaal af, ik moet nog iets maken aan het einde van de sleeves zodat de schijven vastblijven zitten. En the finishing touch moet ook nog gebeuren.

Edit: Net de kilt aangedaan. Ik voel me gelijk William Wallace.

foto !

haha stoere farmers gast :D

life can be very simple

Kleine tip, 4 bokjes kopen bij een autozaak dan kan je ze daar opleggen en die zijn cheap en in hoogte verstelbaar :)

Nou, rauwespeler. Thanks voor de toelichting.. :(

Vandaag:
Behind the neck (push?) jerks:
5x50 meerdere reps zodat m'n schouders hopelijk wat flexibeler worden
1x70
1x80
1x90
0x100
1x100 Haha! **** ja!

Squats:
20x80
10 minuten wachten tot ik weer leef
3x130
Uit m'n broek gescheurd. Vierde broek die nu kapot scheurt bij m'n reet. :(
3x130
3x130
3x130
3x130
3x130

Toch maar doorgetraind aangezien het me niet kon boeien en de broek 2 lagen heeft waarvan er slechts 1 was doorgescheurd.

Volgende week zaterdag 110 op de jerk proberen en uiteraard de 100 en misschien dan de 110 filmen. Tot en met de 90 voelde featherweight aan. De fail op 100 kwam omdat ik niet explosief genoeg was met m'n benen en teveel met het gewicht bezig was en daardoor niet kon locken.

Zometeen of morgen nog een HG-training.

Laatst bewerkt:
Ja, voor als je ze neer wil leggen en zwaarder wil maken :) Kan je meteen de schijven er op schuiven. Zie het plaatje naast de krik. En als je die 4 bokjes in een soort van 4 kant zet en er in de verticale lengte nog balken op legt kan je fatsoenlijk floorpresses doen(pinned).

waterpomp2.jpg

Wat voor strakke broeken heb jij dan aan met trainen.

damn dikke press

Ik heb pagina 1 t/m 15 doorgespit en geen 1 filmpje te vinden van je powercleans. Staan die in je oude log?

Buffe benen heb je dan. :D

Pagina 12.

Moest me lach wel eff inhouden bij die pc. Maja ik krijg de 100 denk ik niet eens omhoog.
:o

**** it, aankomende maandag ligt ie er (weer) op. Moet je 'es de andere powerclean fails op youtube checken, deze gaat dan nog..:p

Edit; niet letten op die k*tmuziek.

Ga naakt squatten man ! dan heb je geen last van gescheurde broeken ( of in je kilt ^^ )
Ik squat .. nooit .. met een lange broek, gaat helemaal niet goed :) broek blokkeert of hindert je rom

Toffe timbers man, ga je die ook wegslingeren? Die van mij zien er ongeveer hetzelfde uit alleen zijn ze gelast en ietsies langer denk ik. Je zult wel 4 klemmetjes extra nodig hebben om de gewichten wat bij de handvaten weg te houden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven