- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat gevoel heb ik ook een beetje. Dat ik 'em niet boven m'n hoofd druk maar ervoor..Duik je er wel goed onder? Volgens mij houd je het gewicht meer voor je.
Ja, dat gevoel heb ik ook een beetje. Dat ik 'em niet boven m'n hoofd druk maar ervoor..
Nadrukkelijk buikspieren aanspannen. Nog niets over gehoord, volgende keer probeer ik dat er ook bij.
Laat maar uit..Het ziet er allemaal zeer gefrustreerd uit (ook zonder geluid).
Ja, dat was op het filmpje de eerste maar in het echt denk ik een van de laatste.Haha ik blijf maar lachen bij die eerste fail... Hoe je hem weggooit hahaha
Ik weet niet of dit iets zegt maar vanuit m'n nek kan ik dit makkelijk, alleen niet vanuit m'n hals. Kan dat komen omdat m'n gewicht dan WEL beter verdeeld is (wat jij allemaal zegt) of drukt iedereen vanuit z'n nek meer?Ik denk trouwens dat je te veel door de hielen van je voeten zakt. Dat moet door het midden van je voet. Als je het gevoel eens wil krijgen, spring dan gewoon eens zonder gewicht, dan voel je hoe de gewichtsverdeling onder je voet eigenlijk zou moeten voelen bij het pushpressen ook. Doordat je nu vanuit je hielen duwt, hang je een beetje achterover en gaat de baar niet in een mooie rechte lijn omhoog, maar in een lijn schuin naar voor.
Ik kan fout zijn... Filmpje vanopzij zou duidelijker zijn. Dit is wel een fout die veel mensen die pushpressen/jerken maken.
Ik weet niet of dit iets zegt maar vanuit m'n nek kan ik dit makkelijk, alleen niet vanuit m'n hals. Kan dat komen omdat m'n gewicht dan WEL beter verdeeld is (wat jij allemaal zegt) of drukt iedereen vanuit z'n nek meer?
Ja, 't is ook een k*t bar. Geen gripbultjes, geen gelagerde sleeves etc.Je zit idd ook veel te lang te klooien met die bar na je clean.