- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tjok wil hoger in rang binnen de "Junkfood = Good food" social group.

wat is het nut(behalve dat schijten ?)
ik ken wel lekkerdere bulk-instanties dan olie ?![]()

Nah, heb het al eerder gedaan en had er toen ook geen last van. Nu hoop ik op hetzelfde.You're a madman!
(En je gaat minstens 3 dagen aan de schijt zijn....)

Zie Flower's post..wat is het nut(behalve dat schijten ?)
ik ken wel lekkerdere bulk-instanties dan olie ?![]()

Dat ook.Tjok wil hoger in rang binnen de "Junkfood = Good food" social group.
Ik ben de alpha!Dan kan hij toch ook "lief" zijn voor de alphamale binne die social group?
Oh...wacht....nu snap ik het nut van die olijfolie!![]()
+1..
Die 1.5 liter melk erna heeft ook niet veel goeds gedaan, elke keer als ik een boer laat proef ik olijfolie + melk gemixed. 
Nee, ik wil gewoon groter worden. M'n gymlifts zijn niet in vergelijking met hoe ecto ik ben en daar moet verandering in gaan komen. 120-130kg BW @ <15% is m'n uiteindelijk eindstreven en daarvoor moet dus nog minstens 15-20kg VVM bij.maar dan nog... probeer eens pannekoeken mix of gewoon roomvla.....
Zijn het de zenuwen voor zondag ?
(je krijgt nu GEEN vier beurten op de WFD hoorr....)
Kereltje, hoe oud ben je nu ? Dacht je echt dat Viking 140 kg woog toen ie 19 was ? Ik denk zelfs de helft, dus heb je al een voorsprong. Alle goede dingen komen langzaam. Het is net coïtusNiet forceren....
Je hebt wel gevoel voor drama zeg.....
Opm ijn 19e woog ik 110-115 ofzo(ok en benchde 90kg
)
Maar toch...gewoon vreten kreng komt vanzelf dan!
112 heb ik gewogen.. Maarja.. Toen kwam ik iemand tegen en woog ik ineens 95.Opm ijn 19e woog ik 110-115 ofzo(ok en benchde 90kg
)
Maar toch...gewoon vreten kreng komt vanzelf dan!

Nee, ik woog zeker geen 140 op mijn 19e maar de helft?Je hebt wel gevoel voor drama zeg.....
Op mijn 19e woog ik hetzelfde als Tjok, heel soms minder als ik op wedstrijdgewicht moest zijn.
Maar de boodschap is dat je gewoon geduld moet hebben Tjok, die massa komt echt wel. Maar een glas olijfolie? PLEASE....!
Ik weet wel dat ik bij bepaalde onderdelen waar je explosief kracht moet zetten niet achter je ga staan........![]()

Dat gewicht is nogal eenvoudig te bereiken met die lengte, kijk maar naar Stah.

Naja genoeg gasten van 1.94m die nog gene 90kg wegen![]()
). Als je ook maar een beetje serieus sport is het goed te doen.