MuscleMeat

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wat is het nut ??? (behalve dat schijten ?)

ik ken wel lekkerdere bulk-instanties dan olie ? :kots:

Tjok wil hoger in rang binnen de "Junkfood = Good food" social group.

• Topic Starter Topic Starter
You're a madman! :eek:

(En je gaat minstens 3 dagen aan de schijt zijn....:roflol:)
Nah, heb het al eerder gedaan en had er toen ook geen last van. Nu hoop ik op hetzelfde.:D

wat is het nut ??? (behalve dat schijten ?)

ik ken wel lekkerdere bulk-instanties dan olie ? :kots:
Zie Flower's post..:o

Tjok wil hoger in rang binnen de "Junkfood = Good food" social group.
Dat ook.

Dan kan hij toch ook "lief" zijn voor de alphamale binne die social group?

Oh...wacht....nu snap ik het nut van die olijfolie! :eek:
Ik ben de alpha!

+1..

Ben nog steeds een beetje misselijk ervan.:D Die 1.5 liter melk erna heeft ook niet veel goeds gedaan, elke keer als ik een boer laat proef ik olijfolie + melk gemixed. :meal:

maar dan nog... probeer eens pannekoeken mix of gewoon roomvla.....

Zijn het de zenuwen voor zondag ?
(je krijgt nu GEEN vier beurten op de WFD hoorr....)

maar dan nog... probeer eens pannekoeken mix of gewoon roomvla.....

Zijn het de zenuwen voor zondag ?
(je krijgt nu GEEN vier beurten op de WFD hoorr....)
Nee, ik wil gewoon groter worden. M'n gymlifts zijn niet in vergelijking met hoe ecto ik ben en daar moet verandering in gaan komen. 120-130kg BW @ <15% is m'n uiteindelijk eindstreven en daarvoor moet dus nog minstens 15-20kg VVM bij.

Pannenkoekenmix ken ik al en gaat er idd ook weer bijkomen.

Kereltje, hoe oud ben je nu ? Dacht je echt dat Viking 140 kg woog toen ie 19 was ? Ik denk zelfs de helft, dus heb je al een voorsprong. Alle goede dingen komen langzaam. Het is net coïtus ;) Niet forceren....

Ik zelf woog toen ik 19 was iets van 96 kg tijdens dienstplicht.
Dan de 20er jaren zo'n 110 - 130, in vallen en opstaan....
Pas boven de 30 ben ik boven de 130 kg terecht gekomen
(maar bv ook weer op 110, na een verhuizing en trouwen....stress !)

tja....

Kereltje, hoe oud ben je nu ? Dacht je echt dat Viking 140 kg woog toen ie 19 was ? Ik denk zelfs de helft, dus heb je al een voorsprong. Alle goede dingen komen langzaam. Het is net coïtus ;) Niet forceren....

Nee, ik woog zeker geen 140 op mijn 19e maar de helft? :roflol: Je hebt wel gevoel voor drama zeg.....

Op mijn 19e woog ik hetzelfde als Tjok, heel soms minder als ik op wedstrijdgewicht moest zijn.

Maar de boodschap is dat je gewoon geduld moet hebben Tjok, die massa komt echt wel. Maar een glas olijfolie? PLEASE....!
Ik weet wel dat ik bij bepaalde onderdelen waar je explosief kracht moet zetten niet achter je ga staan........:D

Opm ijn 19e woog ik 110-115 ofzo :P (ok en benchde 90kg :P )
Maar toch...gewoon vreten kreng komt vanzelf dan!

Nee, ik woog zeker geen 140 op mijn 19e maar de helft? :roflol: Je hebt wel gevoel voor drama zeg.....

Op mijn 19e woog ik hetzelfde als Tjok, heel soms minder als ik op wedstrijdgewicht moest zijn.

Maar de boodschap is dat je gewoon geduld moet hebben Tjok, die massa komt echt wel. Maar een glas olijfolie? PLEASE....!
Ik weet wel dat ik bij bepaalde onderdelen waar je explosief kracht moet zetten niet achter je ga staan........:D

:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven