XXL Nutrition

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vanaf woensdag (hoop ik) een 'strikt' voedingsschema tot 110kg:

's ochtends:
50gr brinta + 1 liter chocolade melk + 0.5 melk

Lunch:

4 boterhammen + fruit + 1 liter melk

's Middags:

weight gainer + 1 liter melk + 4 boterhammen

's Avonds:

Avondeten + 1.5 liter melk

Voor het slapen gaan:

Weightgainer + 0.5 liter melk

al is het IEDER uur een Evergreen ofzo.....

het is echt een voedingsschemavan niets.... zo wordt je nooit een grote jongen.......
Zoiets dan?

You must be kidding me tjok :roflol:

Edit: met die boterhammen erbij lijkt het al wat meer op een voedingsschema

That,s better ! Sucses !@

Volgens mij is het veel beter voor je spijsvertering als je vast voedsel eet, dan valt er tenminste nog wat te verteren voor je lichaam.

Iets beter... Je moet jezelf gewoon echt dwingen! Je moet langzaamaan weer wennen aan eten, anders lukt het je straks echt niet meer.

Waarom kun je geen vast voedsel eten dan?!

Vind dit nog amper wat. 8 broodjes en een schepje brinta.
Ja.. Ik moet weer eten wat ik vroegah at.. Maar dat gaat nu nooit lukken. Ik zal langzaam op gaan werken naar 10 broodjes, dan 12, dan 14 en uiteindelijk 20 zoals vroegah.. Wat ik vroeger aan kcal in 1 maaltijd 's middags at eet ik nu over de hele dag..

Wat moet ik er dan bij eten? Kan het ook gewoon 1 boterham per maaltijd zijn? Eten gaat zo verschrikkelijk klote..

Maar gaat het eten nou zo klote vanwege....eh....je emoties zullen we maar zeggen of is heb je een maag-/darmprobleem ofzo?

Maar 1 of 2 boterhammen per maaltijd of voor mijn part wat Stah zegt. een evergreen/liga whatever. Als het maar vast voedsel is want je lichaam went te makkelijk aan dit soort dingen maar het veel moeilijker om het weer om te draaien.
Anders krijg je straks hetzelfde als AlexT die pas een topic had geopend omdat zijn lichtjes uitgingen omdat hij ging trainen op 2L chocomel. Dat kan een tijd goed gaan maar je lichaam neemt een keer wraak en dan is het niet te hopen dat je een barbell op je hoofd laat stuiteren.
Plus dat je lichaam niet blij is met al die schommelingen in je bloedsuikerspiegel wat eenvoudig te voorkomen is door ook wat vast voedsel te eten want dat verteerd langzamer en de energie wordt dus ook beter verspreid over de dag.

Uhm, ja, het eerste. Ik krijg kotsneigingen (serieus) en als ik dan verder ga ga ik ook echt overgeven. Maar ik zal het wel proberen dan, I guess. Ik had er niet over nagedacht dat het uiteindelijk slecht zou zijn voor m'n spijsverteringsshit. Ik moet sowieso stoppen met het niet kunnen eten.

Wat zegt je huisdokter ervan?! :o

het ventje is verliefd........ das toch mooi :)

Gaat wel over joh ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven