Fitness Seller

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Aanklooien, denk ik?:o Nja.. Opzich gaan m'n trainingen wel qua hoe moeilijk ze voor mezelf zijn maar ik wil vanaf nu gewoon geordende trainingen, vaste stijgende lijnen i.p.v. 'extreme' pieken en dalen, consequente krachtoutput per training, etc.. Ik wil meer en dat gaat niet goed met pieken en dalen merk ik nu. Niet voor mij in ieder geval. Ik denk dat ik (veel) meer progressie kan maken dan dat ik tot nu toe gemaakt heb.

Ik heb iets nieuws ontdekt bij steenstoten vanuit stand en hamerslingeren!

16lbs hamer:
2x indraaien

Paar keer draaien zonder hamer en letten op draairichting en soepelheid van m'n heupen.

Paar keer draaien met hamer en letten op stabiliteit van m'n benen en richting van tenen en breedte van stand.

Paar keer draaien met hamer en letten op achterover hangen, armen volledig gestrekt, m'n hoofd dus automatisch naar achter laten hangen en de afworp.

Paar keer draaien met al het bovenstaande in m'n achterhoofd en er zaten een paar "fails" tussen maar de laatste worpen gingen bijzonder lekker en voelde veel beter dan normaal.

Laatste worp was meer dan 25 stappen en als m'n stappen gemiddeld een meter voorstellen is dat een behoorlijk dik PR; niet opgemeten met meetlint.. Hij vloog net in de sloot en de steel was nat waarna ik het dus moest laten voor wat het is.

Vanuit stand stoten met 5/6kg steen: Ging erg lekker, let nu meer op het nastoten van de steen en hij vloog gelijk een stuk verder dan normaal.:D

Ben benieuwd of het op de komende wedstrijd ook gaat lukken..

Laatst bewerkt:
Morgen 7 uur, zie pm stud.

M'n shit opgehaald en gelijk in elkaar gezet.:D Het uitpakken was het lastigst.

Vanavond SM-training in Almere, heb wel brutale spierpijn in m'n benen maar who cares.

Edit: Wat ik uiteindelijk heb gekocht:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+230kg (6x25kg, 2x15kg, 2x10kg, 4x5kg en 4x2.5kg) aan schijven en een 220cm halter. Zal wel over een paar maanden hopelijk nieuwe schijven nodig hebben maar dat is geen probleem.

Voorlopig red ik het met alleen een rek + bank.

Good stuff. Je wordt een beest Tjok.

Maar gelukkig ben ik nu nog een ecto. Ik zou het anders ook niet trekken. Ga je nog naar Almere vanavond?

Nee. Heeft geen zin. Dan train ik vanavond als een weak b*ch en zaterdag ook weer omdat ik compleet naar de klote ben. Maar Alex hoeft zich niet druk te maken.. binnen een maandje ben ik weer terug om hem te ownen.

Eens een weak b*ch, altijd een weak b*ch!

Erg jammer van de haat.. ik zal jou zaterdag ook even ownen.

Ja, die ken ik al...? Ik snap hem nog steeds niet maar ik zal wel weer een bord voor m'n kop hebben ofzo..

Ja, die ken ik al...? Ik snap hem nog steeds niet maar ik zal wel weer een bord voor m'n kop hebben ofzo..

Denk dat Jac hem ook ff niet snapt...Nad had het over een opmerking van Daniel en Jac haalt Jesaja erbij :S
Ach leeftijd :P

Nad als ze vervelend zijn zaterdag kom je maar gezellig bij mij staan :P

Denk dat Jac hem ook ff niet snapt...Nad had het over een opmerking van Daniel en Jac haalt Jesaja erbij :S
Ach leeftijd :P

Nad als ze vervelend zijn zaterdag kom je maar gezellig bij mij staan :P

Als ze vervelend zijn laat ik ze achter en rij ik in m'n eentje terug (met de auto van Daan). :D

Rij mij dan eerst ff terug naar Den haag :P lol ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven