- Waardering
- 554
En sinds ik naar HG-wedstrijden ben geweest en een SM-training met allemaal buffe monsters, gemotiveerder dan ooit tevoren om een keer flink te beeschten.
Wat deed je tot nu toe dan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En sinds ik naar HG-wedstrijden ben geweest en een SM-training met allemaal buffe monsters, gemotiveerder dan ooit tevoren om een keer flink te beeschten.

Aanklooien, denk ik?
Nja.. Opzich gaan m'n trainingen wel qua hoe moeilijk ze voor mezelf zijn maar ik wil vanaf nu gewoon geordende trainingen, vaste stijgende lijnen i.p.v. 'extreme' pieken en dalen, consequente krachtoutput per training, etc.. Ik wil meer en dat gaat niet goed met pieken en dalen merk ik nu. Niet voor mij in ieder geval. Ik denk dat ik (veel) meer progressie kan maken dan dat ik tot nu toe gemaakt heb.
Het uitpakken was het lastigst.You're on.Erg jammer van de haat.. ik zal jou zaterdag ook even ownen.

Erg jammer van de haat.. ik zal jou zaterdag ook even ownen.

Het enige wat je hoeft te doen is hem 1 van de biervaten in zijn handen te geven, de rest gaat vanzelf.....![]()

Ja, die ken ik al...? Ik snap hem nog steeds niet maar ik zal wel weer een bord voor m'n kop hebben ofzo..

Ja, die ken ik al...? Ik snap hem nog steeds niet maar ik zal wel weer een bord voor m'n kop hebben ofzo..

Denk dat Jac hem ook ff niet snapt...Nad had het over een opmerking van Daniel en Jac haalt Jesaja erbij :S
Ach leeftijd
Nad als ze vervelend zijn zaterdag kom je maar gezellig bij mij staan![]()