Fitness Seller

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Living life on the edge :P

• Topic Starter Topic Starter
Of je gaat heel hard gillen, in paniek raken, op je rem drukken en wachten tot ie weg is.:p

:kiss:

Of je gaat heel hard gillen, in paniek raken, op je rem drukken en wachten tot ie weg is.:p

:kiss:

Ze reageerd niet op je eerst comment over de tegenligger dus moet je het nog maals plaatsen...Nad > Daniel :P

Anyway dont foget the farmers zaterdag he :D
Wil je je centen cash of overgemaakt hebben?

Ze reageerd niet op je eerst comment over de tegenligger dus moet je het nog maals plaatsen...Nad > Daniel :P

Anyway dont foget the farmers zaterdag he :D
Wil je je centen cash of overgemaakt hebben?
Doe maar cash, ik wou je nog vragen of je je RT mee kon nemen.. Wil het ook wel 'es proberen. Zou i.i.g. wel relaxed zijn. Doe ik de prijs van de farmers ook wel wat omlaag.:p

Edit:
Dat was voor mij genoeg..:p

Is goed, moet toch nog naar me garagehok ivm me belt dan neem ik die rt ook meteen mee!

Nu net een "training" met AlexT in Almere, was een beetje kort. Wel bruut om weer van die buffe reuzen te zien trainen...

Enige noemenswaardige was een first time Rolling Thunder van 72.5kg, easy. 82.5 failde ik en daarna de 77.5 ook. Zaterdag in Voorschoten wil ik direct de 82.5 proberen, denk dat ie er dan misschien wel in zit.

Boom clean:
90xpaar keer, 't is nog een beetje lastig om de techniek onder de knie te krijgen.

Yoke:
145x1 afstand (geen idee hoeveel)
250x0 te instabiel nog
210x1 afstand, redelijk makkelijk

Alex deed een indrukwekkende 4-5-6 meter met 355kg.

Hoho, wat vond je van simon? :D

Gevaarlijk en groot.

Hehe ik heb hem jaren geleden x op schiphol gezien toen ik aan het werk was. Man ik schrok me kapot, wat een gast is dat zeg niet normaal. Ik moest hem toen nog fouilleren omdat collega van me te klein was en niet met zijn armen om hen heen kon :D

Haha, die gast is trouwens ook even gevaarlijk alsdie eruitziet:D

Sterke rolling thunder man...

Kleine stapjes in gewicht kunnen wel een groot verschil maken bij de RT. Zo kan 72 super licht voelen en 74 onmogelijk voelen. Succes met die 82 alleszinds

Lief logboek, m'n trainingen gaan monsterklote. :heart:

Je moet gewoon geen onmogelijke dingen van je lichaam vragen. Ik zei je toch dat het een slecht idee was :roflol:

Asdasmdas. ASDasf sEWR235 5Q2eqwd

gdfddfee. fwefJswf 755843Lhd DAswcxs67Zsd

Bedankt, Jacco. Gedeelde smart is halve smart laten we maar zeggen.:D

Ik lag eerst helemaal dubbel om je post totdat ik zag dat het serieus bedoelt was.....:(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven