- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Misschien kun je het uit maken? Het gaat hier om tjok's carriere.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee natuurlijk niet, schat ! het niet-kunnen-eten-syndroom-met-betrekking-tot-het-verliefd-zijn\
Jullie zijn een mooi setje![]()
Thnx.Misschien kun je het uit maken? Het gaat hier om tjok's carriere.

Ja, zijn ze niet schattig samen? Ik mis alleen de ondergaande zon nog op deze foto.
Goeie foto.Ik weet niet of je dat tegen een vrouw moet zeggen sanca (die vatten buff worden meestal niet als compliment op)![]()
(Net als je vriendin!)Goeie foto
Nee, buff is goed!(Net als je vriendin!)
...laat ze het maar niet horen!Ik vond hem ook wel grappig. Mijn vriendin maakt ook altijd wat foto's van de mensen die zitten/staan te kijken maar deze was wel lekker klef, haha!
Dus zeg je nu dat mijn vriendin.......laat ze het maar niet horen!
J/K Ik snap wat je bedoelt en dat is zeker niet verkeerd. Er mag best wat vlees aan een vrouw zitten.

Komt misschien nog... Of niet.haha niet kunnen eten van verliefdheid, dat heb ik toch nog nooit gehad hoor

We zitten een meter van elkaar ofzo, echt klef kan je het niet noemen..Ik vond hem ook wel grappig. Mijn vriendin maakt ook altijd wat foto's van de mensen die zitten/staan te kijken maar deze was wel lekker klef, haha!
Dus zeg je nu dat mijn vriendin.......laat ze het maar niet horen!
J/K Ik snap wat je bedoelt en dat is zeker niet verkeerd. Er mag best wat vlees aan een vrouw zitten.

We zitten een meter van elkaar ofzo, echt klef kan je het niet noemen..![]()
![]()

Maar je voelt de spanning tussen jullie!........niet?......ja toch?......![]()

Komt misschien nog... Of niet.
Vandaag echt een pleuresdag gehad, 500-600km gereden waarvan de helft in rijdende files achter meurende vrachtwagens. Pfffff. Zometeen ff nog de rest van m'n stoom afblazen @ de hamer & steen.
Ik heb nog een vraag voor jacco/wulbert (als jullie dit lezen): Kan ik gewoon 3 keer per week normaal trainen (squat, powercleans, etc), 1 keer per week SM en dan 2-3 keer per week HG of is dat overkill?

En sinds ik naar HG-wedstrijden ben geweest en een SM-training met allemaal buffe monsters, gemotiveerder dan ooit tevoren om een keer flink te beeschten.mooi
het blijft altijd lastig om zoiets te plannen ivm herstel enzo. Pas gewoon op dat je niets overtrained.... Je bent gelukkig nog jong en je vacht glanst nog![]()