Fitness Seller

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Flowergrrrl is getting buff :eek:

:D

Edit: Mijlpaal 28 :eek: :D

Buff als in strong, jwt

:roflol: Goeie foto

Nee, buff is goed! :D (Net als je vriendin!)

Ik vond hem ook wel grappig. Mijn vriendin maakt ook altijd wat foto's van de mensen die zitten/staan te kijken maar deze was wel lekker klef, haha!

Dus zeg je nu dat mijn vriendin....:eek:...laat ze het maar niet horen!

J/K Ik snap wat je bedoelt en dat is zeker niet verkeerd. Er mag best wat vlees aan een vrouw zitten.

Ik vond hem ook wel grappig. Mijn vriendin maakt ook altijd wat foto's van de mensen die zitten/staan te kijken maar deze was wel lekker klef, haha!

J/K Ik snap wat je bedoelt en dat is zeker niet verkeerd. Er mag best wat vlees aan een vrouw zitten.

Ik vind je vriendin cool, best grote armen en dan die tattoo's... :D

haha niet kunnen eten van verliefdheid, dat heb ik toch nog nooit gehad hoor

• Topic Starter Topic Starter
haha niet kunnen eten van verliefdheid, dat heb ik toch nog nooit gehad hoor
Komt misschien nog... Of niet.:p

Vandaag echt een pleuresdag gehad, 500-600km gereden waarvan de helft in rijdende files achter meurende vrachtwagens. Pfffff. Zometeen ff nog de rest van m'n stoom afblazen @ de hamer & steen.

Ik heb nog een vraag voor jacco/wulbert (als jullie dit lezen): Kan ik gewoon 3 keer per week normaal trainen (squat, powercleans, etc), 1 keer per week SM en dan 2-3 keer per week HG of is dat overkill?

We zitten een meter van elkaar ofzo, echt klef kan je het niet noemen.. :p :roflol:

Komt misschien nog... Of niet.:p

Vandaag echt een pleuresdag gehad, 500-600km gereden waarvan de helft in rijdende files achter meurende vrachtwagens. Pfffff. Zometeen ff nog de rest van m'n stoom afblazen @ de hamer & steen.

Ik heb nog een vraag voor jacco/wulbert (als jullie dit lezen): Kan ik gewoon 3 keer per week normaal trainen (squat, powercleans, etc), 1 keer per week SM en dan 2-3 keer per week HG of is dat overkill?

Klinkt als Overkill, maar je eigen lichaam moet het je vertellen. Ik niet, al snap ik heel goed hoe je je voelt als je niets doet....

Ik kan je niet tegenhouden, maar denk bv eens aan:

ma/wo : KT (eventueel vr licht of rust)
di en/of do: HG onderdelen
weekend: wedstrijd HG of wellicht een SM-party :D
probeer ook zo nu en dan ook eens een extra volledige RUST dag te nemen

of anders een KT vervangen voor SM, maar niet voor een game...

je kan ook je KT met HG combineren. Een kogelstoot training na het bankdrukken kan goed werken omdat je technisch moet compenseren, doordat je reeds moe bent.
Hierdoor ontstaat weer een extra rustdag ;) of tijd voor coïtus als je wat dichter op je Bloempje gaat zitten....(hihi)

:roflol:

Ja, zoiets had ik ook in gedachten.

Ma: Zware KT
Di: HG
Wo: normale KT (niks bizars, geen 1RMs etc)
Do: HG
Vr: Licht KT
Za/Zo: SM-training of HG-Wedstrijd

mooi :)

het blijft altijd lastig om zoiets te plannen ivm herstel enzo. Pas gewoon op dat je niets overtrained.... Je bent gelukkig nog jong en je vacht glanst nog ;)

mooi :)

het blijft altijd lastig om zoiets te plannen ivm herstel enzo. Pas gewoon op dat je niets overtrained.... Je bent gelukkig nog jong en je vacht glanst nog ;)
En sinds ik naar HG-wedstrijden ben geweest en een SM-training met allemaal buffe monsters, gemotiveerder dan ooit tevoren om een keer flink te beeschten.

Kill With Power ! Die ! Die ! Die !

(MANOWAR 1988 ofzo)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven