XXL Nutrition

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
leuk jullie gezien te hebben. En nu snap ik pas waarom Flwrgrl dat rokje aanhad;)

Oh ja? :p

Ik ook ff loggen... :p Check mijn shit dan:

Conan's Wheel:
50kg 360 graden
100kg 360 graden
50kg 1080 graden

Volgens Starter had ik 150 ook wel kunnen redden maar m'n rug voelde nogal verdoet na die 100 dus helaas... :S Volgende keer beter, dan doe ik ook de laadbak een pin lager, stond nu eigenlijk net wat te hoog.

Axle deadlift:
3x100 kg
paar keer 70
paar keer 60

Volgens sommige mensen kloppen de gewichten daar niet, ik heb er zelf ook een hard hoofd in want thuis krijg ik de 100 niet gelift.

Vond het een erg leuk dagje! :D

Haha ja Flowergrrl aan de slag met Conans' Wheel zag er wel leuk uit, volgende keer een paar schijfjes erbij en een riem om :D

@Tjok; je had toch een paar snatches die wel lukte?

Mooie trainingen van ons HG/SM-koppeltje :cool:

• Topic Starter Topic Starter
SM-koppeltje, hahaha! :o

Bank:
5x50
5x60
5x70
5x80

Pendlay row:
5x50
5x70
5x80
5x100

Squats:
Top secret. :evil2:

Opmerking: Bank voelde extreem licht maar was eigenlijk wel lekker om 'em ff zo licht te doen ook i.v.m. oudere blessures aan m'n schouder(s).

squats: top secret, zal wel extreem beestig zijn dan...... Locust moet gaan uitkijken:eek:

Ik weet toevallig dat Tjok met iets legendarisch bezig is.. BE PREPARED TO BE AMAZED!!!!!!!!!!

I'm shitting my pants! :angstig:

(zal wel komen omdat ik Tjok zijn idee van bulken met olijfolie over heb genomen)

Wees voorbereid op diarree, hahah
Ik heb een week lang ook elke dag brood met olijfolie gegeten, schijten voor het leven was dat :roflol:

jullie sporen niet...

waar zijn de tijden van de ECHTE bulkers gebleven ?
olijfolie en chocomelk :rolleyes:

:roflol:

I wonna know what's up with the squats :D

jullie sporen niet...

waar zijn de tijden van de ECHTE bulkers gebleven ?
olijfolie en chocomelk :rolleyes:

Echt bulken moet je aan Jacco vragen die is er expert in met zijn halve kilo speklapjes voor het slapen gaan. O ja AlexT kan er ook wat van met 13 chocolade croissants en 4L romige chocolade melk.

God wat voel ik me ineens ecto:angstig: Moet maar eens gaan eten denk.

:rolleyes:

Volgens mij is ie alweer van dat idee afgestapt. :p Onze strenge woorden hebben geholpen!

Gelukkig maar want anders heeft hij straks olijfolie in zijn aders in plaats van bloed.

Echt bulken moet je aan Jacco vragen die is er expert in met zijn halve kilo speklapjes voor het slapen gaan. O ja AlexT kan er ook wat van met 13 chocolade croissants en 4L romige chocolade melk.

God wat voel ik me ineens ecto:angstig: Moet maar eens gaan eten denk.

Zou ik maar eens doen ecto! ;)

Vriend, je postvak zit vol !

Hamers en spikes staan voor de deur, Sucses vanavond en tot zaterdag !

Bedankt man.. Was ook weer ff gezellig om je vrouw/vriendin te spreken. "Brutus" :D

Het ging eigenlijk over 't algemeen behoorlijk goed.

Hamer:
Zaten een paar k*tworpen in die ik zaterdag niet moet hebben maar de zware hamer vloog 3 keer naar ongeveer 17-18 stappen, kleine hamer ook regelmatig tussen de 23 en 25. Spikes is niet wat ik zoek, ik blijf het op m'n sokken doen.

WFD (met geimp. sector):
Zelfde verhaal als met de hamer maar dan 14-16 stappen. Ook weer een paar k*tworpen maar het gaat steeds beter heb ik het gevoel.

Zelfde met steen.

Caber:
'Cleanen' gaat steeds makkelijk, balans ook, maar dat kan ook aan de caber liggen, tossen lukte 4-5 keer maar niet. Eentje zat er heel dicht bij, bij de andere ging ie stuiteren..

Ik weet voor de rest de precieze gewichten niet van de steen, de WFD en de caber.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven