Fitness Seller

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Glij je niet uit op je sokken bij de hamer?

Enne, laat zaterdag zien dat je het deze keer wél net zo goed kan als thuis! :o

:bierbang:

klinkt goed ! (of niet slecht ?)

maar hamer op sokken :eek: lijkt me niet verstandig ! Ik zou toch maar gaan wennen aan spikes. Waarom denk je dat alle pro's met spikes gooien ? En dan wil jij het niet doen ?

Die 'grijze' steen weegt zo'n 8 kilo. De korte (DAMES, 3,5 m) caber een kilo of 35 (ik neem aan dat je niet de 5 meter caber hebt getossed) WFD is een originele 12,7 kg (28 Lbs) of had je de zelfgemaakte vrouwen variant ?

Was Mart ook mee ? Die krijgt de vuurdoop zaterdag ! (dat betekend dus traditioneel met niks onder de kilt..Ivo ook trouwens HAHAHA)

Bruut is overigens keurig getrouwd :)

Laatst bewerkt:

maar hamer op sokken :eek: lijkt me niet verstandig ! Ik zou toch maar gaan wennen aan spikes. Waarom denk je dat alle pro's met spikes gooien ? En dan wil jij het niet doen ?

Die 'grijze' steen weegt zo'n 8 kilo. De korte (DAMES, 3,5 m) caber een kilo of 35 (ik neem aan dat je niet de 5 meter caber hebt getossed) WFD is een originele 12,7 kg (26 Lbs) of had je de zelfgemaakte vrouwen variant ?

Was Mart ook mee ? Die krijgt de vuurdoop zaterdag ! (dat betekend dus traditioneel met niks onder de kilt..Ivo ook trouwens HAHAHA)

Boeit me niks, valt toch niks te zien.

mooi :)

Die 'grijze' steen weegt zo'n 8 kilo. De korte (DAMES, 3,5 m) caber een kilo of 35 (ik neem aan dat je niet de 5 meter caber hebt getossed) WFD is een originele 12,7 kg (28 Lbs) of had je de zelfgemaakte vrouwen variant ?

Wat is ie weer eigenwijs he... Zucht. :no:

mannen.....oooh wacht ik ben ook een mannetje :P

• Topic Starter Topic Starter

De 5mtr caber gingen we mee gooien, ja.. Niet de vrouwencaber. We hebben 'em niet getost maar 1 keer was die echt behoorlijk dicht bij getost worden.

Nja, het verschil op spikes, sokken en normale schoenen voel ik niet echt behalve dat ik bij spikes op m'n smoel ga.. En op sokken stabieler sta dan op schoenen, vandaar m'n keuze voor sokken..

Ik had dezelfde WFD als toen op die zaterdagochtend toen jij er ook bij was. Hij voelde wat lichter dan die op de wedstrijd.

Laatst bewerkt:
*weet ff niet wat te zeggen, gaat even rustig denken over een weerwoord :D*

Gezien jullie de twijfel, al direct zonder twijfel, kunnen koppelen aan de twijfel over mijn wel of niet man zijn. Kan ik maar op 1 conclusie komen: Jullie hebben hier ervaring in...

Zwak weerwoord Chewie...

lieveheersbeestje bemoei je met je eigen zaken :P

Ohja, dit zijn mannendingen. I'll shut up. :p

*weet ff niet wat te zeggen, gaat even rustig denken over een weerwoord :D*

Wie zwijgt stemt toe.....:p

Gezien jullie de twijfel, al direct zonder twijfel, kunnen koppelen aan de twijfel over mijn wel of niet man zijn. Kan ik maar op 1 conclusie komen: Jullie hebben hier ervaring in...

Je weerwoord is onnodig ingewikkeld en niet bijster sterk. Ik vermoed dan ook dat je antwoord bedoelt is om ons net zo verward te maken als dat jij nu bent. Het moet een zware tijd voor je zijn met al die ingewikkelde gevoelens.....:no:

:roflol:

I rest my case! (@ bloemenmeisje, maw ze beaamde dat ze zich niet met mannendingen mocht bemoeien, dingen waar ik me wel mee mag bemoeien = ik is echte man)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven