- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, nu nog een keertje niet in m'n broek schijten voor de wedstrijd + de sector.. Hopelijk wordt het deze wedstrijd.
.

Net mijn vrouw gesproken (ik was vannacht niet thuis), maar het was WEL gezellig gisterenavond, nietwaar ?
Beetje MIJN bier opdrinken.......belachelijk !
![]()

Net mijn vrouw gesproken (ik was vannacht niet thuis), maar het was WEL gezellig gisterenavond, nietwaar ?
![]()
![]()

Dat doet mij denken aan een oud spreekwoord;
"liever andermans bier drinken dan geen bier drinken"

Mijn vrouw wist ook al alles over jou te vertellen....(als drank in de man is...)
Je bent van harte welkom om eens met haar een privetraining af te werken in onze tuin![]()
Wie weet... Merci!

Laat ze het maar niet horen Stah want anders slaap je weer op de bank.![]()

Mijn vrouw wist ook al alles over jou te vertellen....(als drank in de man is...)
Je bent van harte welkom om eens met haar een privetraining af te werken in onze tuin![]()
Is je vrouw soms een beetje bi, Stah?

Ik ga zo weer squatten, beest. En misschien hamerslingeren.. maar dat weet ik nog niet zeker i.v.m. me rug.Ik laat me er niet over uit.....
wanneer gaat die Tjok weer eens wat trainingen posten![]()
Is je vrouw soms een beetje bi, Stah?
Ik ga zo weer squatten, beest. En misschien hamerslingeren.. maar dat weet ik nog niet zeker i.v.m. me rug.
M'n ontbijt:
500gr lasagne + 1.5 liter melk.