Fitness Seller

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gezien jullie de twijfel, al direct zonder twijfel, kunnen koppelen aan de twijfel over mijn wel of niet man zijn. Kan ik maar op 1 conclusie komen: Jullie hebben hier ervaring in...
Daten?

Brutale nieuwe shake 'ontdekt':

50ml olijfolie :o
200ml melk
25gr weightgainer
= meer dan 600kcal in 1 slok! En het smaakt nog redelijk ook eerlijk gezegd..:o

Ben al de hele dag hard aan't twijfelen of ik zo wel of niet ga squatten i.v.m. verotte rug, nog steeds van zaterdag.. Had wel zin in de squats van vandaag, ff kijken hoe de eerste set gaat en of de pijn in m'n rug erger wordt.

Beter ga je eten in plaats van gare shakes drinken... :rolleyes:

Daten?

Brutale nieuwe shake 'ontdekt':

50ml olijfolie :o
200ml melk
25gr weightgainer
= meer dan 600kcal in 1 slok! En het smaakt nog redelijk ook eerlijk gezegd..:o

Ben al de hele dag hard aan't twijfelen of ik zo wel of niet ga squatten i.v.m. verotte rug, nog steeds van zaterdag.. Had wel zin in de squats van vandaag, ff kijken hoe de eerste set gaat en of de pijn in m'n rug erger wordt.

Met welke gewichten squat je eigenlijk?

+ Bascross die m'n log checkt = key to succes.

Huge pomp ja. Maar of hij dat direct wil :D

De 5mtr caber gingen we mee gooien, ja.. Niet de vrouwencaber. We hebben 'em niet getost maar 1 keer was die echt behoorlijk dicht bij getost worden.

Nja, het verschil op spikes, sokken en normale schoenen voel ik niet echt behalve dat ik bij spikes op m'n smoel ga.. En op sokken stabieler sta dan op schoenen, vandaar m'n keuze voor sokken..

Ik had dezelfde WFD als toen op die zaterdagochtend toen jij er ook bij was. Hij voelde wat lichter dan die op de wedstrijd.

Dat is netjes, ik tossde hem begin dit jaar voor het eerst..... (en daarna nooit meer aangeraakt, helaas)

Mijn WFD zou lastiger moeten zijn vanwege korte ketting = minder snelheid = minder afstand. Hij weegt hetzelfde...

Veel oefenen met Spikes dus ! (maar die heb je niet, dus begrijp ik je keuze) Wel mooi vooruitzicht al die progressie ;)

Ja, nu nog een keertje niet in m'n broek schijten voor de wedstrijd + de sector.. Hopelijk wordt het deze wedstrijd.:D

Nu net:
OHP(strikte scheisse):
5x40
5x50
5x60
5x70

Bank:
5x50
5x60
5x70
5x80
3x95
8x70

Squat:
5x75%
5x75%
5x75%
5x75%
5x75%
5x75%
5x75%

Squats waren erg zwaar, ganz soepah toll geil. M'n nieuwe truc is de eerste 3-4 sets negeren en dan totaal aantal reps aftellen in m'n hoofd. Voelde de pijn in m'n rug niet tijdens het squatten, ben benieuwd naar vanavond want morgen wou ik eigenlijk nog een serie squatten.

Hoeveel is 75% bij jou? <= 140kg?:)

75% van 165? Waarom zet je niet gewoon de gewichten erbij?

Haha, top secret zei ik toch.:D

Kinderachtig. :rolleyes: Waarom zet je het hier dan neer? Kan je net zo goed gewoon niets schrijven.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven