Fitness Seller

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het is 'rotator cuff' shit.

Rotator Cuff ofsow (brutale spelling)

• Topic Starter Topic Starter
Rotator cuff-shit. Weet nog niet echt wat voor oefeningen ik daarvoor moet doen maar ik ga zo ff zoeken.

Hoever kom je met de steen en met de hamers dude... Own je me al te bruut of valt het nog mee?

Ik heb echt gebrek aan discipline en regelmaat, mede daardoor heb ik me zondag verslapen en 't begin van de wedstrijd gemist. Daarna dacht ik, ik kan nu nog heel erg gaan haasten en dergelijke of gewoon van de rest van de dag genieten met Flowertje, wat ik dus dan ook met plezier heb gedaan.:D

Zaterdag was in ieder geval leuk. Gezellige shit ook erom heen. M'n excuses aan Wulbert.

Zometeen bankdrukken, ik ga proberen 105x5 te doen. Als dat lukt wil ik woensdag 110x3 proberen. Tot nu toe schiet m'n bank hard vooruit, ik hoop dat 't zo door blijft gaan. Dit keer let ik goed op m'n schouders en stop ik wanneer ze weer pijn beginnen te doen i.p.v. doorbijten en een paar maanden niet kunnen banken. Dinsdag weer squatten, vandaag nog ff rust want ik voelde m'n heupgewrichten behoorlijk wanneer ik ze niet zwaar belastte.

Laatst bewerkt:
Foto van fail @ 4m WFH(20kg):
2qv8r2w.jpg
Hamer:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En de mooiste foto van 't weekend:
1zmkx6r.jpg

Echt veel respect.. 140kg en 't ziet er zo soepel uit.. :D (serieus)

Ecgt zonde man dat je je verslapen hebt. Het zijn toch punten en kansen op PR's die je laat liggen. Volgende wedstrijd weer op tijd zijn he! :D

Ecgt zonde man dat je je verslapen hebt. Het zijn toch punten en kansen op PR's die je laat liggen. Volgende wedstrijd weer op tijd zijn he! :D
Ja. Nja, het is gebeurd.:p

Ik ga me er geen zorgen over maken maar ik zorg gewoon dat ik de eerstvolgende keer wat vroeger in bed lig en ga slapen i.p.v. er een late avond van te maken en dan 's ochtends een ander mens (lees: verschrikkelijk lui) zijn.

Komende weken ga ik ook wat meer op m'n kogelstoottechniek oefenen. Ik wil ook die 10m uit stand kunnen stoten.:D

Dat is een mooi doel!

Training voelde redelijk goed, behalve irritante priveshit halverwege waarna ik alles zat was.

Bank:
5x50
5x70
5x105 (eerste 4 reps achter elkaar, laatste rep met 10-15 sec pauze)
5x95

Curls/powercurls superset upright rows/high pulls:
50x5 50x5
60x5 60x5
70x5 70x5
80x5 80x5
85x5 85x5
90x3 90x5

Ik zal geen prijs winnen voor m'n uitvoering op elke oefening, maar who cares. 90x3 gecurled!:roflol:

Snatch grip high pulls tot ooghoogte:
90x2
90x2
90x2
90x2

Boem! 105x5 in 't bakkie. 110x3 moet er ook inzitten volgende bankdruktraining. Nog geen last van schouders.

Lijst die foto van Jac in...das de eerste en laatste keer dat je soepelheid aan JAc kan verbinden:P

Netjes bank dude...en jammer dat je je hebt verslapen...ach ja coïtus is ook lekker he ;)

''held op sokken''.. je doet het niet voor mij, hoorr....;)

Sossa moet uitkijken voor je met die curls!

Enne HG of dat "andere" ik wist het wel (sorry Stah en Jac)

als ik ooit enigszins stats heb om over naar huis te schrijven ga ik ook zo'n wedstrijd meedoen. Lijkt me geweldig :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven