XXL Nutrition

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gewoon doen !

• Topic Starter Topic Starter
''held op sokken''.. je doet het niet voor mij, hoorr....;)
Nee, maar 't is misschien lastig i.v.m. puntentelling en dergelijke.. Dus alsnog m'n excuses.

Sossa moet uitkijken voor je met die curls!

Enne HG of dat "andere" ik wist het wel (sorry Stah en Jac)
Zijn er nog "regels" met dat curlen of mag je cheaten wat je wil? 't Zijn meer powercleans met curlgrip eerlijk gezegd.

Valt wel mee?

jouw tijd komt nog Gijsje: de TRIPLE (BB/SM én HG)

Onze Daan kies tegenwoordig voor SLAPEN.......:<ZUCHT>
Niet alleen slapen!:o

als ik ooit enigszins stats heb om over naar huis te schrijven ga ik ook zo'n wedstrijd meedoen. Lijkt me geweldig :D
Je hoeft niet echt sterk te zijn voor HG, zitten ook mensen tussen die alleen maar op HG-onderdelen trainen en niet in de sportschool te vinden zijn.. Je moet meer heel goed met je lichaamsgewicht en de kracht die je hebt om kunnen gaan om zodat je 't kan compenseren voor brute kracht.

Ik krijg 90kg no way in hell tot ooghoogte gepulled.

Ik bedoel tot de barbell voor je ogen z'n dodepunt bereikt he? Lukt je wel, je cleant ook 110 ofzo toch?

Daan, check eens even je benen op je 'hamerfoto'...
wat doe je fout ?

Ik krijg 90kg no way in hell tot ooghoogte gepulled.

Haha ik ook niet. Doubles met 70kg zou nog lukken denk ik, maar meer niet.

Ik film 't wel een keertje, misschien dat ik met een andere oefening in m'n hoofd zit. Of dat ik 'em 'fout' uitvoer.

Daan, check eens even je benen op je 'hamerfoto'...
wat doe je fout ?
Linkerknie moet ook naar rechts wijzen als de hamer linksboven is, denk ik?:p

correct

Toffe foto's man, en dat met die motivatie komt me wel bekend voor. Ik kan me er met dit weer moeilijk toezetten :(

Net in m'n training gaat m'n radio kapot dus ff snel naar m'n pc geraced om ipod+speakers te halen.

Tot dusver heb ik ff nog een paar snatch grip "high pulls" gedaan met 90kg om te kijken wat ik doe. 't Is gewoon hetzelfde als wanneer ik een snatch doe alleen dan tot ooghoogte. Ik zak ook iets door m'n benen in het bovenste gedeelte van de lift. Noem 't wat je wil maar ik noem ze high pulls omdat ik de gewichten omhoog trek tot m'n ogen.

Squats tot nu:
5x80%+15kg (145kg)
5x80%+15kg (145kg)
5x80%+15kg (145kg)
Moeten nog 4 sets bij.

Net in m'n training gaat m'n radio kapot dus ff snel naar m'n pc geraced om ipod+speakers te halen.

Tot dusver heb ik ff nog een paar snatch grip "high pulls" gedaan met 90kg om te kijken wat ik doe. 't Is gewoon hetzelfde als wanneer ik een snatch doe alleen dan tot ooghoogte. Ik zak ook iets door m'n benen in het bovenste gedeelte van de lift. Noem 't wat je wil maar ik noem ze high pulls omdat ik de gewichten omhoog trek tot m'n ogen.

Squats tot nu:
5x80%+15kg (145kg)
5x80%+15kg (145kg)
5x80%+15kg (145kg)
Moeten nog 4 sets bij.

DBB-verslaafde. :rolleyes:

... de ironie is 'stunning'

ik ga je log volgen Tjok, interessant dit :)

Dat doe je normaal niet bij een highpull want daar strek je je lichaam juist uit.

:mier:

... de ironie is 'stunning'

ik ga je log volgen Tjok, interessant dit :)
Dun ijs, vriend.. Dun ijs.

Dat doe je normaal niet bij een highpull want daar strek je je lichaam juist uit.

Ah dan zal 't daarom wel zijn. Maakt me ook niet uit want ik blijf ze op mijn manier doen, denk ik.

Rest van de squats:
5x80%+15kg (145kg)
5x80%+15kg (145kg)
5x80%+15kg (145kg)
5x80%+15kg (145kg)

Overmorgen weer squats, kijken hoe die gaan. Als ze net zo soepel gaan als deze = 10kg op m'n invoer 1RM erbij voor de 3e week.

Tjok, leeg je inbox en check je mail! :p

Nou dat hangt er van af hoor. Sommigen duiken er een stukje onder, anderen niet. Ik doe het zoals Tjok. Uiteraard dip je een beetje nadat je uitgestrekt bent.

Nou dat hangt er van af hoor. Sommigen duiken er een stukje onder, anderen niet. Ik doe het zoals Tjok. Uiteraard dip je een beetje nadat je uitgestrekt bent.

Klopt, maar als hij hem doet om beter te worden met hoogooien bij de highland games (wat mij het meest logisch lijkt) dan zal hij zich juist lang moeten maken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven