Fitness Seller

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:(

Serieus?

Op schoenen ga ik sneller op m'n bek dan zonder schoenen..

Dit was natuurlijk ook niet de beste keuze voor een highland game Tjok!

th_81544_images_122_1142lo.jpg

• Topic Starter Topic Starter
koop dan goede, die bordeelsluipers mag je s'nachts weer aan....
Wat zijn goede? Kisten? Kisten kan je toch niet snel genoeg meedraaien? Of voetbalschoenen?

Misschien kun je zijschoentjes aan je schoenen monteren :roflol:
:o

Dit was natuurlijk ook niet de beste keuze voor een highland game Tjok!

th_81544_images_122_1142lo.jpg
Ik dacht dat dit tussen ons zou blijven.....?

Wat zijn goede? Kisten? Kisten kan je toch niet snel genoeg meedraaien? Of voetbalschoenen?

:o

Ik dacht dat dit tussen ons zou blijven.....?

Je hebt toch schoenen? Je kan daar toch gewoon op gaan trainen? Je leert het vanzelf, lijkt me.

Je hebt toch schoenen? Je kan daar toch gewoon op gaan trainen? Je leert het vanzelf, lijkt me.
Dat's het probleem, ik heb het 1 keer zonder geprobeerd en 't voelt zoveel stabieler aan dan met schoenen.. Zonder schoenen blijf ik ook makkelijker binnen de sector lijkt 't wel.

Dat's het probleem, ik heb het 1 keer zonder geprobeerd en 't voelt zoveel stabieler aan dan met schoenen.. Zonder schoenen blijf ik ook makkelijker binnen de sector lijkt 't wel.

Tja... Je zult er toch op moeten gaan trainen, je leert het vanzelf... Je bent toch hardcore? Misschien moet je wat vaker HG-trainen...? :p

Tja.. de enige onderdelen waarbij ik echt stabiel moet staan zijn slechts de caber, WFD, WFH, de hamer en de steen. Dus dat valt dan nog wel mee.

HAHA leuke reacties zo..

Ik heb er wezenlijk niets over te zeggen, Daan, maar kan het je wel ten zeerste aanraden...

(ik trek in het zwembad ook altijd een zwembroek aan, maar het zwemt naakt veel lekkerder...)

:D

The Held op Sokken Continues!

Olijfolie boeren, zwart beeld, wegvallen, hoofdpijn, buiten adem, liters slijm lekken, pijnlijke gewrichten, motivatieloos - dood.

Squats:
8x140 wegvallen, zwart beeld
9x135
9x135 olijfolieboeren all over the place
Op.

Ik heb 't idee dat m'n lichaam niet hetgene is wat sterker wordt maar eerder het mentale aspect van trainen. En dat begint nu weg te vallen.

Potverdomme, wat ga ik deze week haten. Deze week wordt belachelijk, met overal fails.

Ik heb nu debiele stekerige hoofdpijn achter m'n rechteroog, rechtervoorhoofd, rechteroor, rechtergedeelte van m'n nek en de gehele achterkant.

Ik heb in een training nog nooit zoveel slijm uitgespuugd. PR.

Nice.

3 sets squatten maar..... wussy :D

Ja, ik weet 't. Altijd als ik dan m'n 'training' hier zie staan denk ik dat ik er nog veel meer uit had kunnen halen. Maar meer zat er gewoon niet in. Ook omdat ik niet echt gemotiveerd was en me niet echt goed voel.

Ja, ik weet 't. Altijd als ik dan m'n 'training' hier zie staan denk ik dat ik er nog veel meer uit had kunnen halen. Maar meer zat er gewoon niet in. Ook omdat ik niet echt gemotiveerd was en me niet echt goed voel.

Soms gaat het niet, dan schijn je rustig aan te moeten doen. Ik ben daar ook vrij slecht in, eerst moet er wat stuk gaan voor ik een beetje rust.

Bankdrukken:
10x50
6x70
3x105
1x110
1x120
1x125 PR
0x130

Raakte uit m'n concentratie bij 130, had er misschien nog wel ingezeten. Daarna uit frustratie niet nog een keer geprobeerd.

Chins (allemaal gewoon BW, brede grip, handpalm weg van gezicht):
10x
10x
8x
8x
8x
8x
6x
5x
5x
3x
2x
2x
1x
1x
1x
0x

Net met flower getraind, brute squat sessie aan haar kant.:D

Ik wou ff een 1h barbell snatch proberen:
0x50 schouder ging uit de kom
0x50 fail op 'lockout', moet 'em dieper vangen..

1h barbell press:
1x50 redelijk soepel.

totdat ome Wout er iets van zegt en je voor Jan LUL naar de andere kant van het land bent gereden.....:rolleyes:

KOOP NOU GEWOON EEN PAAR VOETBAL- OF TRACKSCHOENEN

Inderdaad! Of totdat er een stuk glas in het gras ligt waar jij met je caber komt aanrennen......(de rest hoef ik zeker niet uit te leggen?).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven