- Waardering
- 97
![]()
Serieus?
Op schoenen ga ik sneller op m'n bek dan zonder schoenen..
Dit was natuurlijk ook niet de beste keuze voor een highland game Tjok!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Serieus?
Op schoenen ga ik sneller op m'n bek dan zonder schoenen..
Wat zijn goede? Kisten? Kisten kan je toch niet snel genoeg meedraaien? Of voetbalschoenen?koop dan goede, die bordeelsluipers mag je s'nachts weer aan....
Misschien kun je zijschoentjes aan je schoenen monteren![]()

Ik dacht dat dit tussen ons zou blijven.....?Dit was natuurlijk ook niet de beste keuze voor een highland game Tjok!
![]()
Wat zijn goede? Kisten? Kisten kan je toch niet snel genoeg meedraaien? Of voetbalschoenen?
Ik dacht dat dit tussen ons zou blijven.....?
Dat's het probleem, ik heb het 1 keer zonder geprobeerd en 't voelt zoveel stabieler aan dan met schoenen.. Zonder schoenen blijf ik ook makkelijker binnen de sector lijkt 't wel.Je hebt toch schoenen? Je kan daar toch gewoon op gaan trainen? Je leert het vanzelf, lijkt me.
Dat's het probleem, ik heb het 1 keer zonder geprobeerd en 't voelt zoveel stabieler aan dan met schoenen.. Zonder schoenen blijf ik ook makkelijker binnen de sector lijkt 't wel.

Tja.. de enige onderdelen waarbij ik echt stabiel moet staan zijn slechts de caber, WFD, WFH, de hamer en de steen. Dus dat valt dan nog wel mee.

De pindakaas stijgt naar m'n hoofd denk ik.:S
Ja, ik weet 't. Altijd als ik dan m'n 'training' hier zie staan denk ik dat ik er nog veel meer uit had kunnen halen. Maar meer zat er gewoon niet in. Ook omdat ik niet echt gemotiveerd was en me niet echt goed voel.

totdat ome Wout er iets van zegt en je voor Jan LUL naar de andere kant van het land bent gereden.....
KOOP NOU GEWOON EEN PAAR VOETBAL- OF TRACKSCHOENEN