Ghostrider
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tjok in Appelscha graag op schoenen eens kijken of ik je in beeld kan krijgen met de caber in je nek terwijl jij het gras kust
Uiteraard post ik de foto's in het topic Wat als.... ( Tjok denkt dat hij een HG kan zijn )

Of Tijdens Het Uitglijden Als De Wfd Naar Het Tentje Vliegt Waarin De Kids Van Viking Liggen.....

:shoot:..........
ik zou dat niet pikken, Viking, dat je schijt-kinderen hebt
![]()

ik zou toch maar uitkijken als ie gooit op z'n sokken.....
(hondenpoep op sokken is ook lekkerrr...)
![]()

Ik ben nog aan't nadenken..

Verrotte k*ttrainingen. Het squatten begint me in te halen en ik heb er totaal geen zin meer in. Ben ook de hele dag vermoeid, nergens meer zin in, libido is wat verminderd, snel chagrijnig of geirriteerd, niet genoeg honger.. Dus ga ik 't de komende tijd weer rustig aan doen.

Jep..

Hehe, ik ben er sowieso.. Ben benieuwd of er wat met mij gaat gebeuren..Minder nken jij!
Bij ieder evenement waar ik kom om foto's te maken gebeurt er wel wat en ik ga er van uit dat met jou er bij er ook het èèn en ander gaat gebeuren.
Of moet ik zeggen zonder jou in Appelskeâ gebeurt er niks![]()

Hoezo geen coïtus..?!haha Geestig, rijder
Maar Daantje, klinkt als overtraining....
Pak een weekje rust (GEEN SEKS) en daarna een GOED strak schema met ook voldoende rust....
wellicht GEEN KT ,maar alleen HG techniek
Sterkte Pik
En bedoel je geen KT voor onbepaalde tijd of alleen tijdens die week rust?Zo laag is het ook weer niet. Eerst hoefde ik maar een paar seconde aan coïtus te denken en hij was klaar voor een gevecht, nu duurde het een paar keer wat langer voordat ie zin had.. Denk dat ik de enige was die het merkte ook. Plus wat minder veel fantasieen in m'n hoofd terwijl dat eerst 24/7 was.HAHA totdat je weer fit bent... ik denk dat e.e.a. onderschat.
Zeker gezien je leeftijd en een laag libido
Concentreer je op gooien, het seizoen is nog best lang.
In okotber weer beesten met het ijzer