XXL Nutrition

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja, goed dat je 't zegt.. Ik was alweer bijna vergeten dat ik train voor HG. Ik denk vanavond nog ff snel of morgen overdag voor 't squatten en dan een langere training.

Jongens, stop de spam.

Zou ik ook maar niet doen want anders slaan we je in elkaar......
:angstig:

Hamer + steen gedaan nu net. Bij de hamer voelen sommige worpen nu superlekker, ik voel me stabiel (op m'n sokken) en ik kan de hamer veel beter laten versnellen. Alleen het einde is nog klote.. Paar worpen gedaan en zat er 1 tussen van over de 25m die ook nog de grond raakte bij mij. Rest rond de 22m en 1 klote van 18 ofzo.

Steen: Vanuit stand stoot ik nu verder dan met aanglijden.. Geen idee of dat goed of slecht is maar de verste afstand was 13m met een 5-6kg steen.

Aanglijden bak ik niks meer van, voor zover ik al iets ervan kon en rotatie heb ik geen idee van hoe ik die moet uitvoeren. Als ik draai vliegt de steen halverwege het draaien al bijna uit m'n hand en ik kom klote uit in 't laatste gedeelte.

Laatst bewerkt:
koop eens goede schoenen :rolleyes:

zonder schoenen geen deelname meer...
je kan je voorstellen wat er kan gebeuren als ie op z'n plaat gaat....

Denk wel dattie serieus is. Hij maakt geen grappen meer sinds hij scheids is....:sad:

:D:D:D

Heb je geen schoenachtige sokken (stah lekker voor de gek houden jeweets)

31v1fUrfDYL._AA280_.jpg

Zoiets ivo?

We hebben klachten gehad....

HAHAHA, maar geen grap... :)

Nee serieus, met bv WFD en zo'n slingerbeweging uitglijden kan nogal wat consequenties hebben voor jezelf en voor omstanders. Kunnen we niet hebben.
iedereen gooit gewoon op schoenen, dus ook onze Daantje ;)

eventueel op voorstel Jesaja (onze dutch HB III)

:(

Serieus?

Op schoenen ga ik sneller op m'n bek dan zonder schoenen..

koop dan goede, die bordeelsluipers mag je s'nachts weer aan....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven