- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Haha, dat doe ik ook wel 'es. Werkt inderdaad soms wel ja.. Maar ik weet niet hoeveel km jij rijdt maar ik rij iets van 10.000-12.000 km per maand en op een gegeven moment werkt niets meer als je WEEEEEEER die k*tremlichten van je voorgangers aan ziet gaan. En dan sta je stil en een kwartier/half uur/uur later rij je weer en vraag je je echt af waar de **** we nou voor stilstonden. En het zijn altijd die vrachtwagens of oude mensen... Er moet echt een totaal verbod op vrachtwagens en oude mensen komen, dan is het fileprobleem binnen no time opgelost. Of vrachtwagens alleen 's nachts laten rijden. Nu rijdt iedereen overdag en als 1 iemand een fout maakt loopt heel Nederland vast, bij wijze van spreken.
Kom naar Groningen. Daar waar bejaarden worden opgesloten in bejaardentehuizen. Vrachtwagens alleen worden getrokken. De zon schijnt er altijd stralend, en de wegen zijn er altijd leeg
Heb 2,5 jaar in Amsterdam gewoond. Moest 10km per dag naar me werk rijden en had zelfs ploegendiensten en nog stond ik vast. Daar helpt geen vrolijk muziekje meer tegen tegen die ongein.

Heb aan de andere kant wel zin om te hamerslingeren maar ik wacht nog tot ik nergens meer last van heb.
Maar ik hoop wel dat die pijntjes weggaan want ik voel me net een ouwe kerel als ik op moet staan 's ochtends of uit m'n auto moet komen.