XXL Nutrition

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha, dat doe ik ook wel 'es. Werkt inderdaad soms wel ja.. Maar ik weet niet hoeveel km jij rijdt maar ik rij iets van 10.000-12.000 km per maand en op een gegeven moment werkt niets meer als je WEEEEEEER die k*tremlichten van je voorgangers aan ziet gaan. En dan sta je stil en een kwartier/half uur/uur later rij je weer en vraag je je echt af waar de **** we nou voor stilstonden. En het zijn altijd die vrachtwagens of oude mensen... Er moet echt een totaal verbod op vrachtwagens en oude mensen komen, dan is het fileprobleem binnen no time opgelost. Of vrachtwagens alleen 's nachts laten rijden. Nu rijdt iedereen overdag en als 1 iemand een fout maakt loopt heel Nederland vast, bij wijze van spreken.

Kom naar Groningen. Daar waar bejaarden worden opgesloten in bejaardentehuizen. Vrachtwagens alleen worden getrokken. De zon schijnt er altijd stralend, en de wegen zijn er altijd leeg :thumb:

Heb 2,5 jaar in Amsterdam gewoond. Moest 10km per dag naar me werk rijden en had zelfs ploegendiensten en nog stond ik vast. Daar helpt geen vrolijk muziekje meer tegen tegen die ongein.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Best wel veel last van m'n gewrichten in m'n benen en vreemde spierpijn in m'n armen en pijn in m'n onderrug.. :( Heb aan de andere kant wel zin om te hamerslingeren maar ik wacht nog tot ik nergens meer last van heb.

dude je praat jezelf wel dieper die neergaande spiraal in. Gewoon een paar weekjes niet trainen, goed eten en binnen no-time sta je te springen om weer te knallen.

• #1.044
dude je praat jezelf wel dieper die neergaande spiraal in. Gewoon een paar weekjes niet trainen, goed eten en binnen no-time sta je te springen om weer te knallen.
Het is ook een log en ik dacht dat ik dit misschien moest loggen omdat het onderdeel is van m'n trainingen en fouten..

Moet je ook doen. Ik heb toch ook alles van mijn ziek zijn en blessures er in gezet? Gewoon om te kunnen zien waar het mis ging en hoeveel tijd het duurt.

Ik vind niet dat je jezelf er dieper in praat. Je noemt gewoon een aantal feiten op waar je nu last van hebt. Het wordt pas een probleem als je zelfmedelijden gaat krijgen en dat hier neer gaat zetten.

Gewoon even niets doen en misschien als je je na een tijdje goed voelt hele lichte trainingen doen om je herstel te bevorderen.

• #1.046
Moet je ook doen. Ik heb toch ook alles van mijn ziek zijn en blessures er in gezet? Gewoon om te kunnen zien waar het mis ging en hoeveel tijd het duurt.

Ik vind niet dat je jezelf er dieper in praat. Je noemt gewoon een aantal feiten op waar je nu last van hebt. Het wordt pas een probleem als je zelfmedelijden gaat krijgen en dat hier neer gaat zetten.

Gewoon even niets doen en misschien als je je na een tijdje goed voelt hele lichte trainingen doen om je herstel te bevorderen.
Zelfmedelijden heb ik Bloempje voor die me er dan weer uitpraat..:heart: Maar ik hoop wel dat die pijntjes weggaan want ik voel me net een ouwe kerel als ik op moet staan 's ochtends of uit m'n auto moet komen.

Je overleeft het wel....denk ik. :D

only the strong survive ;)

Vanavond gaat ie met mij mee spinnen, ben benieuwd of ie dat overleeft. :D

Tjok jongen, bist oin toppertje. Probeer alles wat te relativeren, tenslotte is het leven 1 grote dikke zieke t*ring bende.

En waar je niet kapot aan gaat schijn je sterker uit te komen enzo.

Ik denk dat Tjok met spinnen op zijn muil gaat :p

OT: Misschien ligt trainen voor beter herstel? Beterschap en spoedig herstel van je blessures!!

• #1.054
Tjok jongen, bist oin toppertje. Probeer alles wat te relativeren, tenslotte is het leven 1 grote dikke zieke t*ring bende.

En waar je niet kapot aan gaat schijn je sterker uit te komen enzo.
Jep..

Vanavond gaat ie met mij mee spinnen, ben benieuwd of ie dat overleeft. :D
Ik krijg waarschijnlijk een hartaanval maar ik ga door!:D

Teleurgesteld oder was?:roflol:

Ik denk dat Tjok met spinnen op zijn muil gaat :p

OT: Misschien ligt trainen voor beter herstel? Beterschap en spoedig herstel van je blessures!!
Thanks beast.. Maandag HG trainen en misschien beginnen met lichte BW plyometrische oefeningen voor sneller herstel inderdaad. Ik heb voor de rest geen blessures alleen wat pijntjes hier en daar.

Succes met je hg training vandaag.

• #1.056
Haha, thanks for the reminder.

Hoe bevalt de rust?

• #1.058
Ahja, wel redelijk. Ben nog steeds de hele dag moe en kan overal in slaap vallen. Ik probeer minstens 10u te slapen 's nachts en dan 's middags als ik thuis kom val ik meestal ook nog een paar uur in slaap.

Libido is eigenlijk weer behoorlijk omhoog gegaan... Net als eetlust. Sta niet te springen om te gaan trainen eigenlijk. Nog steeds last van pijn in schenen/kuiten/knieen/heupen/rug/soms schouders.

Spinnen was een beetje een drama i.v.m. belachelijke pijn aan m'n lul en ballen en 'the gooch' door die klote zadeltjes. Ik zat de hele tijd met m'n hand bij m'n lul om me een beetje aan't zadel op te drukken waardoor de instructrice waarschijnlijk dacht dat ik een stijve o.i.d. had... Maar ik wil 't nog wel een (paar) keer doen omdat 't mentaal ook behoorlijk zwaar is en m'n conditie ook wel een boost kan gebruiken ook al ben ik niet gemaakt om te spinnen.

Nu: HG.

Zo te horen zal het nog wel even duren voor je er weer helemaal bovenop bent. Maar uiteindelijk komt het wel weer goed en heb je een wijze les geleerd, haha!;)

• #1.060
Zo te horen zal het nog wel even duren voor je er weer helemaal bovenop bent. Maar uiteindelijk komt het wel weer goed en heb je een wijze les geleerd, haha!;)
Ja, wat is die les alleen? Meer eten? Meer slapen? Niet 4 keer pw zwaar squatten? Minder bankdrukken? Minder intensiteit? Minder volume? Meer volume met meer sets? Meer volume met minder sets en meer reps? Pfffff.:o

M'n hamer bij de 3e worp het water ingeflikkerd waardoor ik pissig werd. Dus ik ga 't morgen ofzo nog wel een keer proberen. Slingeren voelde an sich wel soepel... Voor die 3 worpen dan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven