XXL Nutrition

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja, wat is die les alleen? Meer eten? Meer slapen? Niet 4 keer pw zwaar squatten? Minder bankdrukken? Minder intensiteit? Minder volume? Meer volume met meer sets? Meer volume met minder sets en meer reps? Pfffff.:o

M'n hamer bij de 3e worp het water ingeflikkerd waardoor ik pissig werd. Dus ik ga 't morgen ofzo nog wel een keer proberen. Slingeren voelde an sich wel soepel... Voor die 3 worpen dan.

:roflol:

Mijn vriendin heeft gisteren mijn lichte hamer kapot geooid dus ik mag nu wel even lachen.....

Ik denk dat de les gewoon is dat in sommige gevallen minder dus meer is. Dus minder trainen (meer rust) geeft waarschijnlijk meer resultaat. En idd 4x per week is teveel van het goede (zeker in combinatie met HG-trainingen). Wat betreft die reps en sets is alles mogelijk als je je rust maar in de gaten houd (en je eten ook in jouw geval).

4x squaten lijkt me idd geen goed idee. Ik ken niemand die dat doet. 10 slapen man, jezus ik wou dat ik is 6 uur achter elkaar in slaap kon blijven :(

Ik train nu op dag 1 benen en dag 2 boven lichaam. Dag 3 is rust en dan weer op nieuw. Probeer anders is zoiets?

4x squatten lijkt me idd geen goed idee. Ik ken niemand die dat doet. 10 slapen man, jezus ik wou dat ik is 6 uur achter elkaar in slaap kon blijven :(

Ik train nu op dag 1 benen en dag 2 boven lichaam. Dag 3 is rust en dan weer op nieuw. Probeer anders is zoiets?

Ik heb hier nog wel wat valium liggen hoor!

Daar wil ik nooit aan beginnen. Dan ga ik kapot, ben veel te verslavingsgevoelig.

Ik heb ze moeten slikken toen ik die hernia had (in combinatie met pijnstillers)
en ik had toen ook wel het gevoel dat ik zo de rest van mijn leven door kon brengen. Alles was lekker vredig en je geeft nergens meer wat om...errrrug lekkerrrrr! :D

verslaap je je niet zondag ?

;)

Jezus, 10 uur, 6 uur... ik red amper de 3....

ja lach maar... :sad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.070
verslaap je je niet zondag ?

;)

Jezus, 10 uur, 6 uur... ik red amper de 3....
Vandaag 10.5 uur 's nachts en nu net bijna 3 uur... En nog steeds kapot. Hihi.:o

Flowertje moet zondagochtend vroeg werken dus ik MOET wel vroeg opstaan en ik kan me echt niet verslapen.

Ook nog geen zin in HG. Kijk wel hoe ik me vanavond voel... Ik ga i.i.g. al stoppen met m'n werk en een vakantiebaantje nemen zodat die stressfactor er ook uit ligt. Zit tijdens het autorijden met een constante hartslag van boven de 120 ofzo...

Volgens mij ga je steeds meer slaap nodig hebben als je zo enorm veel slaapt.

ik voel me prima met de gemiddelde van 3 uur :)
Wat is jouw oorzaak Reus ?

Nooit een slaaponderzoek laten doen ?
Ik heb een maand geleden daarvoor een nachtje in ziekenhuis gelegen met allerlei electroden op me kop enzo.. Uitslag was een bevestiging wat ik wist. Ze stellen nu een psychloog voor HAHA

• #1.075
One flew over the cuckoo's nest?

Haha, Ivo? Heb je je adres naar al die mailadressen gestuurd want ik heb je adres for no reason at all... :roflol:

Ja, dan ben ik die grote Indiaan ;)

• #1.077
Ja, dan ben ik die grote Indiaan ;)
Nice...

HG:
Hamer stuk of 6 worpen totdat ie weer in de sloot flikkerde.
Consequent over de 23 meter met als hoogtepunt bijna 24.5m.

Kogel:
Zo'n 20-25 keer gestoten. Eerst allemaal vanuit stilstand, daarna paar met voeten naast elkaar en daarna met aanglijden.

Aanglijden ging 't verste met een uitschieter van 15.5m met een steen van 5-6kg.

Vanuit stilstand ging beter naar het einde toe, sommige voelen nog verdoet maar andere voelen heel soepel en goed voor m'n schouder. Allemaal rond de 12-13m.

Voeten naast elkaar ging weer minder ver dan voeten achter elkaar.. :D

Ik vraag me af of ik licht en explosief kan bankdrukken voor 't kogelstoten...:S

Als je iets wilt doen voor het kogelstoten dan kan je beter incline benchpress doen want dat lijkt meer op het stoten (de kogel moet tenslotte omhoog en niet recht vooruit).

• #1.080
Inc. BP is niet zo aardig voor m'n schouders door eerdere blessures die nog steeds soms b**chen.

Net:

Standing Vert. box Jumps:
Tot en met 1.20m stuk of 10 sprongen.

Standing Long Jumps:
Verste was 2.40m.. :S Moet nog een stuk verder. Ook een stuk of 10 sprongen.

Hinkelen sprinten met rechts:
Paar keer 20m.
Links ging niet.

Eerste keer dat ik dit soort dingen doe, ben benieuwd of je net als met gewichten in 't begin snel progressie boekt.

Nu zo 15 sprintjes van 35m.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven